Wednesday, March 18, 2015

Keeping it real



Seekord võtan üles teema, mis on mul meelel olnud pikka aega - kuid ma ei hakanud seda varem lahti harutama, sest mulle tundus, et võin kellegi tundeid riivata. Sellepärast ütlen kohe ära, et tegemist on puhtalt minu arvumusega ja ma ei suhtu halvasti neisse, kes sellega ei nõustu.

Ma pole küll paar aastat enam Eestis elanud, kuid läbi sotsiaalmeedia on jäänud mulje nagu osad trendid ei ole muutunud - hoopiski kinnitanud tugevasti kanda. Jutt käib ilutrendidest, millega on võimalik saavutada tulemusi, mida loomulikult pole ehk nii lihtne saada. Näiteks mind pole õnnistatud pikkade, tugevate juustega ja lisaks on mu ripsmed üsna nirud. Kuid sellegi poolest ma ei armasta kasutada "lisasid" nagu ripsme- või juuksepikendused. 

Miks? 

Ma lihtsalt ei usu neisse. Tegelikult olen kunagi ära proovinud naaritsaripsmed ja mul õnnestus hoolduses käia vist.. 2 korda? Kui peale hooldust olid ripsmed kaunid ja sain ainult rahul olla, muutusid nad kiiresti minu jaoks ebameeldivaks. Kui juhuslikult langesid keset ripsmeid mõned karvad maha, oli väljanägemine juba rikutud. Mis siis, et käisin hoolduses alles nädal tagasi. Ma ei tea, kuidas teiega on, kuid mulle näivad ripsmepikendused nii reaalis kui ka piltidel siiski väga võltsid ja ma heameelega näeksin korralikult harjatud, koolutatud ja tuššiga kaetud ripsmeid.

Kui keegi ütleb, et ta pani juuksepikendused, siis esimene pilt mu peas on SEE, kuni mul õnnestub pildil näha, kuidas need juuksepikendused tegelikult igapäevaselt välja näevad ehk SEE. Ma kardan, et see lõbu pole üldse odav ja, kui ma isiklikult kunagi paneksin endale juuksepikendused, näeksin ma samamoodi tohutult vaeva nagu enda juustega praegu. Loomuliku hooldamise kasuks räägib see, et tänapäeval on nii palju erinevaid vahendeid, ülihäid juuksureid, pehmeid juuksevärve, mille abil saada sigavinge soeng. Sellepärast võiks keegi mulle seletada, miks panevad inimesed pikendused, et kanda neid päevast päeva hobusesabas? Minu kujutus pikendustest on see, et ma näeksin välja nagu Kim K ta parematel päevadel.

Mis üldsegi ei tähenda nüüd, et Jaanika ei unista tuult lehvitavatest ripsmetest ja Rapuntseli juustest.

Babe saatis mulle pulmade eelseks kingituseks Anti hairloss šampooni, millele ostsin juurde ka sama sarja juuksevedeliku. Tavaliselt mõjuvad sellised šampoonid kõige paremini kasutades tervet sarja ja kuna mul on vaja enda blondi välja kasvatada, siis mis saab mul olla kiiresti kasvavate juuste vastu. Tavaliselt mu juuksed kasvavad teosammul, seega ootan väga millised on tulemused.



Mõned nädalad tagasi soetasin esimest korda ripsmeseerumi. Olen näinud sõbrannal hingematvalt kaunist tulemust, kui ta kasutas Yxes seerumit. Kuigi minu Mavala on küll tunduvalt odavamast hinnaklassist, makstes soodushinnaga kõigest 12 €, olen positiivselt meelestatult ja loodan, et seerum mõjub kasvõi ripsmeid tugevdavalt, andes juurde volüümi. Lisaks kasutan Mavala seerumit ka kulmudel, et anda neile väetikestele rohkem sisu kui praegu.

Paari kuu pärast annan blogis tulemustest teada.

Rääkige, mis leeris olete teie - loomulik, aidates loomulikule natuke kaasa või kunstlik?




