Monday, February 16, 2015

Wishing on a dress

Ma ei tea, kuidas teiega on, kuid mulle meeldib unistada. Praegu unistan sellest, et lumi on sulanud ja, kuidagi on ka kevad mööda läinud, ning õues vaatab vastu tuline suvi. Jäänud on kõigest paar päeva meie mesinädalate reisini ja ma pakin kohvrit. Kappi jäävad tolmu koguma kõik dressipluusid ja pikad püksid ning täidan kohvrit aina suurema koguse kleitidega..

Mis puudutab suve, päikest ja päevitamist, siis ma ei saaks öelda, et meritähena lamamine ja niisama pikutamine oleks minu teetass, kuid päevitunud jume nimel olen nõus enda aega "ohvriks" tooma. Kõige rohkem armastan ma suvel sellist kombinatsiooni - tume nahk, rohked kuldsed ehted ja valge riietus. Sellepärast valmistasin ette Sheinside nimekirja kleitidest, mida pakiksin kohvrisse, kui on aeg põrutada Horvaatia randadele. 


#1 / #2 / #3 / #4

Kuna suvel on kuidagi sündsam rohkelt ihu paljastada, siis poleks mul midagi ülilühikeste kleidikeste vastu - peaasi, et mu päikest salgavad jalad natuke rohkem valgust näeksid. Pealegi, kui teekond on hotell-rand-hotell- vanalinn-rand, siis piisab vabalt bikiinidest ja sinna peale visatud kergest suvisest kleidist. 


#1 / #2 / #3 / #4

Samas olen ma jällegi armunud pikkadesse kleitidesse ja peale pulmapidu on nii kurb enda imeilus pulmakleit kappi puhkusele saata - seega siin on mu pikkade kleitide wishlist. Kuigi jalad ei saa sellistes kleitides päikest, meeldivad mulle need looklevad kleidid isegi rohkem. Some girls never grow up!

Kas ma olen ainuke hull, kes juba unistab suvest ja päikesest ja liiva täis bikiinidest?




4 Responses to “Wishing on a dress”

  1. Ei ole ainus hull! Mul on ka näpud-varbad jääkülmad, aga südames on suvi juba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äge. :D Ja tead nende kleidikeste vaatamine ei aita üldse kaasa. :)

      Delete
  2. Mina unistan endiselt korralikust talvest :D Vaatab, kas saab see aasta toda kogeda või lükkub unistus järgmisesse aastasse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eestis..võibolla. Sloveenias.. ma loodan, et mitte. :P

      Delete