Thursday, February 12, 2015

NÄMM! Domino toorjuustu muffinid



Kui keegi annaks mulle valida, mis küpsetist ma sooviksin nüüd ja kohe, siis selleks oleksid domino-muffinid. Mul oli au neid koogikesi nädal tagasi proovida ja ma kahtlustan, et just selle desserdi pärast ei läinud ma lauast kunagi liiga kaugele. Kasutan peol tehtud pilte ja jagan teiega maailma parima muffini-juustukoogi retsepti. 

1 suur pakk Domino, Oreo või Drops küpsiseid
2 pakki Philadelphia toorjuustu
2 dl suhkrut
3 muna
100 g hapukoort
1 tl vanillisuhkrut
sidrunimahla
soola

Soojenda ahi 160 kraadini. Keera küpsised pooleks ja aseta küpsis, kreem ülevalpool, muffinivormi põhja. Hõõru toorjuust suhkruga vahuks, lisa ükshaaval munad, hapukoor, vanillisuhkrur ja sidrunimahl. Kui toorjuust pole soolane, lisa näpuotsatäis soola. Pudista 4-5 küpsist toorjuustu segu hulka ja kata vormid 2/3 ulatuses. Küpseta 20-30 minutit. Lase muffinitel täielikult jahtuda. Soovi korral kaunista vahukoore ja küpsiste või maasikatega - meil oli maasikatega ja need olid taevalikud! Olenevalt vormi suurusest peaks saama 12-20 maiust.

Retsept on võetud Toidutare lehelt.

LISA! Mina tegin ise nii, et küpsist ei poolitanud ja panin põhja terve küpsise - ilusti läks pehmeks ja polnud üldse liiga suur. Järgmine kord paneks vähem suhkrut, 2 dl jäi minu maitsele liiga magusaks. Taignasse pigistasin poole sidruni mahl ja see oli täpselt paras kogus.



Kuna Igoril pole paari päeva jooksul aega mu blogi lugeda, siis mina teen talle Valentinipäeva üllatuseks Domino muffineid ja olen 100% kindel, et ta on väga õnnelik selle üle. Ja ehk jätan mõned ka lastele! 




4 Responses to “NÄMM! Domino toorjuustu muffinid”

  1. Kui palju sidrunimahla panema peab? Kas ilma tuleb ka hea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kirjutasin nüüd postitusse ka, et lisasin poole sidruni mahla. Ma ei jätaks lisamata, sest see andis koogile just selle õige juustukoogi aroomi. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Tunduv õigesti, need ongi väga head!

      Delete