33 Responses to “Keeping it real”

  1. Ainukesed pikendused milled olen omal nahal proovinud, on geelküüned ja enam ei taha, mul läks mitu aastat ennem kui oma küüs tagasi tugevaks muutus. Ripsmeid on mul endalgi üsna palju ja juuksed kasvavad, olen näinud õudusi kui pikendustest loobutakse, see ei ole seda väärt. Pealegi ma ei viitsi koguaeg kuskil hoolduses käia, ja mind häirib isegi üks murdunud või väljakasvanud küüs, siis kindlasti häiriks mind ka auk ripsmetes jms. Eelistan loomulikkust, on naisi, kellele mingi lisavidin tõesti sobib aga enamus paneb ikka täiega üle ja kaugelt juba nii feik vaadata, vahel on liialdada tore aga tuleb aru anda endale- kus täpsemalt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul on siis täiega vedanud, kui endale kõva parukas. ;)

      Ahjaa, minul olid ka geelküüned aastaid tagasi ja nii kaua oli ilus kuni hakkasid välja kasvama. Kui mul oleks tavaline lakk, oleksin selle kohe maha võtnud, kuid küüsi ikka hoidsin kauem, isegi kui nad enam kõige kenamad polnud.

      Delete
  2. Ma olen juukse ja ripsmepikenduste suhtes nõus - eelistan loomulikku. Kui aga tahan veidike "uhkem" välja näha, on olemas clip-in pikendused, mis on võimalik korraliku lõikuse ja hooldamisega päris luksuslikuks oma peas muuta ning sama ka ripsmetega, on müügil ühekordsed, näiteks Ardelli pakutavad on ilusad, loomulikud ja annavad dramaatilisust juurde ilma võltsiks muutmata. Aga neid isiklikult kasutaks vaid siis kui on pildistamine, mingi suurem sündmus. Igapäevaselt kanda on lihtsalt tüütu, koormav ning pole tegelikult üldse odav. Tore, et teema üles tõstsid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tore, et lugema tulid!

      Nõustun, ma plaanin isegi pulmadeks clip-in juukseid osta, et soengule volüümi anda. :)

      Delete
  3. Ma nõustun Sinuga! Eriti, mis puudutab juuksepikendusi. Samas mind on õnnistatud ka paksude ja kiiresti kasvavate juustega (mis on kohati päris tüütu)... ja ripsmetest arvasin samamoodi... milleks jne?! Kuni eelmisel suvel otsustasin ise neid proovida, ei teagi miks, vb mugavusest vmt. Esimene mulje oli päris ehmatav, kuna mulle pandi vist enamvähem kõige pikemad ripsmed, mis võimalik. Väga ebaloomulikult kaardus olid nad ka. Teiseks päevaks olin ära harjunud ja isegi natuke rõõmus nende üle. Sest mul on küll ka pikad ja tumedad ripsmed, siis mulle kuidagi... jääb neist väheks. Sellepärast ka ripsmeid proovida otsustasin. Kahjuks nägid nad aga nädala möödudes nii rõvedad välja, et ma nägin veel hullem välja kui ripsmeid värvimata. Nii ma siis käisin nii ringi, et kaks karva kummalgi silmal olid pikad, kuni nad ära lõikasin :D Mul pole aimugi kas nii võib teha aga nad ei tulnud lihtsalt muudmoodi ära.

    Ja siis nägin ühte oma vana klassiõde nüüd jaanuaris ja mõtlesin, et küll tal on ikka ilusad ja loomulikud ripsmed. Ja küsisin ta tehniku kontakti ja mõtlesin, et kui ta on juba üle kolme aasta sama tehniku juures käinud, siis peab ikka õige värk olema. Otsustasin uuesti proovida.

    Panin siis märtsi alguseks omale aja. Nüüd on paigaldusest möödas 9 päeva ja ma olen jälle nii õnnetu... alguses nad olid väga väga ilusad ja ma olin nii õnnelik ja isegi mu elukaaslane, kellele muidu igasugused veiderdused ja nö "lisad" ei meeldi, ütles, et tõesti väga kena on ja nähes kui palju see mulle hommikul aega juurde andis. PIKK JUTT, **** jutt aga mulle vist lihtsalt ei sobi mingid veidrused, kui need nii kergesti ära tulevad... ja mulle aitab proovimisest. Investeerin korraliku ripsmetušši soetamiseks ja proovin mitte igapäevaselt ripsmeid värvida - see pidigi olema see, mis mu ripsmeid nii palju kahjustas, et pikendused küljes ei püsi (tehniku sõnul vähemalt).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina näiteks magan nina padjas, ehk sul on ka sama lugu. :D Hommikul oli pool patja neid pikendusi täis!

