Sunday, January 11, 2015

Ulpides mannavahus


Mis seal salata - olen ühe silmaga pulmakleite piilunud juba sellest ajast, kui me polnud Igoriga paar. Nüüd ma saan aru, et sellel "ah, vaatan, mida netipoed pakuvad" ja "reaalselt mu tulebki nüüd kleit välja valida" on ilmatu vahe. Midagi sarnast sellele, kui käid poes riideid uudistamas või, kui on vaja midagi kindlat osta.

Nagu arvate võite on selle teise variandi puhul see jama, et kõik nagu meeldiks (või siis midagi ei meeldi), kuid ühegi kleidiga pole tekkinud vau-efekti. Ja siin ma nüüd olen, lehitsen tuima näoga erinevaid katalooge ja e-poode ning tunnen, et tasapisi upun sellesse pitsimannavahu sisse..

Üleüldse, mis puudutab pulmakleite ja eriti valgeid kleite, siis minu arvates on valget värvi materjal üpris kapriisne ja raskesti välja kantav. Teine koht, kus pean hoolsalt järele mõtlema on lõige, sest isegi kui ma väga tahaksin kanda Galia Lahavi pulmakleiti, on suur tõenäosus, et ma näen välja nagu sardell kiles välja. Vähemalt hetkel küll. 

Õnneks olen siiski mõndade kleitide lingid endale bookmarkinud ja päris kitliga ma enda pulma ei lähe. Kuigi olen läbi elanud ühe unenäo, kus see juhtus. Kohutav!

Selle kleidi valisin ma välja mõnda aega tagasi, kui mul oli pitsihullus. Mäletan, kui ilus oli Kate'i pulmakleit ja sealt nakatusin ka mina. Kahjuks praegu meenutab pildil olev kleit pisut kardinat ja arvatavasti ma seda ei ostaks. Kuid jätkuvalt on ülaosa lõige mu lemmik ja selliste varrukatega annaks ideaalselt peita kaenlaaugu voldikesi.


Allolev kleit on just midagi sellist, mis on mul mõttes - edevam tikitud ülaosa ja lihtne allosa. Kui miski tekitab minus kahtlusi, on selleks dekoltee. Võib olla ehk liiga paljastav ja lisaks on ka seljaosa üsna avar (sellel pildil pole küll näha). Ülemisel pildil oleva kleidi ülaosa lõige on pisut sündsam.


Ma ei ole küll suur merinetisi kleidi fänn, kuid no vaadake selle kleidi "mähitud" imeosa - minu meelest on see imeline. Lisaks veel tikanditega vöö, mis toob keskkosa veelgi paremini esile. Seda kleiti vaadates alaneb mu mannavahu üledoos ja näen, et ka lihtsa kleidiga on võimalik saavutada suurepärane efekt. Kui ma nüüd seda pilti uuesti vaatasin, siis mulle hakkas jubedalt meeldima pildil oleva neiu soeng!


Viimasena näitan kolme lemmikut, ning väljatoodud kleidid on üsna erinevad eelmistest. Need pulmakleidid on tehtud satiinist ja välja on jäänud erinevad satsid. Lisaks on kleidid väga sündsa lõikega ja ei tekitaks ühelgi pulma kutsutud vanemal inimesel kõrget vererõhku. Kuid ma ei anna isegi neile kleitidele rohelist tuld enne, kui pole salongis proovimas käinud. Üks pilt on see, mis on minu peas ja teine on see, mis on reaalis. Nagu ma juba enne ütlesin, et valge kleit on kapriisne ja isegi mina jätan endale ruumi muuta meelt, kui lõige, värv või riie ei sobi mulle. 




Veidi imelik oleks nüüd küsida, millise kleidi ma valin, kuid ma olen väga tänulik, kui leiate aega mõelda ja kirjutada mulle milline kleit sobiks kõige rohkem minu iseloomuga ehk siis millise kleidi peale on suurelt kirjutatud JAANIKA OMA. Ma loodan, et saate aru, mida mõtlen.

Tänulik pruut, kes vajab kleitide seas orienteerumisel abi. :)






23 Responses to “Ulpides mannavahus”

  1. Mulle meeldib see viimane - lihtne, elegantne ja ilus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jah? Ning lisaks saab veel seda ülemist pitsi osa eemaldada, kui soov peaks tekkima. :)

      Delete
  2. Esimene kleit on lausa unelm!! Ma olen ka vahel unistanud, milline minu pulmakleit olla võiks ja noh, esimene sobiks ideaalselt (kui mitte arvestada seda, kas selline lõige mul seljas ilus oleks :D)

    Siit valikust meeldib hullult ka see pikkade käistega kleit- eriti ülaosa. Kui alumise osa saaks teha natuke vähem suuremana, rohkem liibuvana/merinetsilõikelisena, oleks see mu pulmakleitide top2... mitte, et mul selline top üldse olemas oleks :D:D

