Wednesday, February 18, 2015

Oivaliselt hea BABE Stop Akn + GIVEAWAY



Ma ootasin nii pikalt, et tuua teieni see postitus - toodetest, mis põhimõtteliselt päästsid mu elu (veidi dramaatiline, eks!) ja aitasid tõsta mu enesehinnangu kõrgemale, kui kunagi varem. Kas usute, kui ütlen, et abilisteks olid lihtsad, kuid väga tõhusad apteegitooted Laboratorios BABE-lt? Soovitan lugeda see ülipikk postitus lõpuni, sest teid ootab ees üllatus!

Alates sellest hetkest, kui mul algas puberteet kuni 29-eluaastani olen võidelnud rasuse näonahaga. Lisaks laienenud pooridele ninal ja lõual, oli mul alguses tohutult punnikesi laubal. Mingi hetk need asendusid sulgenud pooridega lõuapiirkonnas ning märgatavad poorid levisid aina üle näo. 

Nooremana ma kindlasti polnud kõige usin hooldaja ja tihti läksin õhtuti meigiga magama (appi!). Viimased 10 aastat pole ma seda kordagi teinud ning iga hommik ning õhtu usinasti puhastanud näost meigi ja sinna tekkinud rasu. Lisaks olen proovinud erinevaid maske ja koorijaid, kreeme ja seerumeid. Kui mõni neist on ka natuke leevendanud, siis see oli ka kõik. Reaalselt ükski toode ei suutnud välja ravida aina süvenevat aknet.

Andra kirjutas enda blogis BABE Stop Akn sarjast ja sellest, kuidas tema sai poole aastaga aknest võitu. Nagu päriselt? Ma juba kujutasin ette, kuidas kõnnin augustis altari ette laitmatu näonahaga ning ükski vinn või punn ei too mu tuju maha. Hakkasin otsima Sloveenias BABE müügikohta ning selgus, et lähim riik, kus BABE-d müüakse on Ungari.. Õnneks tuli appi Laboratorios BABE Eesti ja Hurmi ning saatsid mulle Stop Akn sarja testimiseks - suur aitäh!

Peale kuu aega BABE Stop Akn sarja kasutamist saan tuua teile tulemused.










BABE Stop Akn puhastav geel 200 ml - selle näogeeliga alustan ma näopuhastusrutiini. Igapäevane pesuvahend on õrnalt kooriv ning eemaldab liigse rasu ning surnud naha. Lisaks on geel antiseptiliste omadustega ning puhastab poorid. Kui varem pidin ma poore (eriti just ninapoore) puhastama paari päeva järel, siis tänu pesugeelile ei pea ma enam näppudega naha kallale tikkume. Piisab sellest, kui paari nädala tagant kergelt üle käin.













BABE Stop Akn kooriv kreem 50 ml - see nunnu on Stop Akn sarjast mu lemmik! Sisaldab mõnusalt pisikesi koostisosasid, mis jätavad mu naha peale igat kasutuskorda beebipehmeks. Lisaks puhastab poorid ja muud ebatasasused näos, aitab kaasa uute rakkude tekkimisel ja on antiseptilise omadusega. 












BABE Stop Akn toonik 200 ml - mina olen alati olnud tooniku-usku, sest kui miski jääb näol peale pesugeeli või koorijat veel puhastamata, siis vatipadjaga üle näo käies saab üles korjata viimasedki mustuse raasud. Lisaks aitab see toode reguleerida rasueritust ja pinguldab nahka. Ainuke, mis mulle selle tooniku puhul ei meeldi on pudel, mis avaneb raskesti ja toodet tuleb, kas liiga vähe või liiga palju.










BABE Stop Akn niisutav kreem 50 ml - see geel-kreem on tõeline hitt! Kui tavaliselt mulle ei meeldi üldse õlisele/ kombineeritud nahale mõeldud kreemid, sest need jätavad naha vastikult kiskuvaks, siis see toode on suurepärane niisutaja. Lisaks töötab kreem akneravi lisatoetajana, mis peaks olema sobilik kõikidele, kes võitlevad igapäevaselt aknega. Pealegi pole ma kohanud veel nii head kreemi, mis hoiab naha terve päeva matina.