      Delete
  4. Kunagi olin mina ka kõige võltsi tuline kasutaja.
    Mul olid nii küüned, ripsmed kui ka afropatsid. Oli ka aeg kus mõtlesin tõsiselt jukksepikenduste peale, kuid õnneks olengi hirmust asja tegemata jätnud. Need näevad ju tõeliselt jubedad päriselus välja. Ma tõesti ei viitsi hommikuti tunde viita juuste sättimisele.
    Afropatse kandsin vaid paar korda mõned kuud, kuid küünte ja ripsmetega käisin ikka aastaid iga kuu hoolduses. Jube, milline ajaraisk. Iga kolme nädala tagant u 5 tundi jutti kuskil kinni olla. Jah sain küll korraks ilusaks aga mis hinnaga!
    Nüüd ma enam neid teenuseid ei kasuta ja olen ülimalt rahul!
    Ma olen oma juuksed suutnud kasvatada pikaks ja küüned hakkavad ka juba normaalseks muutuma. Varem olid kunstmaterjalist nii ära rikutud, et saanud neid kuidagi pikamaks kasvatada.
    Ripsmetega olen ma siiani veel natukene hädas. Proovisin ka seda Placent Activi seerumit ja hetkeks nagu aitas, kuid nüüd hakkavad nagu õrnaks tagasi muutuma. Selline tunne, et need seerumid ongi niimoodi tehtud, et siis kui kasutad, siis aitavad. Ja nii kui järgi jätad, muutuvad õrnaks tagasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afropatsid, vau! Ma nüüd ootan pilti postkasti. :P

      Sul on muuseas jube ilusa kujuga küüned!

      Delete
  5. Mul on olnud ripsmepikendused ja paneksin uuesti, kui raha oleks üle. Oluline on leida hea tehnik ning siis on isegi enne hooldust väga ilus välimus. Samuti võivad ka pikendused olla loomulikud, kõik oleneb pikkust ja tihedusest.
    Juuksepikendusi pole olnud ja ka ei igatse.
    Ise lasen veel uuel nädalal paigaldada geelküüned. Enda omad on kogu elu vältel olnud koledad ja ei mõju neile püssi- ega ussirohi. Seega lasen panna lühikesed küüned, mis jällegi näeksid välja loomulikud.

    Leian, et vahet pole, milliseid pikendusi/ilulisasid inimene endale juurde lisab. Peamine, et ise ollakse endaga rahul ning kui iseendast kõige ilusam pilt on pikendustega ja teiste feikidega, siis miks mitte.Samas ütlen ausalt, et tohutult pikad ripsmed kui ka kulliküüned ei ole minu arvates ilusad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nende seerumitega ongi nii jah, et kasutusajal toimivad hästi ja toime püsib ka mõnda aega hiljem, aga et tulemus oleks kaua selline, nagu alguses, tuleb teatud aja tagant kuuri korrata. Kusagilt jäi selline tekstilõik silma ja mäletan seda siiani hästi. Seega ei viitsi ise üldse unistamagi hakata ripsmeseerumist, mida proovida tahtsin, sest ma ei tahaks raha kulutada kallile asjale, kui toime on niikuinii ajutine.

      Delete
    2. Ma olen näinud ka ilusaid tagasihoidlikke küüsi, kuid pigem jääb mulje, et kui juba, siis juba ja pannakse täie rauaga lillekesed, glitter ja kristallid sinna peale. Pikkusest rääkimata. Mul on ka kehvad küüned, eriti just kuju poolest ja nüüd kannan enamik ajast lühikesi küüsi ning olen rahul, et oma sõrmi ära ei murra.

