Wednesday, February 04, 2015

Plaanid, plaanid, plaanid



Tere, veebruar! Kätte on jõudnud aasta kõige kiirem kuu. Mis siis, et päevi on sel vaid veidi vähem, kui tavaliselt, kuid nagu ikka on algustega see lugu, et nad ei kõnni, vaid liiguvad jooksusammul. 

Mida uut olen mina see aasta ette võtnud? Alustuseks otsustasime 100%, et pulmad toimuvad just 2015. aasta augustis. Kuigi ma ei olnud varem soovinud pulmadetailidele erilist rõhku panna, tundus mingi hetk, et vot nüüd küll pea plahvatab. Näiteks mind ei huvita sellised elemendid nagu pulmalipp või küünlad või ametid, samas ma olen nagu punast lippu näinud härg, kui asi puudutab laudade dekoreerimist - värvid, elemendid, kogused. KAPOWWW! Ma olen vähemalt kaks inimest enda Facebookis (loodetavasti mitte küll liiga palju) ära tüüdanud enda lõpmatute küsimustega. Tervitused, abiellunud naine ja vastikult hea maitsega naine!

See on lihtsalt kohutav, mida vanus on muga teinud! Kui varem ma olin nagu hulljulge sangar seiklusfilmist, siis nüüd ma tunnen, et kahtlen kõiges. Otsustasin see semester jätkata enda ülikooli Eestis ning sel hetkel, kui hakkasin aineid valima, tundsin hirmu. Kas ma ikka saan hakkama, äkki ma olengi liiga rumal ülikooli jaoks (nägin paari ainet ja ma polnud kindel, kas enam liita ja lahutada mäletan), miks ma lähen teiste aega raiskama? Paar päeva võttis aega, et maha rahuneda ning hetkel tunnen, et olen iga viimse kui rakuni selle otsuse läbi mõelnud ja talitan õigesti. Lohutades samal ajal, et eneses kahtlemine ongi tarkade inimeste tunnus.

Ma ei ole kunagi Sloveenias oodanud, et mulle ideaalne töö ja karjäär sülle potsatab. Pakun, et Eestis elasin rohkem sellises illusioonis. Sellepärast tegutsen vaikselt, kuid järjekindlalt selle poole, et mingi hetk tulla välja ühe tootega, mis võib siin kandis muuta isegi inimeste mõttemaailma ning käitumist. Siiani olen saanud sloveenlastelt positiivset tagasisidet minu ideele ning ma annan endast parima, et mingi hetk saaksin rääkida enda edust siin kaugel maal.

Nii, et kool, ettevõte ja bränd, pulmad, blogimine, fotograafia on see, mis hoiavad mind iga päev kui orav rattas. Rääkides tegemistest ja tegutsemisest, siis ma olen aasta algusest usinalt täitnud enda VB&S planeerijat ja ükski mu päev (isegi mitte nädalavahetus) ei alga ilma planeerijasse kirjutamata. Ma olen ise ka nii üllatunud, kui palju üks pisike märkmik on hoidnud mind motiveerituna ja tahet täis. Love it! 

Lisaks on mul teile veel üks üllatus! Olen selle kallal juba mõnda aega töötanud ja töötan ka edasi ning sõrmed-varbad ristis, et saaksin teile varsti tulemusi näidata. :)

Kuidas on teil lood selle külma ja karmi aasta teise kuuga?





12 Responses to “Plaanid, plaanid, plaanid”

  1. Olen solvunud..miks ei võinuks olla äsja abiellunud ja hea maitsega, ning vastikult hea maitsega naine :D Aga ei-ei, ainult äsja abiellunud ja teine hea maitsega. Kivi mu südame pihta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issand, ma nüüd kohe ei tea mida teha. Oleksid sa siin, viskaks sulle karbitäie komme ja küpsiseid, SÄH söö. :D

      Delete
    2. Sa ajad mind vist koeraga sassi.. :D

      Delete
    3. Esiteks koertele ei tohi magusat anda, teiseks...ma ei julge öelda, mis teiseks on, sest see keeratakse nii kui nii mu vastu. :D

      Delete
  2. Replies
    1. Ma loodan, et sa oled lina sidumise jõudnud vahepeal ära õppida!