Peale 1 kuud kasutamist olen lummatud BABE Stop Akn sarjast (üks põhjuseid, miks jälle Eestisse põigata)! Ma olin ikka väga õnnetu enne, kui selle sarjaga alustasin. Mu lõug oli kaetud suletud pooridega ning nende puhastamine tegi mu naha põletikuliseks. Lisaks pidevalt läikiv nägu, mis on nüüdseks unustatud. Vaikselt, kuid tõhusalt on hakanud kaduma suletud poorid, ning need viimasedki puhastan ise ja punetus kestab vaevalt tunnikese. Puudrid on jäänud riiulisse tolmu koguma, sest mu T-piirkond ei muutu õliseks ja peale jumestuskreemi kandmist on nahk terve päeva matt. Kõige rohkem meeldib mulle muidugi see, et näonahk on tohutult-tohutult pehme! Saan komplimente, et näen palju ilusam välja ning enesetunne on suurepärane, kui hommikul ei vaata peeglist vastu pundunud näoga mina. Kui teil on samasugused probleemid nagu minul olid, siis soovitan BABE Stop Akn sarja kahe käe ja jalaga!

BABE Stop Akn sarja tooteid võib leida enamikest hästivarustatud apteekidest.

Ja siit tuleb minu esimene ingliskeelne video, kus juttu on rohkem, kui küll. Ma loodan, et andestate paar grammatilist viga (unpurities - impurities) ning vaatate lõpuni, sest lõpus räägin sellest, kuidas saate osa võtta giveaway'st. Loosimäng läheb lukku 25.02.15 ning võitja selgub random org numbri loosimisel. Võidu lunastamiseks on aega 6 kuud.

Laboratorios BABE Eesti Facebooki lehe võite leida SIIT.


Kas teie olete avastanud mõne hiiglama hea tootesarja, mis sobib aknele kalduva naha hooldamiseks?











38 Responses to “Oivaliselt hea BABE Stop Akn + GIVEAWAY”

  1. Viimasel ajal ongi näonahk jälle väga hulluks läinud, ei oska ise midagi ette võtta rohkem, loodan heale õnnele nüüd :)
    Helen M
    helenmaazik@gmail.com
    (laikisin kah)

    ReplyDelete
  2. Sooviksin ka vinnidest lahti saada näonahk mul suht probleemne.
    Galina Aro
    galina.aro@mail.ee

    ReplyDelete
  3. Minu näonahk on väga jube, eriti sügisel-talvel-kevadel (ehk siis peaaegu kogu aasta). Viimasel ajal olen isegi toitumist muutnud ja söön väga vähe magusat, millest oli eriti raske loobuda, kuid näonaha seisukord on ikka sama. Ja nagu sa kirjutasid, siis see mõjutab väga ka enesehinnangut...
    Oleks väga tore, kui loosiõnn mulle naerataks- "vaene tudeng" nagu ma olen :D
    Ja videoid võiksid kindlasti rohkem teha! :)
    Kaja Sarrapik
    kajasarrapik@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Anni Kukk
    annnni112@gmail.com
    Andsin suure laigi BABE Eesti facebooki lehele :)

    Tõeliselt armas ja siirate emotsioonidega video! Mul on täpselt samasugused probleemid näonahaga nagu Sa oma postituses ja videos kirjeldasid. See mõjub enesekindlusele laastavalt ja ma olen tõeliselt ummikus, mida ette võtta. Nägu läigib koguaeg ja punne tekib igale poole, 22-aastasel võiks ju need teismelise-ea probleemid möödanik olla. Isegi jumestustooted, mis lubavad näonaha matina hoida, hakkavad kiirelt maha valguma ning nahk hakkab läikima (meeldis kuidas naha läikimist Twilight'i vampiiridega võrdlesid :D).

    ReplyDelete
  5. Tore, positiivne ja hästi informatiivne video, aitäh Sulle!
    Jään väga lootma, et loosiõnn seekord mulle naeratab :)
    Loomulikult sai ka Babe fb-lehele suur "like" pandud.
    Kadri
    kadri.vodi@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Need tooted kuluksid küll marjaks ära!

    mallkand@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Väga vajalik ja sisukas tutvustus.

    jaana.andressoo@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Minu igapäeva ellu kuuluvad alates 15 eluaastast aknekreemid, viimased 5 aastad on selleks olnud Duac Gel. Kuigi seda ei tohi nii kaua kasutada, siis see on ainus mis mu nahaalused valusad põletikused tegelased enamvähem kontrolli all hoiab. Sügisel saan juba 29 aga minu puberteedil küll ei paista lõppu. Hiiglaslikud poorid ja akne armid ei kutsu end peeglist vaatama või veel vähem kellelegi näitama. Ilma meigita käimisest võin ainult unistada, aga ehk pensioni ajaks läheb akne üle.

