Tuesday, March 24, 2015

We are the lucky ones

Ma olen mõnes mõttes üsna õnnelik inimene, või, kui te arvate, et õnnel pole asjaga midagi pistmist ja mängus oli minu terav mõistus ja otsustamismeel - miks ka mitte! Millest käib jutt? Olen tähele pannud, et siiani olen kandideerides alati saavutanud positiivse tulemuse. Mõtlen siinkohal nii võistlusi kui ka töökohale kandideerimist. 

Olen alati saanud sinna kooli sisse, kuhu tahan ja olen alati saanud sellele töökohale, kuhu kandideerin. Nagu ma juba mainisin võib tegemist olla õnnega, või hoopis sellega, et valin just sellised väljakutsed, mis sobivad minu iseloomu, oskuste ja huvidega. Ehk siis tean, kuhu oma nina toppida ja kuhu mitte.

Ei, see postitus polnud mõeldud kiitlemisena!

Tegelikult tahtsin jutuga jõuda sinna, et mis juhtub, kui ma ei saavuta soovitud eesmärki? Kui olin üdini kindel, et just MINA saan valitud, sest järjekordselt ei kandideerinud balletti tantsijaks, kui on ilmselge, et elevant on mu jalale astunud. 

Igatahes täna sain eitava vastuse ühelt võistluselt, mille vastust ootasin pikisilmi. Oleksin saanud praktiseerida fotograafiat, tutvuda uute inimestega, võistelda teiste fotograafidega, teenida nutsu ja lõpuks näidata enda töid potentsiaalsetele tööpakkujatele. Selle võistluse tarvis tegin ka autoga pildid, millega ise jäin rahule. Eks tänu nendele piltidele ja suurele fotograafia huvile kütsin lootused üles ja tundsin, et no nüüd tuleb ära.

Nope! Pean mainima, et tunnen ennast ütlemata sitasti! Samas olen tähele pannud seda, et kui üks uks ei avane, tuleb oodata (või töötada selle nimel), et avaneks mõni teine. Kuidas on teil enesetunne, kui saate kandideerides negatiivse vastuse, kuidas te hoiate pead püsti?

Heaks uudiseks on see, et täna tuli Hiinast kohale mu jänkupehme valge taust ja tegin pilte uueks Facebooki kaanefotoks



This post is mostly to express my feelings about not getting picked out for one competition. Why I had my hopes sky high is because I was feeling more than confident about participating where I thought myself to be enough skilled. Honestly I have been lucky so far to get into the schools I wanted, get the work position what I applied for, but I also know this is more than luck. I never apply for anything that is not my area or I won't be loving it. Heads up, girlfriend! If one door closes for you, it only means what? Yep, that another door is waiting to be opened. Oh, and check out this fluffy photography background I got from China! I used it today to create a new cover photo for my blog's Facebook. 

How do you feel when you get a negative answer and you had really high hopes it to be positive?




3 Responses to “We are the lucky ones”

  1. Oeh, mina näiteks ei saanud Lushi tööle. (ma ei tea ehk kosmeetikast piisavalt (haha). Aga nunnu, kui siht ees, pressi edasi - lõpuks oled tipptegija! Vähemalt selline on minu elu moto ... Kui ei tahetud, siis järelikult olid liiga hea. Tuleb uus võimalus, võimalik et isegi parem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis Lush, ma arvan, et sa sobid ikka mäkki tööle. Ja ma ei mõtle mäki all McDonaldsit. :D

      Delete
    2. Mismoodi selline arvamus nüüd :D Ma küll tulihingeline mäki-lover aga mäki poes ma end küll ei kujuta ette töötamast - seega asun tagasi pliidi taha kokana :D

      Delete