      Delete
  3. *haarab käte värisedes lina ja hakkab hirmunult sahmima*

    ReplyDelete
  4. Meil sarnased tegemised! Ülikoolist ma küll alles unistan, sest alles sügisel on katsed itaalia keeles ning..ma ei tea, kas ma saan üldse sisse. Oma äri moodi asja ajan ka..ei paku küll maailma muutvat toodet aga omajagu näputööd vajab see küll :D seega ma olengi nüüd nii nädal istunud oma "kodukontoris" ning muudkui heegeldanud, heegeldanud, heegeldanud. Lasin eile elukaaslasel endale kalendermärkmikku osta, sest ma sain aru, et muidu veebruarit üle ei elaks, kõik läheb ju meelest! Mis siis, et selles samas kodukontoris on mul juba kaks kalendrit - üks sahtlis ning teine seinal :D Pulmi 2015 aastal ei pea aga juba mõtiskleme...

    Muide, ma küsiks ka selle postituse all ära - kui palju on teie pulma eelarve? Ei tahagi täpseid numbreid aga nii enam-vähem..kas jääb alla 5000 vms :) ja teiseks küsiks ära...kuidas te lahendate külaliste majutamise?

    Ma siin mõtisklen Eestis pulmade pidamise üle, sest tahaks, et ka itaallased näeksid Tallinnat, sest noh..ma arvan, et nende jaoks oleks see põnev (suur osa neist on suured keskaja huvilised), nad saaksid teada, et Tallinn ei ole mingi pommiauk :D ja kolmandaks...oleks endal ka mõnusam. Aga samas see majutus..dilemma, et kas maksta külaliste eest ka majutus üks öö või mitte...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on jälle vastupidine, rohkem mõtisklen enda äri üle, kuid rohkem tegelen muude asjadega. :D

      Alguses oli meil eelarve suurem kui praegu. Lootsime, et vast saab 6000 hakkama, kuid nüüd peaks õnneks jääma see 4000 sisse. Suuresti vedas peopaiga ja söögiga. Saime päris hea hinna. Ja maksma peame ainult toidu eest, renti pole. Pakun, et siinkohal pean tänama ämma tutvusi.

      Meil on suur maja ja mahutame nad kuidagi ruumidesse ära. Osad peavad küll hotelli minema, kuid ma arvan, et vanematele inimestele sobibki hotellis rohkem. Nooremad siis tulevad majja. Mõtlesin ka vahepeal naabrilt abi küsida, kas nad oleksid nõus tuba pakkuma (jube suur ja tühi maja), kuid saame vist enda omaga ikkagi hakkama. Kui sellist luksust poleks pakkuda, siis tuleks külalistel ikkagi oma raha eest hotell leida. Või tähendab, kindlasti aitaks neil võimalikult odavat öömaja leida.

      Kõige suurem mure külalistega on transport siia.Kui Itaaliasse saab kasvõi 100€ edasi-tagasi, siis siia on kõige odavam lennupilet üle 300 €. Nii, et tegelen transpordiga aktiivselt ja otsin külalistele erinevaid võimalusi, kuidas siia tulla. Üks nendest ongi lend Itaaliasse ja bussiga siia. :)

      Eks oleneb palju külalisi tuleb, kuid reegel on pigem see, et külalised ise maksavad enda majutuse eest. Eriti, kui just puudutab rohkem, kui üks öö kuskil turismitalus.

      Kuuuuule, ma pole veel Itaaliasse jõudnud - kas peaks, kas peaks, kas peaks? :D

      Delete
  5. Siis te olete õnnega koos!

    Ja majutuse kohta...on põnev seda teisest vaatepunktist lugeda. Õnneks mul on aega veel mõelda ning otsustada, sest meil pole isegi aastat veel (kas 2016 või 2017) aga samas mu jaoks ongi vist see majutamise värk kõige suurem peavalu!

    Muide, kui on suurem grupp inimesi tulemas siis võid mõnele lennufirmale kirjutada ja küsida pakkumist. Äkki tulevad vastu ning annavad sooduskoodi, kasvõi veidi abiks?


    Ja sinu Itaalia küsimusele vastuseks : hea kohv, hea vein, hea söök, maailma parimad saiakesed, maailma parim pizza...kas jätkan või tead vastust?:D

    ReplyDelete