Monday, February 09, 2015

One, two, three - cheese!

Milline osa on teie jaoks pulmas kõige olulisem? Näiteks minu jaoks pole probleemi pidada pulma 50 € Aliexpressi kleidis või jätta ostmata sellised asjad nagu pulmaküünlad (nagu milleks?). Kuid on üks teenus, mille alla olen nõus panema kõige suurema osa meie eelarvest. Võite juba arvata, millest ma räägin..

..fotograafist!

Fotograafi otsimisega oli mul sama lugu nagu poes shoppamisega - nii kaua kuni mul endale pole vaja midagi leida, tundub kõik nii ilus ja kena. Seega, kui ma hakkasin erinevaid Sloveenia fotograafide lehti läbi tuhnima, ei meeldinud mulle väga miski. Ja kui meeldiski, siis päev hiljem oli mul juba vastumeelsus. Vaikselt tõstab minus Bridzilla pead, ehh?

Facebook on vahel tore leht sellepoolest, et pakub lehti, mis võiksid sulle meeldida. Tavaliselt on see tüütu, kui reklaam näkku karjub, kuid seekord mitte, sest ma leidsin selle ainsa ja õige! Ja teate, isegi mõned päevad hiljem tema töid vaadates ei pidanud ma õõvastusega ta kodulehte kinni panema. Ei, hoopis vastupidi!

Meie fotograaf tuleb kohale hoopis Horvaatiast. Tegelikult suurt vahet pole, sest kodu asub täpselt Ljubljana ja Zagrebi vahel ning transpordi kulu on sama. Kas ma juba ütlesin, kui hea meel mul on, et ta leidsin? :) Lisaks on temaga on temaga nii kerge suhelda ning ma pakun, et meie koostöö laabub mõnusalt. Ei jõua ära oodata!

Kaua ma nüüd ikka mulisen, te kindlasti ootate pilte.






Maja tuleb minu juurde juba hommikul ning pildistab ettevalmistusi, hiljem teeme koos ilupilte, seejärel registreerimine ja piduuuu. Eriti hea meel on mul selle üle, et ta on meiega ka enamiku peoajast ning see tähendab rohkem pilte, rohkem pilte!

Selle andeks noore naise töödega saate rohkem tutvuda tema kodulehel ning Facebookis.

Nuh, kas tegin hea valiku? Vähemalt mu väga hea fotograafimaitsega abistajad ütlevad jah. :)




8 Responses to “One, two, three - cheese!”

  1. Jee! Väga hea valik mu meelest :) Ja olen sada protsenti nõus, et kui on võimalik, siis on just fotograaf see, kellesse pulmas n.ö investeerida ja pigem muu nipet-näpet arvelt seda raha näpistada. Aga muidugi on prioriteedid ja arvamused inimestel erinevad ( nagu ka võimalused). Igatahes sa tead, et mulle su valik väga meeldib ( no see üks pisiasi väljaarvatud mille üle ma natuke mögisesin..:D, aga see on nii köömes)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee, aitäh sulle ka!

      Peale seda, kui sa tõid selle detaili esile, siis ma ei saa seda silmist. Pakun, et mainin talle, et ta järeltöötluses kasutaks vähem seda efekti. :)

      Delete
  2. Fotograaf ON oluline. Mina jäin meie pulmafotograafiga üldjoontes rahule, mees nurises veidi (maitse asi). Kokkuvõttes oli kõik igati okei - kokkulepped kehtisid, pildid olid head ja kvaliteetsed ning saime need kiiresti kätte (sest abiellusime kevadel). Järgmine kord võtaks ilmselt ühe teise fotograafi, kellega on nüüdseks juba mitu väga head kogemust, aga pulmafotograafi valikut ei kahetse ka kindlasti.
    Sinu välja toodud pildid on ülikenad. Ma usun ja loodan, et jääd rahule :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Millist fotograafi sina Eestist soovitaksid? Kui me tuleme kunagi jälle kodumaale, siis miks mitte ka siin üks fotosessioon teha näiteks mulle koduses kohas. :)

      Delete
    2. Olen käinud mitu korda (tüdrukuteõhtu ja buduaarisessioon) Tiina Villako juures (www.fotograatsia.ee) ja julgen teda soovitada küll :) Neil on sügisest Maris Treufeldtiga Tartus ühine fotostuudio - pole seal nüüd käinud, aga piltide pealt tundub ülilahe :)
      Ilmselt kui mõned beebikilod maha saan, teeme ühe sessiooni. Lapse 1. sünnipäev oleks näiteks tore aeg selleks :)

      Delete
  3. Kiidan samuti valiku heaks ja nõustun, et fotograaf on lõpuks kleidist jms nännist kordades olulisem, sest tema töö jääb aastateks pulma meenutama nii teile kui külalistele. Või annab sündmuse meeleolust ja toimunust aimu nendele, keda kohal polnud. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen veel seda tähele pannud, et väga hea fotograaf suudab ka igavast keskkonnast parima välja tuua - sellepärast ma (loodetavasti) ei lähe peopaiga kaunistamisel liiga hoogu.

      Aitäh. :)

      Delete