Tuesday, February 03, 2015

Jaanuar Sloveenias

Nagu osad teist juba teavad, siis minu ja Igori suhe sai alguse läbi Skype'i. Me helistasime üksteisele iga päev ja rääkisime tunde, ning mingi hetk panin ma tähele, et temapoolne vestlus algas iga kord samamoodi. Ta istus laua taga (praegu istun siin mina), vaatas temast vasakul olevast aknast välja ning rääkis ilmast. Mingi hetk hakkasin ma teda ilmameheks kutsuma ning hiljem tema lähedase sugulasega tuttavaks saades, leidsime me palju ühiseid jooni. Peamiseks see, kuidas Igorile meeldib ilmast rääkida.

Nüüd, kui ma olen ise Sloveenias pea kaks aastat elanud, ei imesta üldse, miks talle meeldib jutustada ilmast. Võiks mõelda, et see on ju maailma kõige igavam teema, kuid mitte siin. Mitte Sloveenias. Ma olen näinud, kuidas paari minutiga kattub terve org piimvalgesse uttu, nii et oma ninaotsast kaugele ei näe ning minut hiljem on kõik jälle selge. Või süsimusta ja tormist hommikut, mis lõunaks on täiesti selge, või teistpidi - sajab pussnuge ja määgivaid lambaid.

Me käime tihti jalutamas - kas teeme pikema ringi, et kulutada kaloreid või uitame lastega niisama metsas. Olen terve jaanuari haaranud kaasa kaamera sellistel puhkudel ning nüüd ja edaspidi pakun teile erinevaid pilte Sloveenia loodusest ja ilmast. Juba sel kuul, nüüd saab juba öelda eelmisel, vaheldusid kraadid miinus kümnest kuni pluss viieteiskümneni. Erakordne, kas pole? Loodan, et teile pakuvad minu mitteigavad "ilmapostitused" sama palju põnevust nagu ühele sloveenlasele nimega Igor.

Pildid on järjestatud kuupäevade järgi ning alustan vanemate piltidega.
























Palun andke mulle andeks selle eest, et mul täiesti puudub valimise-soolikas ja lisasin blogisse üüratu hunniku pilte! Lisaks üritan edaspidi nati tublim olla ja haarata kaamera kätte ka nendel päevadel, kui taevas ei sira päike ning maad katab udu. UDU. Seda on siis tegelikult rohkem, kui küll. Kusjuures täna hommikul, kui sõitsin koolist koju, nägin nii palju ilusaid stseene uduses maastikus. Siiani polnud miski mind suutnud kodust välja tõmmata, kui õues on hall. 

Järgmised kuud jätkan seda postitust ning näitan, kui vahvalt esineb Sloveenias erinevaid ilmasid. Olgu selleks kasvõi mõned päevad vahet. Kes tunnistab üles, et on tahtnud peale minu blogi lugemist Sloveeniat külastada? :)




10 Responses to “Jaanuar Sloveenias”

  1. Ma vannun, et neid ilusaid lumevabasid pilte vaadates, tundsin ma juba kevade lõhna! :D

    http://ecoliciousblog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma täitsa usun. :D Me käisime õues dressikatega ja nii mõnus ja soe oli..oli. :D

      Delete
  2. Igalt poolt õhkab järjest rohkem kevadet... Aga neid pilte vaadates tahaks ikka tulla küll. Tegelikult tahaks üldse ringi reisida maailmas kunagi, sest see kõik on nii maagiline ja ilus. Sul vist ikka veab, et sellises kohas saad elada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei olnud kunagi suur reisija ja nüüd ma olen nii tänulik selle üle, et sain Eestist välja. Just selles mõttes, et elada teises kultuuris ja kliimas. Mu silmaring ja mõistmine on suure hüppe teinud. Gerli, ega muud midagi pole, kui tuleb mõnest heast võimalusest kinni haarata ja reisida. :)

      Delete
  3. Võrratud pildid! Eriti viies, see on eraldi meistriklass :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ma tänan! See pilt on tehtud meie rõdult ;)

      Delete
  4. Kes see kolmas Igori moodi tütarlaps on? :)

    ReplyDelete
  5. Tunnistan üles, mina olen ja oma kaasa tõmbasin oma vaimustusega samuti kaasa. Isegi lennupileteid Ljubljanasse otsisin aga ei leidnud tol hetkel sobivaid. Muidu oleks juba suvel Sloveeniat avastamas. Kui on soovitusi soodsatele lennupiletitele, ootan neid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lugu selline, et soodsaid lennupileteid Sloveeniasse pm ei eksisteerigi. Ma olen vist ennast juba banaaniks otsinud, sest sõbrad tahavad külla tulla, kuid nähes piletite hinda, on nad jahmunud. KUID! Täna leidsin, et Ryanairig on võimalik sõita Eestist Milanosse ja siis on ainult 400 km Sloveeniani. Edasi-tagasi 113 €. Aga no see ka pole päris "nädalavahetuse puhkuse" reis siis.

      Delete