Tuesday, March 31, 2015

Aliexpressi nänn vol 100

Mõtlesin, et pole ammu teiega enda Aliexpressi oste jaganud. Mitte, et ma enam nii vaimustuses sellest paigast oleksin, kuid siiski mulle meeldib osta kodust ja soodsamalt. Kui tahate teada, milliseid asju ma olen ennegi Aliexpressist tellinud, tule loe mu esimeste Aliexpressi tellimuste kohta, sellest, miks ma sealt enam iluasju ei osta ning minu üliedevast nutitelefonist.

100 aastat tagasi tellitud kõrvarõngad

Ehted

Pea aasta tagasi tellisin esimesed statement kaelakeed (kaelakee 1, kaelakee 2, kaelakee 3). Kui võtsin need karbist välja ja panin kaela, sain kohe aru, et see pole mulle. Kaelaehted läksid blogiloosi. Muidu oli kõik ok ja ma loodan, et võitja Andra jäi rahule. Otsus: telliks veel, kuid mitte endale.

Telefonikest

Tellisin Igorile Inew V3 telefoni, millele oli juurde vaja vähe paremat kesta. Valikuks langes musta värvi ümbris, mis tuli kohale kiiresti ja on korralik. Otsus: telliks veel, kui vaja.

Käsitöö riistade komplekt

Pisike käsitööline mu sees unistas, et hakkan uuesti ehetega tegelema ja sellepärast ostsin sellise 5 erineva tangiga komplekti. Lisaks tuli kaasa mugav tasku, kuhu neid tange pista. Käsitöö riistad on kõik korralikud, seega otsus: tellida!

Loom bands kummijullad

Mina leidsin lapsele sünnipäevaks loombandsilaadsete toodete komplekti kõigest 8 € ja tüdrukutel on need vidinad hästi vastu pidanud. Lisaks oli karbis veel abivahendid käevõrude tegemiseks ja erinevatest kujunditest kaunistused. Otsus: kindlasti tellin veel.

Elsa kleidid

Nagu võite arvata, siis mitte keegi ei tahtnud tüdrukutest Anna olla, ainult Elsa.. Sellepärast pidin tellima 3 Elsa kleiti ja, mis kõige naljakam oli see, et kui ma kutsusin iga tüdruku endal kleiti valima 5 erineva seast, ei valinud ükski neist sama kleiti, mis eelmine. Küll juhtus nii, et kui kleidid kohale tulid, oli kõige suurem suurus (12 yo) väiksem kui 10 yo suurus. Õnneks oli kleitidel ainult värvivahe ja tüdrukud ei mäletanud täpselt, millise nad valisid. Tüki hind oli nii 8 €. Otsus: kindlasti telliks veel.

Jõulutuled

10 m tuled jõulutuled ja kõigest 3,5 € - no muidugi pidin ma need tellima! Kui ma avasin paki, siis sealt tulid välja jubedad tuled, mida ei julgenud alguses elektrigagi ühendada. Peale selle, et kogu juhtmesüsteem oli väga niru, olid tuled värelevad. Ehk siis, kui ma tegin töötavatest tuledest pilti, siis pooled pildid olid kustunud tuledega. Otsus: ei soovita tellida.

Ühekordsed tordipritsi kotid

Kõigest 3 dollari eest 100 ühekordset pritsikotti. Paki avades need veidi haisesid, kuid ebameeldiv lõhn kadus. Küll on kotid tiba tillukesed ja korraga ei saa palju kreemi panna. Otsus: ei ostaks enam.

Pritsikoti otsikud

Ma tellisin pritsikoti otsikuid sada aastat ja koguaeg läks meelest, kuni üks päev käis uksekell ja postiljon andis paki üle. Jah, just nii meil see pakkide saamine käibki. Kahjuks on paljud otsikud ligadi-logadi, kuid siiski olen saanud kookide kreemiga katmise ära proovida. Ajab asja ära, kuid tulevikus ostan mõnest torditarvikute poest kvaliteetsema komplekti. Otsus: ei telliks, kuid kes tahab koduseks kasutamiseks, siis miks ka mitte.

Pildistamis taust

Tahtsin valget ja nunnut tausta, kus saaks iluasju pildistada. Taust ongi mõnus ja pehme nagu pildil, kuid otsad on õmblemata ja see nunnu pehme karv pudiseb veidi maha. Piltidel jääb taust päris armas, tegin sellega Facebooki kaanefoto. Otsus: telliks veel. 

Milliseid tooteid olete viimasel ajal Aliexpressist tellinud või olete selle poega lõpparve teinud nagu mina enda arust kunagi? 





8 Responses to “Aliexpressi nänn vol 100”

  1. Mina ikka aeg ajalt tellin. Paberkõrsi näiteks :D Ja tutu-seelikuid ja patsikumme. Midagi kindlasti veel on olnud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lastele tellitud tutu seelikud olid nii pisikesed, et vaevalt katsid naba, aga kodus oli nendega tore ringi trallitada. Ohh, kõrred! Muidugi - neid tellin pulmadeks. :)

      Delete
  2. Mina tellin ka enda tarbeks nipetnäpet, vanasti ka pisemale plikale riideid, aga nüüd on temagi "beebieast"väljas ja riideid väga ei telli enam. Riided on nunnud ja vastavad suurusele kuni 90, edasi on koguaeg õnnemäng ja see tüütas ära, retuuse plikale veel tellin. Nüüd olen juba riideid tellinud lamalolist, teine asi mis hiinakates ära tüütas- nii ruttu kulusid tuhmiks, lamaloli riided jäävad ennem väikseks aga ikka värvis. Aga juukseehteid,templid, nööbid, ..... igasugused nipetnäpet meisterdamise asjad- paradiis!! Heegelkummidega läks meil nii, et plikad olidki hiinast tellitule allergilised, neid oleme siis ostnud siin eestist ühelt edasi müüjalt firmalt (silmaga on kohe materjali vahe tõesti näha). Telefonidele ekraanikiled, ümbrised... Sellist lollikindlat nodi olen tellinud seega, tehnikat otseselt ei ole näiteks. Täna sain objektiivile UV filtri näiteks hiinast just :D Jalatseid olen ka tellinud, pooled korrad on kõik okei olnud, pooled korrad on number täiesti vale olnud. Ahjaa, need valged puhastusvammid ostsin ka hiinast, mitusada tükki sama hinnaga mis eestist sain "firmaka" sama summa eest vaid ühe, töötavad samaväärselt. Nipet näpet ikka potsatab alis iga kuu ostukorvi kui nüüd vaadata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Riiete tellimise lõpetasin päris kiiresti, kui sain esimese kleidipaki kätte. Jube imelikud suurused ja jama riide kvaliteet. Mul on tunne, et käsitöö poodide kraam tuleb enamik alist, et siis võib tõesti neid asju juba ise tellida.

      Oh, millise filtri sa tellisid? Võid linki jagada. :D

      Delete
  3. Mina tellin pidevalt Aliexpressist ja Ebayst. Ebayst jõuavad asjad alati kiiremini kohale miskipärast. Umbes kuu aega tagasi oli mul 30 asja tulemas kokku (kirjutaisn üles ja siis kriipsutasin läbi, kui kohale jõudis). Enamuste asjadega olen rahul. Kui miski ei meeldi- müün maha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebay on tõesti hea abimees, kui vaja nänni kiiresti saada. :)

      Delete
  4. Mina tellisin sinu järgi need jõulutuled ja sain küll üliilusad ja mõnusad tuled:)

    ReplyDelete