      Aga nagu sa ütlesid, kuidas kellelegi sobib ja kui inimesed on rahul - lasku aga käia. :)

      Delete
  6. Kõige odavam ja parim vahend ripsmete jaoks on riitsinusõli! Tõeline imevahend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen proovinud, kuid peale 1 kuud ja ei mingeid tulemusi, lõpetasin.

      Delete
    2. Tuleb järjepidavam olla :) ise ka kasutasin aga nüüd olen laisaks muutunud. Muidu tulemusi oli märgata küll, mitte väga palju aga ikkagi :D

      Delete
    3. Järjepidevus..mis, kus? :P

      Delete
  7. Olen ise ka tähele pannud, et mida "tegijam" beib, seda pikemad ja ebaloomulikumad juuksepikendused, ripsmed ja küünised. Tavaliselt on ennast "kaunistatud"kõigi eespool nimetatutega. Väga harva olen näinud pikendusi, mis tunduksid, nagu oleks tegu looduse poolt antuga. Tavaline on see, et juustest kumavad läbi liimiplörakad, millega tuustid pähe kleebitud on, ripsmete viimane trend on, et mida suurem puhmas, seda parem, küünte puhul samuti, mida rohkem, seda uhkem.
    Tänapäeval on juba kilomeetri kauguselt aru saada, kas on tegu naise enda ripsmete/juustega või mitte. Võltsing on ikka väga lihtsalt ära tuntav :-P
    Muidugi on ka mul olnud ripsmepikendused, esimest korda 2006.aastal, mil need olid suhteliselt uus nähtus. Vähe oli tehnikuid ja sama vähe neid, kes endale pikendusi lubada said. Päris nautisin uudishimulikke pilke ja komplimente oma lopsakate ripsmete kohta. Kandsin neid mõnda aega, loobusin, kuna lõpuks olid igal teisel pikendused ja soovisin erineda hallist massist :-)
    Kasutasin ka mõnda aega Yxses ripsmeseerumit. See toimis tõesti ülihästi, ripsmed olid pikad, tumedad ja tihedad. Sõbrannad küsisid, et kas olen pikendused tagasi pannud :-)
    Mulle pigem meeldivad sellised "lisandid",mis näevad välja nagu keegi olekski sündidud sellisena... Millegipärast aga on taotlus olla nii ebaloomulik kui veel vähegi võimalik.
    Kokkuvõttes see minu isiklik subjektiivne arvamus. Kes tahab, kleebib kuhu tahab ja kui palju tahab... Näpuga näitama ei hakka, aga muigama paneb küll :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mäletan küll su ripsmeid, need olid ikka tohutult pikad. :)

      Delete
  8. Olen ka 100% nõus. Elan ka väljaspool Eestit ja osasid blogisid lugedes jääb Eesti naistest ikka väga karm mulje, siin riigis näeb sellise välimusega naisi maanteede servades autojuhte lantimas. Hiigelpikad kunstripsmed, juuksepikendused, kunstküüned, lipsukestega sukad, hiinast saadud rämpsriided jne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Su viimane lause ajas mu nii naerma!

      Delete
  9. Kui mina kunagi mõtleks juuksepikendustele siis tõesti clip-in kiharate suunas vaid. Korralikud kvaliteetsed clip-in'id võiksid küll minu peeglilaual lebada! Mitte aga sp et tahan lopsakaid perseni juukseid vaid tõesti vaid enda juuste alla et volüümi ja mahtu juurde anda!

    Ripsmeseerumitest rääkides. Ka mina alustasin nende kasutamist ja eelkõige juhatati mind sisse nii (keegi rääkis kellegile), et teed ühe kuuri ja siis kordad seda iga mingi aja tagant. Pärast kahe kuuri tegemist (järjest) olin tulemusega väga-väga rahul ja konsulteerisin hea kosmeetikuga kes nentis tegeliku tõe: seerumid toimivad seni kuni sa neid kasutad. See et tuleks teha kuure mingi aja tagant ei ole päris tõesi. Kui tahad et ripsmed , minu puhul kulmud, püsiksid ilusad ja kasvaksid, siis oled sunnitud seerumit ka sel ajal kasutama. Effekt kaob kiirelt kui lõpetad! Aga kuna kulmuseerum on üks iluasi mida ma endale luban, siis ma palju ei põe 'võltsiks' muutumise osas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAA! Sul on võltskulmud! Kes on päriselt see õige Ann selle puhmaka kulmude taga. :D

