Thursday, March 19, 2015

Sina küsid, mina vastan




Ma arvatavasti ei tee mitte kunagi Aski kontot, sest enne kukuvad mul sõrmed otsast, kui avan sellises enesehävituslikus kohas profiili. Või siis aheldan end keskaegsesse piinapinki kesklinnas, et rahvas saaks mu pihta tomateid loopida. Kõlab ju mõistlikumalt kui Ask.fm?

Peale Miiu Q&A video vaatamist tekkis mul soov olla samasuguses rollis ehk teie küsite ja mina vastan. Kõik mõistlikud küsimused on teretulnud ja ma loodan, et läbi minu video ja vastuste saate paremini aimu, mis inimene tegelikult olen.

Edit: Küsimused lähevad lukku pühapäeva (22.03.15) õhtuga!

Seega, laske aga käia ja ootan huviga!






13 Responses to “Sina küsid, mina vastan”

  1. Võiksid rääkida Sloveenia plussidest ja miinustest.
    Milline sinu juuksevärvidest su mehele kõige rohkem meeldib?
    Nimeta üks asi enda juures mis sulle kõige rohkem meeldib ja üks mis sulle ei meeldi.(Vahet pole kas välimuses või iseloomus)

    ReplyDelete
  2. Olen küllaltki uus lugeja ning küsiks, et mis Sind Sloveeniasse viis ja kui kaua oled seal elanud? Kas Igor on kohalik või Eestist :)
    Mis keeli valdad ja mis keelt Sloveenias elades kasutad?
    Mis on Su lemmikmagustoit?
    Mida ütlesksid enda 13-aastasele minale nüüd, aastaid hiljem?

    ReplyDelete
  3. Kas mõlemad lapsed on teil ühised?
    Või kas need on Sinu või Igori lapsed?

    Armsad on ja väga vahva pere teil, aga ma ei ole sellest aru saanud, häbihäbi mulle

    ReplyDelete
  4. miks sa loobusid oma imeilusate fimo ehete tegemisest? milline kosmeetikatoode on olnud pikalt ihaldusobekt ja lõpuks proovides jätnud külmaks? kas igatsed vahepeal midagi eht eestlaslikku, mida ja miks? :)

    ReplyDelete
  5. Mind huvitab ka laste teema, võibolla liiga isiklikud küsimused kuid siiski.. Kas teil on Igoriga plaanis tulevikus ka oma ühised lapsed, või laps? Mis kahe tirtsu isa arvas sellest, et lastega välismaale kolid? Kas ta suhtleb lastega?

    ReplyDelete
  6. Kas sa oled mingi eriala omandanud? Kui jah, siis millise? :)

    ReplyDelete
  7. ma ei küsi, ma ütlen lihtsalt, et Sa oled nii ilus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleksid võinud küsida, miks ma olen nii ilus. :D

      Aitäh muidu!

      Delete
    2. aga miks siis? mul ema ikka ütleb, et kui naine on ilus siis tal on s*tt geen :D

      Delete
  8. mis suuruses rinnahoidjat sa kannad? :P

    ReplyDelete
  9. 1. Kas kaaluksid Eestisse tagasi kolimist ja kuidas arvad, et Igor Eestis hakkama saaks( emotsionaalselt ja kultuurilistele erinevustele toetudes)?

    2. Kuidas kaalulangetamine edeneb?

    3. Mis on viimane asi fotograafiavaldkonnas mille avastasid/juurde õppisid?

    ReplyDelete
  10. Mis on Su suurim pahe?
    Mis on Su lemmik toit?
    Kelleks tahtsid saada, kui sa olid väike laps?
    Mis Sulle Sloveenia juures kõige rohkem meeldib?

    ReplyDelete
  11. Kuidas pulmadega asjad edenevad? Kõik on nüüd tehtud ja "rahulik" ootamine? :)

    ReplyDelete