Monday, March 23, 2015

How to survive Mondays?

Noh, tulite nüüd kerget lahendust leidma? Kahjuks on mul pakkuda ainult paar leevendavat moodust, kuidas alustada nädalat nii, et põues põksub rohkem õnnetunne, kui mõte, et kurjam, jälle need kohustused lendavad peale. Minu nipp number üks - tööl, kodus või koolis, hoia enda läheduses üks hea kalorivaba või muu tervislik jook, mida saad rahulikult nautida. Minul on selleks alati hiiglaslik tassitäis lemmikut rohelist jasmiiniteed, lisaks teelusikatäis mett sinna. Tee joomise ajal saan kasvõi hetkeks võtta aega maha ja tunda ennast hästi. Nipp number kaks - kanna endaga kaasas häid mõtteid toov talisman. Olgu selleks siis peika kingitud võtmehoidja või mõni hingeliseväärtusega ehe. Kodus ma küll mänguasju ei kallista, kuid mulle annab uskumatult hea tunde enda kassikese paitamine.  Väljaspool kodu on mul pidevalt näppude vahel Igori ristimiskett, mida kannan. Jällegi kasvõi selleks, et võtta aeg maha ning minna uuesti vajalike ülesannete juurde.

Here are a few tips that I am using to releave a Monday hangover and get on with a busy day. First of all I always have my favourite cup of tea, a green tea with jasmin and a teaspoon of honey. It helps me to take time off and makes me feel relaxed. So take your favourite drink and enjoy it - even if it's just for few minutes, promise it's worth it (and yea, you are worth it!). The second tip is to keep some special object with you and look at it when you feel like things are growing over your head. You can have a keyholder that your boyfriend gave you or some jewelry that holds a special meaning. Again it's a way to slow down for some time and think of everything positive that binds with that special object. Outside of home, I time to time touch my necklace that has my boyfriend's name on it, but at home I like to pet my cats and enjoy some time without thinking of work. 




Millised on teie nipid, et elada nädala algus üle? What are your tricks to survive beginning of week?




5 Responses to “How to survive Mondays?”

  1. Minu nipp on graafikuga töö :D
    Kui paljudel on reedeti alati hea tuju, siis minul võib just siis olla esmaspäeva tunne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ma tean, mida sa tunned. :D Töötasin ka kunagi graafiku järgi!

      Delete
  2. c-vitamiin! üks mahlane apelsin, mida süües on kõik kohad mahlasid täis :P noh, et ikka mõnuga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõlab nagu midagi minu moodi. :D

      Delete
    2. siis oleme sarnased, ma olen ühe kassi ka täis lödistanud, kes mõnules süles, aga lõpuks kleepus ja oli maru kuri mu peale.. :D

      Delete