Tuesday, February 10, 2015

UUS: Bourjois CC Cream

Mul on rasune nahk, kuid iga talv valitseb mu näos täielik kõrb. Eriliselt kuiv on just T-piirkond, mis ometi on rasusem, kui näiteks põsed. Kahjuks teeb keskküte, tuul ja külmem ilm mu näonahaga korraliku kuivenduse, mis tavaliselt lõpeb ketendusega.

Minu lemmik jumestuskreem on Revloni Colorstay, ning mul on kaks pudelit - üks normaalsele/ kuivale nahale, teine rasusele nahale. Just seda viimast ei saa ma praegu üldse kasutada, kuigi on suurepärase katvusega. Kuid just selle kreemi tiheduse pärast pean ta jätma suve ootama. Võtsin asemele normaalsele nahale mõeldud toote ja no napilt sobib. Ikkagi jääb probleemiks see, et mu nahk on kuiv ja peale jumestuskreemi peale kandmist (ei kinnitanud hiljem puudriga) jääb puudrine efekt.

Hakkasin otsima uut kerget ja niisutavat jumekat ning valik langes Bourjois' CC kreemile. 



Bourjois 123 Perfect CC Cream sisaldab 3 erinevat pigmenti, niisutab nahka 24 h ja SPF 15-ga. Peale esimest kasutuskorda olin armunud! Esiteks Bourjois oskab teha nii häid jumestuskreeme, mida on ülimugav peale kanda - mul pole kunagi selle brändi toodete ja hajutamisega probleeme olnud. 

Otsustasin enam mitte kasutada peitekreeme näonahal, kuna mu nahk ei saanud nende all korralikult hingata ja veelgi rohkem punne olid kerged tulema. Bourjois CC kreem aitab suurepäraselt kaotada tumedad silmaalused, punased laigud ja muud ebaühtlused. Seega tunnen, et ma pole millestki ilma jäänud, kui ei kata nahka peitekreemiga, sest CC kreem teeb kõik vajaliku töö. Kõige toredam on see, et CC kreem on õlivaba ja kerge koostisega ning enam pole mu nahal näha kuiva T-piirkonda.



Viimane boonus on see, et jumestuskreem on pigistatavas tuubis. Olles kasutanud pumbata klaaspudeleid, pumbaga klaaspudeleid, on minu arvates parimad pigistatavad tuubid, kust saab lõpus alati kõige rohkem toodet kätte. Bourjois 123 Perfect CC Cream maksab umbes 12 €.

Milline jumestuskreem on teil praegu kasutusel?






10 Responses to “UUS: Bourjois CC Cream”

  1. Mul on nii nõmedalt kapriissne nahk, et ma ei kujuta ette mis mulle sobida võiks. Olen ka mineraalpuudreid proovinud, aga ikkagi pole seda "vau" effekti. Hetkel on kasutusel Collistar jumestuskreem - üsna niisutav ja nahk tundub sellega isegi ok. Peaks ka mõne BB või CC kreemi kasutusele võtma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma käisin suure kaarega varem BB ja CC kreemidest mööda - mõtlesin, et neil pole piisavalt katvust vms. Nüüd mul on hea meel, et ära proovisin. :)

      Delete
  2. Ma just sain eile sõbranna käest kaks selle kreemi testrit aga katsetama kohe ma ei kiirustanud. Nüüd aga proovin kindlasti lähipäevil ära :) Nii hea ajastus sul!

    ReplyDelete
  3. See kreem on tõesti super-super! Lisaks katvusele, kergusele, püsivusele on see ka loomulik. Näeb ilus terve aasta ringi ja minu absoluutne lemmik. Ainuke miinus on ehk siis toonivalik...
    Olen enda blogis sellest ka üsna korraliku arvustuse kirjutanud,
    www.karitella.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on hea meel, et keegi sama arvab. :) Toone on tõesti vähe, vist ainult tume-hele, kui ma õigesti mäletan.

      Delete
  4. Mul see tuub ootab oma järjekorda kapis. Proovinud olen ja tundus tõesti kohe väga hea. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On väga, väga hea! PS mis hinnaga seda Eestis müüakse?

      Delete
  5. Kuna ma meiki kuskil kommenteerida ei saa, siis: imeilus pilt sinust! :)

    ReplyDelete