    Laboratorios BABE Eesti Facebooki leht sai juba ammu minult suure "Like" ja olen kogunud hoogu, et osta nende tooteid, aga, aga, aga ..... pole tegudeni jõudnud.

    Helen Vares
    helen125@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Väga vajan :) Suurepärane artikkel! prudance7@mail.ru

    ReplyDelete
  10. Mul vist peaks 6 kuu sisse üks reisukene mahtuma küll, nii et ilusasti laigitud ja tunduvad asjalikud tooted olevat :)

    Britt
    britt.tatter@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Väga asjalik ülevaade vastupidiselt paljudele teistele testijatele stiilis "hea toode" ja kõik. :)

    nageltriin@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Like BABE lehele oli juba ammu antud, suurima heameelega läheks nahadiagnostikasse uurima,
    mis mulle tegelikult sobiks! Kõik BABE tooted, mida siiani proovinud olen, on olnud imetabased.

    joannainnos@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Mul on olnud kokkupuude Babe'ga seni ainult nii palju, et käed olid kunagi maru karedad ja lõhenesid, tundus, et polegi midagi, mis aitab, aga tol ajal avastasin õnneks nende sarjast ühe õliseebi, mis oli päästjaks. Nahamuredega olen võidelnud päris kaua, ikka üle 10 aasta, küll on proovitud rahulikke-sõbralikke meetodeid ja erinevaid kangeid ravimeid, aga alati on need probleemid ringiga tagasi tulnud. Viimase aastaga olen küll end palju paremasse seisu suutnud upitada, kuid ideaalseks ei saa olukorda siiski nimetada - minu kõige paremini abistav kompott sisaldab kamaluga võimalikult murepriid meeleolu, naha puhastamiseks mõnusaid Laboratorio Naturale sarjast seepe ning hooldamiseks paar piiska jojoba õli.

    marellaois [ät] gmail [punkt] com

    ReplyDelete
  14. Like rõõmsalt jagatud :)

    Väga asjalik video oli ! Aitäh :)

    Kadri R.
    papp.kats@gmail.com

    ReplyDelete
  15. BABE lehele like antud :) Jään lootma heale õnnele nüüd.
    Reili Kardmaa
    reili.kardmaa2@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Väga vahva video! Nii sinulik awwww :-)
    Lisaks Babe lehele, ka su videole üks suur laik :)
    Jõudu, jaksu, tubli oled!!! Muahh
    Kristi
    kriss222@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Like antud. Ole vahva edasi :)

    Karin L
    karinlappo@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Siiri T
    siiriterasmaa@gmail.com
    BABE tooted on väga väga head, kasutan igapäevaselt!

    ReplyDelete
  19. Babe mulle meeldib ja olen neid tooteid ka piilumas käinud. Ehk naeratab seekord loosiõnn :)
    Aknega mul otseselt muret pole, aga midagi samaväärset.
    Sa oled nii tubli, soovin Sulle ainult kõike head ja kordaminekuid.
    raidma.liina@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Läksin FB lehele ja avastasin, et ma juba olen seda like'inud, tglt arvasingi nii :) Vist on ikka õige lehenimi Laboratorios BABE Eesti?!
    Ma mõtlesin, et saab mingid tooted lihtsalt võiduks, aga et kohe eraldi konsultatsioon, vauuuuuu... super äge!! Täiega tahaks võita :) Ma olen kasutanud seda esimest geeli.. ja pean ütlema, et mulle väga meeldis.. Kasutaks nende tooteid hea meelega, aga nende tooted on suht kallid, seega alati on raha paigutunud kuskile mujale.. :)

    Ja mulle väga meeldis see video, inglise keel on Sul küll väga sorav ja super! Ainuke asi, mis mind natuke häiris, olid need lõigatud klippide osad, et kui uus klipp peale tuli, siis ei kuulnud hästi eelmise klipi lõppu :)

    Kadi
    kaditambaum@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Siiani olen Eucerini akne sarja kasutanud - natuke parem kui enne, aga probleem ikka alles.. ja armid ka. Tahaksin väga proovida Babe sarja :)
    Väga hea ülevaade ja video!

