Monday, March 16, 2015

Dogs of Ljubljana ehk nunnumeeter laes postitus

Eile sattusime üle pika aja jälle pealinna ja meil oli paar tundi vaba aega, mille sisustasime Cacaos jäätis süües ja linna peal jalutades. Elades Ljubljana kesklinnas olin ma enda jaoks selle imeilusa südalinna juba oksendamiseni läbi pildistanud. Eriti, mis puudutas vanalinna. Seega otsustasin läheneda Ljubljanale teise nurga alt ja võtsin ette kõik koerad, kes sattusid teele. Mainin ära, et sloveenlased on suured koerasõbra ja enda karvaste lemmikutega käiakse kõikjale. Tundub, et ma olen sattunud enda jaoks ideaalsesse riiki!

Aitäh kõikidele armsatele loomaomanikele, kes lubasid enda lemmikust pilte teha!





Selle koera omanik oli veidi pahane, et koer oli nõus minu pildile korralikult jääma, kuid tema omadele mitte. :)







Peale selle sõbrakesega kohtumist, olen armunud bokseritesse!



 Taaskohtumine!



Sellele armsakesele saime ka pai teha. 


Ula!

See oli mul esimene kord pildistada tänaval rohkem kui arhitektuuri ja teate, see oli nii vahva! Inimesed olid väga lahked ja lasid meelsasti osadel koertel poseerida. Nagu see viimane imearmas Ula, kes on Shis Tzu ja ühe teise tõu (no enam ei tule meelde millise) ristand.

Kuidas teie nädalavahetus möödus ja algas tänane päev? Pean tunnistama, et esmaspäev ei taha mul kohe üldse vedu võtta..




12 Responses to “Dogs of Ljubljana ehk nunnumeeter laes postitus”

  1. Väga kihvt postitus! Tahaks kõigile neile pai teha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, see on vist minu lemmikpostitus. :)

      Delete
  2. Oi, kui palju graffitit. Kas see linnapilti kuidagi ära ei riku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jätsin nüüd Ljubljanast mulje kui Tallinna garaažitagusest. :D Pildile sattus rohkesti Trubarjeva tänavat, mis on selline boheemlaslik ja graffitit täis, lisaks pisipoed, aasia kiirsöögikohad ja hubased kohvikud. Võid vaadata rohkem pilte Ljubljanast siit: http://inloveinljubljana.blogspot.com/2014/08/bye-bye-ljubljana.html. Poole pealt küll tuleb jälle see sama tänav vastu, sest see oli mu kodutee. :)

      Delete
  3. mina kui ülisuur koerasõber käisin kõik pildid mitu korda läbi ja nunnumeeter on tõesti totaalselt laes! ja see on üldse nii lahe postituse idee. tahtsin sama mõtet rakendada Kreeta kassidega ja pilte on isegi kogunenud rohkem kui küll, aga postitust pole kuskilt tulnud millegipärast :P igatahes jah, tahaks kõiki neid koeri nunnutada ja kallistada :D ja sellisest või siis sarnasest postitusest vaataks vol 2 ka!

    Maiken - Part of me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vaataks heameelega kasse ka. :)

      Haha..vol 2 tuleb koos mu akna kõrval laudas elavate lehmade ja sigadega. :D

      Delete
  4. Hei. Ei taha olla see kuri ja õel netikommentaator, kuid sõna arhitektuur kriipis silma ehk siis seal on pisike täheviga. Muidu üldiselt väga kaunid pildid ja varasemate postituste tõttu kasvas täitsa huvi ka riigi külastamise mõtete suhtes. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei olnud pisike viga, täiesti teadlikult tehtud - ja konstruktiivne kriitika on mu blogis alati oodatud. :)

      Oh, seda on küll vahva kuulda! Kui sind huvitab midagi täpsemalt, siis anna teada.

      Delete
  5. Väga ägedad iseloomuga pildid! Ja nii vahva on vaadata, kuidas koertel ja peremeestel/-naistel on sarnane olek ja kehakeel :)

    ReplyDelete
  6. Aitäh :)
    Ma olen ka seda tähele pannud, et koer ja omanik on tihti kuidagi ühtemoodi. Huvitav, mis koer minu välimusega sobiks? :D

    ReplyDelete
  7. ohsa. meil kevad ja sul blogi kutsusid täis.. mida veel hing ihkaks :P

    ReplyDelete