Wednesday, April 22, 2015

Depigment or not to depigment?

Naljakas, et kuigi tänapäeval on kõike saadaval, hoian ma mõningaid asju nagu silmateri. Ja ma ei räägi siin ainult enda asjade eest hoolitsemisest, vaid ka sellest, kuidas ma ei julge, ei taha neid kasutada. Näiteks kui isa tõi suures pakis ussikujulisi roosasid nätse (meie vabariigi algus aastatel), mis lõhnasid nagu Arieli vabrik, närisin neid ükshaaval, nautides igat sekundit seda jõledat maitset. Lõpuks sai veel pakend alles hoitud ja, kui nätsudest polnud alles enam maitsekübetki, seda pakendit ikka ja jälle nuusutatud. Küll lõhnas imeliselt!

Kui Babe pakkus mulle proovida depigmentatsiooni emulsiooni, tekkis esimene mõte pähe - kas mulle, see on ju nii kallis?! Nojah, see uhke kreem on mul mõnda aega kotis istunud, olen näppinud karpi, nuusutanud toodet, lugenud kirjeldust ja aukartuses jälle tagasi pannud. Miks ma selle Babe emulsiooni just nüüd lahti pakkisin, on sellepärast, et depigmentatsiooni kreemil on 20 SPF päikesekaitse, mis on ereda kevadpäikese puhul väga oluline. Lisaks räägib nimi enda eest, ning tegemist on kreemiga, mis aitab nähtavalt vähendada pigmendilaike. Eriti meeldib mulle see, et Babe depigmentatsiooni emulsioon sobib kõikidele nahatüüpidele ja loodetavasti saab ta mu rasuse/ kombineeritud nahaga hästi läbi.

Varsti annan teada, kuidas läks duell pigmendilaikude ning Babe emulsiooni vahel, ning kas mu näonahk on ühtlasem. Seniks võite kommenteerida, kas olete proovinud taolisi kreeme või sooviksite proovida.




I was born when Estonia was still part of Soviet Union which meant for people living there that nothing was available. People wearing same clothes or buying fabric to make the clothes themselves. And when it comes to everything else that is available so easy right now - we just didn't have it! I remember my dad buying me fancy foreign chewing gums which I took only piece by piece, chewing it until there was no taste and in the end I kept the wrapping to later smell it. Now how crazy would that be now?

Even now when I get or buy something more expensive, it is quite big deal for me. I got a gift from Laboratorios Babe and it is a depigmentation emulsion which costs a pretty penny. At first I looked at the nice package, read the description, smelled the product and put back. Just like a kid getting a horrible tasting jewing gum and feeling like it's way too good to be used.

Anyway the sun is out and I am in need of everyday protection against sun and this little baby has just the right amount of SPF - 20. Besides it claims to depigmentize spots and yes, I have one or two or hundreds of those on my face. Today after a long time I am ready to start using Babe depigmentation emulsion and soon I will let you know how this "all skin type cream" and my "oily/ combination skin" team worked out.

Have you tried any depigmentation cream?








Leave a Reply