    Õhh, nii põnev on selliseid postitusi lugeda, kujutan ette, et sul, kes sa seda kõike läbi elad, on veel põnevam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, nii vahva on lugeda, et meil sama maitse! Nõustun sellega, et pikkade käistega kleidil võiks veidi lühem ülaosa olla. :) Ma üritan tegelikult seda kleiditeemat jubedalt ignoreerida, sest ma hetkel alles kaotan kaalu ning kleiti lähen juunis osta, aga no ikka uurin pidevalt. :P

      Delete
  3. Mulle meeldib see kardinakleit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, two in one, kleit JA kardinad. :D

      Delete
  4. Siit valikust on minu kõige lemmikum eelviimane. Ja kujutan sind selles ette küll. Lihtne voogav kleit, mida ilmestab kaunis vöö. Kuna kleit ise on lihtne ja mitte väga pretensioonikas, siis pöörduvadki pilgud kõige tähtsamale ehk sinu säravale näole!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisikese vihjena, et see eelviimane ongi hetkel mu favoriit. ;)

      Aitäh!

      Delete
  5. ma kujutaks sind kas esimeses või viimases kleidis ette:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. Kas sulle ka tundub, et need sobiksid pikale inimesele? :)

      Delete
    2. kui pikk Sa oled? Tead.. pikkus ei ole ikka määrav ju. :)

      Delete
  6. sul on julmalt hea maitse (esimene kord, kui ma kellegi pulmakleidivalikutest vähemalt ühe peale natuke ropsida ei taha) - vali miuke tahad, kõik on ilusad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Räägi, räägi.. kas oli väga raske seda kirjutada, endal rops suus? :D

      Aitäääh, armas oled!

      Delete
    2. no tegelikult oli küll jah, kui aus olla...

      Delete
  7. esimene või eelviimane. esimesel asendaksin selle kardinaosa natuke kellukeselõikelisema tugevama kangaga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :)

      Kas sa mõtled kleidi alumist osa? Okei.. ma vist umbes saan aru, mida sa mõtled.

      Delete
    2. mõtlen seda tülliosa, mitte pitsiosa

      Delete
  8. Mulle kohutavalt meeldib see kolmveerand varrukatega kleit aga see sobiks ilmselt tõesti vaid kriipsule selga (nagu seal pildil).
    Sinu seljas kujutaksin ette viimast kleiti, see on ka ülimalt ilus. Veel meeldib natuke see eelviimane ka aga arvan, et see võib natuke igav olla. Pigem peaks sinu seljas olema midagi erilisemat. Sest sa ise oled ka erilisem! :)
    Kuigi tegelikult on kõik need kleidid väga ilusad. Aga milline pulmakleit ei ole ilus pildil? Koledat pilti ju ei avaldatagi.
    Käisin just alles aasta lõpus sõbrannaga talle pulmakleiti valimas ja peab mainima, et igal juhul peab proovima erineva lõikega kleite. Temal oli suur kõht (beebi pärast) suht otsustavaks kleidi valikul aga õnneks on ka sellise lõikega ilusaid kleite saada.
    Aga kleidi otsimise aeg on minu arust nii äge aeg :) Kõik see pulmateema on nii äge. Naudi seda, sest seda aega su elus enam ei tule :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma väga loodan ka, et üks kord ja kõik. :D Võib olla ehk kunagi Igoriga uuesti tõotusi uuendada. :)

      Aitäh sulle enda arvamuse avaldamise eest! See on mulle väga vajalik ja oluline ning tihti on teine paar silmi hädavajalikud, kui endal on juba pea paks. :)

      Delete
  9. Mulle meeldib esimene, täiega kujutan sind ette selles :D Mulle ei meeldi pulmakleidil taskud miskipärast. Aga oi, kuidas ma tahaksin endale seda kolmandat kleiti, eeldusel, et kunagi abiellun. Täiega sulan lihtsalt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka väga meeldib see kolmas, but I have no idea, kas see ka sobiks. :)

      Delete
  10. Ma just vaatasin, et vau, taskud! Armastan taskuid! Su praegusest kolmikust meeldib mulle esimene, see on nii minulik:p (ja taskutega!). Aga sa mine ja proovi, võimalik et ripub kuskil mingi täiesti Teine kleit sildiga "Jaanika oma". Ja on ju olemas igat sorti korrigeerivat pesu kleidi alla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leidsime, et Horvaatias on palju odavamad hinnad ja läheme sinna kindlasti proovima ning ehk tuleme isegi kleidiga tagasi, kui leian selle "Jaanika" sildiga kleidi. :P Jaa, mulle ka väga meeldivad need taskud ja üldse see lõige on super.

      Delete