Tuesday, March 10, 2015

Tseremoonia paik - CHECK!

Hakkasime pulmi planeerima jaanuari alguses ja alles nüüd saame lõpuks käega üle lauba tõmmata ja öelda "huhh". Kõik oli jube hästi kuni avastasime, et meie pulma kuupäeval on kristlik püha. Halleluuja, Jeesus Maria! Ma jõudsin juba teatada Eestis elavatele külalistele kuupäeva, et nad saaksid puhkuseid planeerima hakata. Selleks ajaks, kui me teavitasime sõpradele, et ehk saate nädal varem tulla, oli selge, et ei. Algas jaht uuele kohale.

Kolmapäeval läheme esimest korda meie uude tseremoonia paika, et teha kindlaks täpne koht, kaunistused, toolid. Mul pole üldse kahju, et valisme esialgse koha asemele Sevnica (loe: seu-ni-tsa) lossi, sest tunnen selle kohaga sidet. Isegi läbi piltide. Robustne ja romantline, kodune ja soe - täpselt minu teetass.* Ja mis kõige parem - meil on selle päeva viimane aeg ehk siis peale meid ei tule ükski uus pulm. Jätab ruumi laiutamiseks.

* ma olin valmis tegema tseremoonia perbüroos, sest ma ei ole kunagi tahtnud mingit hullu printsessi pulma, kuid pidin meelt muutma, sest esiteks on büroos väga väike ruum (maksimum 12 inimest) ja teiseks kujutasin ette, kui ilusad pulmafotod lossis tulevad (win-win).

Kuidas teile jääb mulje meie uuest tseremoonia paigast?








10 Responses to “Tseremoonia paik - CHECK!”

  1. täiesti muinasjutulineeee!!!11

    ReplyDelete
  2. Vaatasin googlest rohkem pilte ja mulle isiklikult meeldib see loss isegi rohkem kui esialgne - selline.. kuidagi mõnusalt rustikaalne ja .. soe? Meenutab isegi pisut vanasid Eesti linnuseid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esimene koht sai valitud sellepärast, et ämmale head meelt teha (ta on üliarmas inimene), sest ta on ise sealt pärit. Kuid tõesti, uues on kohas on seda va miskit palju rohkem. :)

      Delete
  3. Tead vahest on asjad ette määratud! Et siis hiljem see palju õigem tulla saaks 😉
    Mulle isiklikult meeldib ka see koht rohkem, no piltide järgi vähemalt.
    Ja mul on hea meel, et teie pulmaplaanid hakkavad paika saama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleks mul seda kannatust rohkem, jõuaksin minuni rohkem neid ettemääratuid hetki .:D
      Aitäh! Mul on endal ka väga hea meel.

      Delete
  4. See loss võtab hingetuks! Täiuslik! Nõustun Meriliga, et see ilus paik just ootaski Sind! :)

    ReplyDelete