Sunday, February 01, 2015

Annan ära: Tassike energiat ning suvesoojust

Eile oli nii ilus ilm, et kui ma rõdul oma esimest kohvitassi nautisin, siis päike soojendas mu põski ja hiljem peeglist vaadates märkasin kerget jumet. Jällegi oli selline kaunis päev üle pika aja. Terve viimane nädal mahutas enda sisse vihma, udu, vihma, lörtsi ja lõpuks veidi lund. Ma olen täielik päikese-junkie ja, kui kole ilm püsib kaua, siis ei tahaks teki alt väljagi pugeda. 

Ma olin täiesti unustanud, et kapis ootavad mind mõned pakid Teazy teesid. Vahepeal oli kuidagi suurem teejoomine mööda läinud, kuid mis tooks veel paremini hinge soojust, kui tassike head teed. Avastasin enda jaoks uuesti energiatee, mis sisaldab erinevate ravivate omadustega koostisosasid nagu tee-punapõõsa lehed, guaraanaseemned ja ingverijuur. Võimsa energiatee võimete kohta saab lähemalt lugeda Teazy kodulehelt



Loodan, et teie olete selle talve paremini vast pidanud kui mina. Juhul, kui tunnete, et energia on kadumas ja soovite ennast üles turgutada, siis võtke osa blogi mängust. Muud pole vaja teha, kui jätta kommentaaridesse enda nimi ja meiliaadress ning juba reedel, 06.02.15,  valib fortuuna (tavaliselt on selleks Anne Mai) ühe võtja.

Aga see pole veel kõik!

Kohe-kohe on suvi ukse ees ning sellepärast pistan pakki kaasa ka Teazy rohelise jäätee. Ja, kes arvab, et suvi ikka pole kohe ukse ees, siis peab tulema mulle külla ja võime koos rõdul päikest võtta, kasvõi veebruaris. ;)




36 Responses to “Annan ära: Tassike energiat ning suvesoojust”

  1. Engli Smitt
    engli.smitt@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Karin
    karini88@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Maarja K
    kassmaarja9@hot.ee
    Ps. See tassiga pilt on võrratu, taust tundub eriti ilus olevat.

    ReplyDelete
  4. Riina Björkdahl
    riinajy@hotmail.com
    :-)

    ReplyDelete
  5. Mirjam
    milluke92@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Liisi Sildoja
    liisisildoja@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Kerli
    kerli_y0@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Svea Roosilill
    svearoosilill@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Piret Rommot
    piretrommot@hot.ee

    ReplyDelete
  10. Anna-Liisa Jürgen
    annaliisajyrgen@hot.ee

    ReplyDelete
  11. Monika Soodla
    monikasoodla@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Eva-Lotta Kivi
    evalottakivi@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Einike
    einikepaap@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Mona Õispuu

    mona.oispuu@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Gerli
    gerli.saks@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Mina olen ka täielik päikese junki. Ei saa kohe üldse hallidel päevadel ennast korralikult käima ja energiat oleks hädasti vaja küll :)
    merilitull@gmail.com
    Merili Tull

    ReplyDelete
  17. Margit
    margitkoppel@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Silvian. Meilöaadress on karu.silvian[ätt]gmail.com

    ReplyDelete
  19. Ingrid
    ingridkirotar @ gmail. com

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. ilus teetass ilusal taustal :)

    Maiken/jennyfer17@hot.ee

    ReplyDelete
  22. See teepilt on nii ilus! Kas teazy pole veel ühendust võtnud, et kasutaks seda reklaamiks?:D

    Ma lähen teen teed endale nüüd :)

    ReplyDelete