      Delete
  10. kui mul geelküüsi poleks, näeksid mu käed jäledad välja. tõesti - tund kuus niisama istuda vs. vähemalt 2 x tund nädalas küüsi lakkida + kannatlikult (!) kuivamist oodata? ei, aitäh, mu aeg on mulle väärtuslik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kui sa saad hakkama, et käid korra kuus hoolduses, siis tundub, et sulle need geelid sobivad. :)

      Delete
  11. Ma arvan alati, et inimestele peab jääma võimalus tunda end hästi ehk kui need juuksepikendused ikka kõvasti enesekindlust juurde annavad, siis miks mitte? Aga juuksepikendustega ongi pahatihti see lugu, et me kujutame ette üht (nagu sa ise ilmekalt näitasid ja saame teise tulemuse). Ajakiri Anne oli vist aastaid tagasi see, kellega tegime eksperimenti ja mulle pandi pähe juuksepikendused. Olid taljeni ja puha, kuid iga tuleiili korral võis tänaval minu selja taga kõndija näha ribasid (ma ei mäleta, kuidas nad kinnitati). Lisaks rikuvad pikendused väga juukseid ja suures hirmus enda juuste pärast võtsin pikendused maha kaks nädalat hiljem. Oma juus on ikka oma. Sinu ilujutule seoses juustega lisaksin ka selle, et ma ei mõista neid, kellel ripuvad peas pikad-pikad katkiste otstega sorakad juuksed. Ma tahaks vahel bussis haarata käärid ja lõigata mõnel naisel 10 cm juukseid maha :D Olen ise seisukohal, et pigem terve, kuid lühem juus.
    Ripsmed on mul loomulikult pikad ja ma ei lisa isegi pildistamistel mingeid tutikuid. Sellegipoolest meenub, et varajases nooruses läksin date´ile ühe noormehega ja olles seisukohal, et ega küll küllaleliiga ei tee, kleepisin võltsripmsed külge. Noh, kesest suurt sushisöömingut tundsin, et midagi on imelik... Nimelt olin vist halvasti liiminud, et kogu kupatus hakkas silmadelt sushitaldikule libisema. Tõttasin tualetti ja eemaldasin mõlemad võltsripsmed. Rohkem pole enam neid kandnud.
    Ma usun, et kõige ilusam on hästi kitkutud ja vajadusel keemiliselt värvitud kulmud.
    Pikki kunstküüni ma ei mõista. Vabandan juba ette kõigi ees, kellel need on. Kuid ise armastan oma küüsi ja käin regulaarselt maniküüris. Geelküüsi ma ei soovi mitmel põhjusel, enamasti seepärast, et armastan küüsi lakkida ja toone ise valida.
    Teemapüstitus on aga hea. Eestis on paraku üks näide iluideaalist just see, et mida pikemad juuksed, ripsmed ja geelküüned sinna juurde, seda uhkem. Tõsi, olen ka ise nooremana ilupatte teinud, kuid eelmainitud on minust siiski mööda läinud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu ilupatuks on see, et vahetan juuksevärve liiga tihedalt. Kui mulle ikka tuleb idee pähe, siis juba homme pan olema teist värvi.

      Aitäh huvitava kommentaari eest!

