Friday, March 13, 2015

Joyride


Eile oli viimane kuupäev kandideerida Sloveenia fotograafia väljakutses ja üheks osalemise tingimuseks oli teha car fashion pilt. Kahtluspisik mu sees hoidis mind tagasi, ja ma polnud kindel, kas peaksin osa võtma.. kuid otsustasin siiski proovida. Paar tundi enne päikese loojumist võõpasin näo pähe, ajasin Igoril kargud alla ja läksime pilte tegema. Otsisin erinevaid pildistamiskohti, panin kaameral seaded paika ja Igor vajutas nuppu. Milline tiimitöö! Näitasin eile tehtud parimaid pilte ILIL fotograafia väljakutse grupis ja, kuigi konkursile saadetud töö ei saanud grupis kõige rohkem hääli (nö teise koha töö siis), lisasin ülevaloleva pildi blogisse - see nunnu kogus kõige rohkem poolehoidu. Aitäh teile armsad! Andsite mulle palju julgust. :)





4 Responses to “Joyride”

  1. See pilt oli mu teine lemmik!
    Loodan, et sul läheb sel konkursil hästi :)

    ReplyDelete
  2. Mina andsin oma "hääle" muide mõlemale pildile. Oleks sul siinse pildi peal ka kindad käes olnud, siis oleks võib-olla see võitnud aga näe, põle.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, mul pole kindaid käes, ma hoian neid käes. Duh, me :D

      Delete