Monday, March 02, 2015

Pehme musisuu + kingikott

Tänane postitus on minu pisikesest obsession'st, mis on saatnud mind nii kaua kuni mäletan ennast noore naisena. Lugu siis pisikestest toodetest, mis on alati igas mu jope või koti taskus, paar tükki voodikapil ja mõned klaastopsikeses arvuti kõrval. Mõnikord ma pole kindel, kas asi on mu uskumatult tublis "asjade kuhugi unustamisvõimes", või olen nagu harakas, kellele meeldib asju koguda.

Võisite piltide pealt aimu saada, mis aksessuaaridest jutt on. 

Kui nüüd hästi mõelda, siis ma ei kasuta pidevalt huulepalsameid. Kuid samas meeldib, kui vähemalt üks neist on alati käe ulatuses, sest kui pole, tunnen korraga, kuidas huuled ei pea sekunditki ilma palsamita vastu. Mis siis, et olin enne kasvõi mitu tundi ilma. Toon teie ette lemmikud, mida ostan üha uuesti, või uued tooted, mida kindlasti soetan veelkord (ning lisaks ka üks OH NO toode).


Burt's Beed Replenishing Pomegranade huulepalsam hoiab minu südames esimest kohta. Esiteks sellepärast, et toode on üdini looduslik ja mulle arusaadavate koostisosadega. Lisaks annab huulepulk õrnroosat värvi huultele ning erinevalt tavalisest meevahaga palsamist, on tal parem lõhn. Kollase korgiga meepulk jäi minu maitsele liiga.. mesiseks. Piisab, kui huultele kanda üks kiht palsamit ja huuled on niisutatud. Pisike pulk, kuid igakell ostan uue!


Ma polnud alguses kindel, kas Labello huulevõie meeldib või mitte - keeratava kaanega purk on küll lihtsalt avatav, kuid ma polnud suur "käin toote sees sõrmedega" fänn. Kuid mingi hetk muutsin meelt, sest talvel, kui huuled kuivavad rohkem, on sõrmedega võimalik huultele kanda suurema koguse kui tavaliselt. Huulevõie on pehmem kui tavaline hügieeniline huulepulk. Lisaks makadaamia pähklile on mul ka kookosega huulevõie ning mõlemad tooted on suurepärase lõhna ning pehmusega. 


Selle Hello Kitty hügieenilise oleksin võinud heaga poodi jätta. Kuid ei! Lisaks lavendlilõhnalisele tootele, ostsin ka kirsilõhnalise. Mõlemad huulepalsamid on kohutavalt vahased ja veel see lõhn - j u b e ! Pildil olev Hello Kitti huulepulk pole prügikasti rännanud ainult sel põhjusel, et mu tütre arvates on see üle prahi. 


See vahva Lipsmackeri huulepalsamite komplekt lõi meie naisperel silmad särama! Karbis oli kuus erineva pildi ja maitsega palsamit koos laste lemmiktegelastega Frozeni multikast. Õnneks polnud need lastele suunatud tooted nagu Hello Kitty hügieeniline. Hoopis vastupidi! Lipsmacker teeb eriliselt pehmeid, hästi lõhnavaid ja pisut magusaid palsameid. Mul on küll tekkinud väike vastumeelsus, sest minu jaoks on magus lõhn liiga.. magus! Kuid see ei takista mind neid tüdrukutelt laenamast..

Sidruni ja oliiviga Labello huulepalsam on läbi aegade kõige lemmikum toode Labellolt. Ükski teine Labello pole suutnud mu südant sel moel võita ja pildil olevalt tootelt pean juba sõrmega palsamit võtma - ei raatsi ka ära visata. Kui mul oleks võimalik, siis tahaksin seda lõhna teile edasi anda läbi arvutiekraani - nii mõnus ja samas nii pehme ja paitab meeli. Mmm. 

Ma loodan, et ükski mu lugeja ei jookse siit eemale, sest tuleb järjekordne giveaway. No, mis teha, kui mulle meeldib rohkem kingitusi teha, kui vastu võtta. Andke mulle andeks! Seekord on kingikotis 4 huulepalsamit - jaa, ma üritan ühte lugejat muuta samasuguseks huulepulgahoolikuks nagu mina! 

