Thursday, February 26, 2015

BABE loosi võitja

Eile lõppes Babe loosimäng, kus üks võtija sai endale Babe konsultsatsiooni asjaliku ja toreda Hurmiga ning lisaks goodiebag'i. Enne, kui kuulutan võitja ütlen edasi tänusõnad nagu oleksin just võitnud Oscari.


Tänan Laboratorios Babe Eesti selle eest, et andsid mulle võimaluse katsetada suurepäraseid Stop Akn tooteid ning lisaks kõigele andis Babe lootust lõpuks ometi vabaneda punnilisest nahast. AITÄH!

Tänan kõiki, kes võtsid osa ja kirjeldasid enda kogemustest Babega. Lisaks olen südamest tänulik, et sain armsaid kiidusõnu tehtud arvustuse eest. See on mulle oluline, sest siia arvustusse panin killukese enda südamest ja nagu ikka oli soov saavutada parim tulemus - ma varem ei maininud, et videot tegin näiteks kaks korda. :)

Tänan kassi Nurut, kes seekord ei kustutanud kogu teksti sellega, kui kõndis üle mu klaviatuuri!

Ja võitja on..












Palju õnne ja soovin teile vahvat nädalavahetust!




6 Responses to “BABE loosi võitja”

  1. Palju õnne võitjale! Olen täitsa kade :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina olen ka kade,et ei saa olla Eestis ja Hurmiga kokku saada. :D

      Delete
  2. Ma olen ka kade. Peaaegu mina, aga perenimi on teine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aii.. tead, hoia silm peal Babe pakkumistel, nad teevad aegajalt allahindlusi ka. :)

      Delete
  3. Jesss, lõpuks naeratas loosiõnn mulle! Ma olin kindel, et kui ma esimene kommenteerija olen, siis random org mind välja ei vali. Sellepuhul ostsin isegi endale Babe näopesugeeli nädal tagasi. :D Aga võit tuli õigesse kohta, sest viimasel ajal on jälle tõesti pool nägu põletikulisi punne täis ja usun, et Babe kvaliteetsed tooted parandavad kindlasti seda olukorda. Aitäh, olen väga õnnelik!
    Küsiks ka veel, et kas ma pean ise ühendust võtma või kuidas see asi käib? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma hoidsin pöidlaid, et random number generator ei genereeriks mulle suurt numbrit ja oh, üllatust - tuli number üks. :D Mul on sinu üle väga hea meel!

      Hurmi Babest võtab sinuga ise ühendust. Palju õnne!

      Delete