Sunday, February 22, 2015

Pühapäevane jutumull

Ma olin üllatunud, kui Igor teatas ühel laupäeva õhtul, et lapsed ei lähegi esmaspäeval kooli. Jess, koolivaheaeg toodi nädala võrra ettepoole. Muud midagi, kui et selle lühikese ajaga ei jõudnud planeerida miskit suurt. Samas tundus, et lastele oli parim puhkus kodus olemine ja palju vaba aega, ning pealegi vedas ilmaga, sest soe päike siras taevas.

Kui lapsed olid passiivsemad ja puhkasid niisama kodus, siis mina ja Igor olime need, kes rohkem väljas käisid. Meil on kahekesi alati nii lõbus ja seepärast astusime läbi paarist Novo Mesto kohvikust ja baarist. Üks õhtu jõudsime isegi mäkki, et kasutada postkasti ilmunud kuponge. Double cheeseburger FTW! 


Nädalavahetusel kupatasin mehe lastega kinno. Oleks vaheaeg nädal hiljem olnud, oleks läinud lammas Shauni vaatama. Kuid hetkel olid kinos ainult sloveenikeelsed multikad. Sel ajal, kui mu kolm tegelinskit kino ja popkorni nautisid, võtsin mina ette "raske" retke kohvikusse, et proovida erinevaid kooke. Nimelt see kohvik pakub enda kooke tellimiseks ja nad valmistavad ka pulmatorte. Pole palju maksta 2.40 € tüki eest, et degusteerida erinevaid maitseid. Kahjuks ma ei jõudnud üle kake koogikese süüa, mis tähendas, et.. me läksime kahekesi hiljem tagasi.







Kui mul on vaba aega käes, siis võtan alati kaamera endaga. Ma olin õnnega koos, et taevas pakkus mu lemmik stsenaariumi - sinakas pilvine taevas, natuke päikest, mis ilmestasid linnakujutist. Sõrmeotsatäis sünget ja robustset romantikat. Klõpsisin siin ja seal ja leidsin ühe huvitava koha suure kivisilla kõrval. Tundus, et tegemist on rongijaama peatusega, mille kõrval on unustusse vajunud putka koos laudadega. Seda kohta ilmestas vaade üle jõe ja isegi raudtee andis paigal huvitava välimuse. Ma olen täielik linnamaniakk ja võiksin üksinda kõik paigad läbi uurida.




Vaikselt jätkame pulmade planeerimisega ja küll oli hea üllatus avastada, et meie pulmapäeval pole võimalik valitud tseremoonia kohta kasutada - nimelt on täpselt samal laupäeval kiriklik püha ja isegi tuul ei liiguta rohetavat muru. Kahjuks töötab loss pulmakohana ainult.. laupäeviti. Nüüd on meil valida paari teise koha vahel, kuid see läheb kallimaks. Kui esimese lossi puhul oli tegemist riikliku kohaga (oleksime pidanud maksma ainult registreerimise teenuse eest), siis ülejäänud kaunid lossid on erakätes ja see tähendab - no money, no funny. Igatahes mõlemad lossid on to die for nagu võite piltidelt näha.



Tahan homme olla asjalikum, sest tegelikult mu nädal oleks pidanud jooksma samas töörütmis, kuid kui lapsed on kodus, siis see pole nii lihtne. Isegi, kui keegi ei ripu põllepaela küljes, siis tahaks ikkagi enda vahvate jütsidega koos aega veeta. Ja nii jäidki paar konspekti nädalaks tolmu koguma.

Uskumatu, et veebruar hakkab läbi saama! Ja teate, mida sa tähendab? Et kohe on ukse taga märts ja meie jaoks võib see tähendada kevadist soojust ja õitsevaid magnooliaid ja õunapuid! On mida oodata.

Kuidas teie veebruar möödus? Lisaks ärge unustage, et juba 25. veebruaril loosin välja Babe konsultatsiooni ja kinkekoti.




3 Responses to “Pühapäevane jutumull”

  1. Oh, kuidas mulle meeldivad need mäevaated! Võimas! :) Kade! :)

    ReplyDelete