Kingikotis leidub:

- Burt's Bees granaatõunaga huulepalsam
- Burt's Bees mangoga huulepalsam
- Labello huulevõie makadaamia pähkli ja vaniljega
- Labello huulevõie kookospähkliga

Selleks, et võita:

- hakka blogi jälgijaks läbi Bloglovini
- jäta postitusse kommentaar enda emailiga

Loos läheb lukku 06.03.15 ja samal õhtul kuulutan võitja.



Kes on veel happy happy selle üle, et märts algas? Ma ootan kevadet nii väga ja tahaks juba näha kauneid kevadlilli õitsemas kodu ümber ja metsas ja põldudel. :)





26 Responses to “Pehme musisuu + kingikott”

  1. Kuna kõige tavalisem piparmündiga Burt's Bees huulepalsam on mu lemmik siis panen ennast kohusetundlikult kingiloosi kirja! :D

    kairi.joemaa@gmail.com

    ReplyDelete
  2. See Burt`s Bees kõlab nii ahvatlevat, et osalen loosis :D
    nelesutt@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Kuna mul õnnestus just enda kollektsioonist korraga KOLM huulepalsamit ära kaotada ja neljas ehk viimane hakkab ka otsi andma, siis oleks see kingikott kui taevane õnnistus :D

    roosilehtmaria@gmail.com

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. nelk5@hot.ee
    Kevad on mu lemmik!:) Ma ei jõua ka ära oodata seda mõnusat kevade lõhna ja neid lilli ja päikest..uhhh !:))

    ReplyDelete
  6. Ma olen ka huulepalsami-narkomaan :D Nii tore oleks uusi juurde saada (lubasin endale, et ise juurde ei osta enne, kui vähemalt 2 vana palsamit on otsa saanud).
    Krisharsing@gmail.com

    ReplyDelete
  7. See postitus ajas nüüd küll uute huulepalsamite isu peale! :) laurarrr@tlu.ee ,bloglovin.com/lr9

    ReplyDelete
  8. Oo, Burt's Bees'i kohta olen ainult kiidusõnu kuulnud, prooviks suurima heameelega! :-)
    maaria.tamm@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Olen ka sõltlane, seega panen end loosi kirja :)
    karini88@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Need krookused on lihtsalt nii ilusad! Ei jõua ära oodata, millal minu omad ninad välja pistavad :)

    kenzo17@hot.ee

    ReplyDelete
  11. Kui juba üks võit tuli, siis peab teine ka tulema! Panen ennast igaks juhuks jälle kirja :D
    helenmaazik@gmail.com
    Märtsist rääkides.. kui igal aastal olen pikkisilmi oodanud kevadet, siis sel aastal pole õppimise kõrvalt jäänud aega mõeldagi selle peale. Mõnes mõttes positiivne ka, siis tuleb äkki kiiremini see minu jaoks :)

    ReplyDelete
  12. Burt's bees on mu vaieldamatu lemmik, kuluks marjaks ära! :)
    sandra.smirnova22@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Burt's Bees'i tooteid meeldiks küll proovida :)
    annnni112@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Piinlik tunnistada, aga minu huulepalsam, mida lapsega kärutades taskus kannan, pärineb aastate tagant. Kodus on meil kasutamiseks eestimaine vahar, mis sobib ka muuks otstarbeks. Seega üks mõnus vaheldust pakkuv huulehoolitsus kõlab vägagi mõnusalt :)
    lauraliinat (ät) gmail.com

    ReplyDelete
  15. Mul on Härra KOHUTAV huulepalsamihoolik :D Tal samamoodi, et nii kui käeulatuses pole, on paanika ja sureb kohe maha. Talle kuluks see komplekt küll ära :D

    siiiisu@gmail.com

    ReplyDelete
  16. brittpbrittp@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Oh, Burt`s Bees! Seda tahaks t6esti proovida! mallkand@gmail.com

    ReplyDelete
  18. jansa.jk@gmail.com
    Tahan võita:) kasutaksin rohkem huulebalsameid

    ReplyDelete