    ReplyDelete
  22. Like antud. Babe toodetega olen ka varem kokkupuutunud ja nad on ikka üle prahi. Mu lemmik oli nende kaeraga puhastuspiim, aga kahjuks seda enam ei muuda. Seda kaeraga sarja üldse enam ei ole neil :/ Aga seda Stop Akn sarja tahaks küll väga proovida.
    Mari-Liis
    mariliis.linno@gmail.com

    ReplyDelete
  23. See jutt tundub natuke liiga hea, et tõsi olla, seepärast tahaksin kindlasti oma nahal ära proovida.
    Olen ka juba igasugu asju katsetanud: kosmeetikud, nahaarstid, kallid ja odavad kreemid...
    Päris korda pole oma nahka siiani saanud.

    FB kontot mul ei ole, seega like panna ei saanud.
    Annika
    aasannika3108 ät gmail.com

    ReplyDelete
  24. Pole nende tooteid kordagi proovinud, aga kindlasti prooviks heameelega! Pluss väike kontroll näo nahaga.. tuleb marjaks ära küll!

    Ann / annbuht@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Nohh.. Ma ka selle rasuste nägude klubis..

    Birgit
    Birgit.koel@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Mulle meeldivad juba ammu Babe tooted ja ka nende FB leht, tooted on lihtsalt superhead!
    Helen
    kalliskasukas@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Babe Eesti on ammu laikitud juba Facebookis :P. Nende sarjast on kooriv kreem olnud minu absoluutne lemmik.

    chrizara@gmail.com

    Väga hea video ja neid väheseid apse ei pannud üldse tähele :P.

    ReplyDelete
  28. See loosimine on täpselt see, mida mul vaja:) Varasemalt olen näonahaga väga hädas olnud, paar aastat kasutasin kangeid ravimeid, kuid nüüdseks need ka enam ei aita. BABE kohta olen uurinud ning tunduvad head tooted, kuid kuna üliõpilasena ei ole võimalik soetada nii kalleid kreeme kohe, siis olen hakanud raha koguma. Veelgi toredam oleks, kui õnn mulle naerataks, ning saaksin proovida, kas BABE aitaks minu tujukat nahka taltsutada!

    liis.leedo@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Prooviksin ehk aitab ka minul probleemsest näonahast vabaneda :)

    Viire
    Viire.Kivilo@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Nii positiivne ja hästi infot andev video, aitähhh! :)
    Olen ka varem BABE toodetega kokku puutunud ja nii väga meeldisid, parim minu näonahale!
    Tavalised poeriiulitel olevad tooted panevad naha kipitama..olen niipalju erinevaid proovinud, kui BABE tooteid proovisin, siis oli küll uskumatu tulemus ja nahk oli nii pehme ja värske.
    Jään lootma loosiõnnele, seniks aga päikest!
    BABE on facebookis ka ammu juba suure ja rasvase LIKE saanud!!!! :)

    Kätlyn Vahtre
    katu@think.ee

    ReplyDelete
  31. Anna Leontieva
    anneke@ut.ee
    Sooksin proovida Stop Akne sarja. Kahjuks, mul on probleemne näonahk. Olen Babe Eesti fänn

    ReplyDelete
  32. FB leht samuti juba ammu laigitud. Olen kasutanud seda sarja, kuid kalli hinna tõttu proovinud nüüd odavamaid tooteid. Nii head kui Stop Akn sari, pole siiani kohanud.
    Kadri Spiegel
    spiegelkadri@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Tuuliki Maal
    tuulikimaal@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. BABE Eesti fänn olen juba ammu ja olen paljusid testreid proovinud. Väga põhjalik toodete tutvustus meeldis ja tundubki, et paremat sarja akne vastu polegi :) Jään loosiõnnele lootma!
    Ester
    ester.ledis@mail.ee

    ReplyDelete
  35. Sa oled nii vahva! Kohe näha, et kasutad inglise keelt tihedasti, mingit kokutamist ei olnud :)
    Igal juhul ootan sinult veel videosid. Nii tundub nagu saaksin sind rohkem tundma :D
    Ja need pildid! Need on super ilusad. Sul on ikka seda silma, et tooteid ilusti pildile saada.
    Tubli oled!

    ReplyDelete
  36. Katre Kull
    katrekull1@gmail.com
    Babe leht on like' tud facebookis.

    ReplyDelete