      Delete
  12. ripsmepikendustega inimesi olen igapäevaselt vägagi lähedalt näinud ja (kahjuks) midagi ilusat pole küll silma jäänud. pigem puseriti karvad ja äärmiselt ebaloomulik väljanägemine. samuti on jubedad need hirmus paksud "nukuripsmed" ja mõni hiilgab ka mingite kividega, mis kuskile silmanurka topitakse. ilmselt on juba selge, mida ma ripsmepikendustest arvan :) enam-vähem samad tunded on ka juuksepikenduste suunas. olen enda ümber märganud kahte äärmust: oma juustele on lisatud mingi veider hõre hiiresaba või tutike, ma ei tea, millise eesmärgiga... ja teiseks siis midagi sellist nagu see sinu poolt lisatud link nr 2 ehk siis midagi taku sarnast. pole aimugi, miks keegi arvab, et selline asi ilus võiks olla.
    geelküüsi olen näinud nii kenasid kui ka jubedaid. kenad on siis ilmselgelt olnud sellised normaalse pikkuse ja kujuga ning tihtipeale ei paista väljagi, et tegemist pole oma küüntega. minul on oma küüned, aga iga 1,5-2 kuu tagant käin nendega maniküüris ja viimased aastad olen pidevalt geellakke kandnud ning pole kunagi varem nii rahul olnud. küüned vohavad isegi liiga kiire tempoga. juuksed on ka omad, aga kui olin need enam-vähem nabani kasvatanud, siis lasin maha lõigata, sest tundsin, et ei taha enam nii pikki. ripsmete puhul pole kunagi mõelnudki, et võiks nendega midagi muud peale tušiga katmise ette võtta. täiesti tavalised ripsmed on ja ei tunne, et vajaksin rohkemat. see iluteema on üldse minu jaoks pigem külmaks jättev. meikida ma ei viitsi, tušš ja concealer lähevad hommikul peale ja ongi kõik. nii-et pika jutu kokkuvõtteks võib öelda, et pooldan kindlasti loomulikkust, vahet pole siis, kuidas keegi selle saavutab, kas pisikesi abivahendeid kasutades või täiesti ilma. liiga palju meiki ja igasuguseid pikendusi näitab lihtsalt, et inimene varjab oma tõelist palet, kas siis ühel või teisel põhjusel, aga nii see on. ja ma pean ikka silmas igapäevast olekut, mitte mõnda ülipeent üritust või maskiballi :)
    ps. aitäh armsa kommentaari eest mu blogis! hakkasin ka nüüd avalikuks jälgijaks. enne käisin niisama (salaja :D) lugemas ja ilusaid pilte piilumas.

    Maiken - Part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mul on hea meel, et sa lõpuks peidust välja tulid, sel moel leidsin ka sinu blogi üles. :)

      Ma arvan ka, et ei PEA olema pikad juuksed, pikad ripsmed, pikad küüned - mina eelistan igakell lühikest, kuid loomulikku. Peasi, et terved välja näevad.

      Delete
  13. Ühtegi püsipikendust ega kunstküüsi pole mul olnud. Samuti ei ole ma kunagi oma nahavärvi drastiliselt muuta üritanud. Ma ei ole kõigi nende iluprotseduuride vastane, aga ma ei näe enda puhul nendel mõtet. Kui tõesti on keegi, kelle enesetunnet või- hinnangut lisandid paremaks muudavad, siis loomulikult - katsetagu. Ma enda puhul tean, et vaevalt, et ma pikendusi jms kandes enesekindlamaks, julgemaks ja targemaks muutun (pigem vastupidi - hakkan muretsema, et ega karvad ära ei pudene ning küüs klaviatuuri vahele kinni ei jää:P). Seega las nad jääda.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hästi öeldud - pidevalt muretseksidki, et iga karv oleks ikka omas kohas. :)

      Delete
  14. Mina olen oma clip-in pikendustega küll väga-väga rahul. Tahan kannan, tahan ei kanna :)
    Elaksin Eestis, siis ilmselt paneksin ripsmepikendused ka, aga noh..sellised, mida kolme kilomeetri kaugusele näha pole ja mis kulme ei kõditaks ehk siis võimalikult loomulikud :)

    Geelküüsi ise ei taha, aga teiste puhul ei häiri. Pikad kulliküüned, mis bling-blingi täis kleebitud, ajavad küll muigama, aga mis seal ikka. Igaühele oma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinu clip-in juuksed on väga loomulikult, nii et (Y)!

      Delete
  15. Sa jätsid mainimata õuduse, mis minu arvates on isegi hullem kui need, millest sa kirjutasid (sest nende puhul saab heade tegijatega vähemalt häid tulemusi) — hambakivikesed! Nüüd võib olla need pole nii popid aga vahepeal oli igal teisel need. Milleks? Ise kahtlustan, et äkki see oli hambaarstide kaval trikk inimesi enda juurde kontrolli meelitada :D

    ReplyDelete