Sunday, March 01, 2015

Mida näevad unes bridzillad?

Ma juba ootasin kuna jõuab minu unenägudesse pruudi halvim nightmare ja BINGO - ära ta tuli! Lisaks sellele, et piinlesin terve öö (vähemalt see tundus lõpmatult pikk) olukordades, mis päriselt ajaks iga pruudi hulluks, ärkasin hommikul üles kõige tumedamate mõtetega. See oli kõik nii reaalne!

Võib olla see halb unenägu oli mulle hoiatuseks, ning pean õppust võtma millistesse situatsioonidesse mitte sattuda. Toon välja mõned näited:

- ei tohi joosta pimedas raudteele, kui tuul viib mu salli sinna ohu suunas. Esiteks ma kukun maha ja määrin kleidi üleni õliseks. Teiseks on arvatavasti kohe rong tulemas, ning tagajärjed võivad olla kurvad.

- pean olema parem sõbranna enda pea pruutneitsile, kuna muidu ta ei tule kohale. Veelgi parem oleks ta välja vahetada mõne eeskujulikuma vastu. 

- hoia Igoril silma peal. Ma ei tea, kellega ma unenäos abiellusin, kuid Igorit ei kohanud ma kordagi.

- tseremoonia kohaks sobib ideaalselt Sevnica loss, mille me juba välja valisime. Ei ole vaja ronida kirikusse, seal on unenäo kohaselt ilge järjekord ja koguaeg keegi pressib peale ja kirik on täis valesid külalisi.

- palun ürita meeles pidada, et juuksed võiks ikka ära kammida. Veidi meiki ka näkku. 5 minutit enne pulmi seda avastada on veidike hilja.

Ja nii edasi! Nagu ikka ma ei mäleta kõike, kuid see on mul kõige paremini meeles, et tervet mu päeva saatis ilgelt hall ja sünge ilm - kas see nüüd tähendab, et peame valitud kuupäeva muutma? Oh ei..


Otsustasin, et punane juuksevärv jääb mu kaaslaseks mõneks ajaks. Punane on huvitav, poes on saadaval erinevaid toone, värvi kuludes muutub blondi osa pastelseks. Lisaks värvides loodusliku värviga saan rahulikult välja kasvatada blondi seal all, samal ajal mitte nii palju rikkudes "uusi" juukseid. Ausõna ma üldse ei kannata enda naturaalset tooni, see on nii kole kartulihall ja juuksed näevad isegi pestult välja ludud. 

Ilusat 1. märtsi ja ärge unustage, et juba homme algab uus fotograafia väljakutse!




7 Responses to “Mida näevad unes bridzillad?”

  1. Replies
    1. Aitäh :) hirmuga ootan küll järgmist pesukorda. :P

      Delete
  2. Jeerum :) Ma loodan, et sa peale neid unenägusid ikka magama julged minna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd, kui sa mainid, siis ma ei lähe enam kunagi magama. :D

      Delete
  3. Juuksed on väga-väga ilusad. Ma armastan punaseid juukseid! Just täna kirjutasin Stellariumis ka ühest punapeast :) Aga unenäod... Need ikka kipuvad enne suuri sündmusi tulema. Külma närvi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Mul on täiesti nõrkus eriliste juuste vastu ja sp tihti katsetan - mis küll ei meeldi mu juustele. :)

      Uhh, tarvis!

      Delete
  4. Ma isegi ei ole pulmade planeerimises veel nii sees aga juba nägin ära pulmaunenäo, kus mul ka kõik valesti läks. Esiteks, ma ei teadnud veel pulmapäevalgi, mis kirikus me abiellume - aga me ei abiellu ju kirikus! - põrand oli libe, meiki polnud kaasas...Jube!

    Üldse sellist sorti unenäod, kus kõik läheb valesti või siis näiteks sul lüüakse hambad välja - ja neid ma olen näinud omajagu - on väga "vahvad". Õnneks või õnnetuseks ma olen inimene, kes mäletab oma unenägusid, ka neid palju hullemaid, seega sellised unenäod mind väga ei heiduta. Olin ainult veidi pahane oma vanemate peale, et mis mõttes te mind unenäos ei aidanud :D

    ReplyDelete