Tuesday, March 24, 2015

Ever so pretty!

Ma olin blogi päise sinitihasesse lootusetult armunud, kuid iga kord, kui külastasin lehte hakkas mind pildi lumine taust häirima. No kaua võib? Väljas on kevad ja täna oli kraade lausa 16. Samas mulle meeldivad muutused ja mõtlesin, et uue päisega saaks blogisse tuua värsket hõngu ning sellepärast ongi blogi kaunistamas roosakad toonid ning must mardikas enda romantilises magamistoas.

Pildi autoriks on andekas Karl Ander Adami, kelle tööd on mu blogi ennegi uhkusega kandnud- jutt käib siis sinitihasest, kes tõmbab ühe kringliks külmunud jala kõhu alla. Karl Ander on üks ilmatumalt tore noormees, kes peale selle, et veedab enamiku ajast looduses kaamera taga, töötab ka televusseris operaatori ja autorina. Mina käin tema töid vaatamas siis, kui tuleb suuremat sorti Eesti looduse igatsus peale Just sellises vaimus nagu ta on enda pilte kajastanud, on mul ka kodumaa loodus pähe talletanud. Karl Anderi töödega saab tutvuda ta Flickeris, kodulehel ning ka Facebookis.



I adored the blue tit coverphoto - it was like my baby which greeted me every time I visited my blog. Since winter has moved on, and as sad as it was for me, I needed to change it. But hey, changes are not so bad anyway and they always bring fresh breeze of air. I also changed my blog's colors from blueish to pinkish and I hope you are loving it as much as I do! Btw this romantic beetle's bedroom and also the last cover photo's author is Karl Ander Adami. He is young and amazingly talented man who does not only enjoy taking photos in nature, but also works at television as operator-author. Still not enough? In that case handle this - his work has been published  in National Geographic and other various magazines. Let's not forget all the fame he is getting and being able to handle it! If you got curious take a look at his Flickr, webpage and Facebook. 

Darn, we estonians are talented (and hard-working!)!




2 Responses to “Ever so pretty!”

  1. Mulle meeldivad kõik su päise pildid. Ilusad ja kvaliteetsed!
    Ainult, et mu nägemises on ilmselgelt midagi viltu, sest kuidagu raske on lugeda kui postituse teksti rivi algab Ipadis igatahes täpselt piiripealt (lausete ja Ipadi ääre juurest).
    Käin vahel ikka piilumas su jutukesi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Ma pakun, et ipädis võib blogi teistmoodi näha, ma uurin, kas annab asja parandada. :)

      Delete