Sunday, January 18, 2015

Soovide nimekiri: pulma ilueri

Tänane soovide nimekiri on suuremalt jaolt seotud pulmadega, ehk siis kõik siin nimekirja olevad tooted peaksid aitama seda erilist päeva mulle lihtsamaks teha. Aga mis siin ikka pikalt jutustada. Asun asja kallale ja räägin, miks vajan just neid ilutooteid. 



1. Kui Igor peaks lausa iga kuu juuksuris käima, sest tal on vägev parukas, mis kasvab nagu Rapuntseli juus, siis lood minu juustega on täpselt vastupidised. Enam aeglasemalt ei anna nad kasvada. Tegin enda juustele ka suure karuteene, kui neid blondeerisin ja ma ei liialda, kui ütlen, et vähemalt pool juustest lihtsalt murdusid. Sellepärast on minu nimekirjas Placent Activ juuksekasvu stimuleeriv šampoon, palsam ja juuksevedelik. Ma arvan, et 8 kuud on piisav aeg, et aidata uutel juustel kiiremini välja kasvada ja Placent Activi abi kuluks ära.

2. Andra rääkis enda blogis sellest, kuidas ta oli hädas enda näonahaga, täpselt samamoodi nagu olen mina praegu, ja, kuidas ta sai abi Babé Stop Akn sarjalt. Ma olin tohutult õnnelik, kui lugesin ta postituse läbi, sest enne ma olin päris kindel, et, kas a) jään elu lõpuni punniliseks või b) pean maksma kalli salongiravi eest. Siiani on mu näonaha kaunimaks muutmisele aidanud kaasa ainult paar toodet, kuid aknet ja rasulist nahka pole täielikult ravinud miski. Ma arvan, et osad teist saavad aru, kui ma ütlen, et pigem peidan end kodus või paksu meigikihi all, kui näitan, millises olukorras on nahk. See mõjub ikka päris hävitavalt enesehinnagule. Ma ei jõua ära oodata, kuna saan panna käpad peale Stop Akn sarjale ja loodetavasti pulmadeks on nahk ja mina õnnelikud.

3. Ma vist kunagi juba hõiskan blogis, et saame varsti nõudepesumasina.. saime, saime. Meie köök on nii väike ja erinevaid nõusid on ajaga nii palju kogunenud, et pole lihtne ühte kappi eemaldada. Seni kuni meil pole nõudekat, peame mitme peale jagama 8 inimese nõud. Ja ainult mitte söögitaldrikud ja tassid, vaid ka potid, pannid jne. Minu käte nahk on niigi kuiv talvel ja käte igapäevane leotamine ei anna armu. Kuigi ma alati kreemitan, on mu nukkidele tekkinud lõhed ja olen üsna nukker karedate käte pärast. Sellepärast läksid mu silmad särama, kui leidsin Eesti oma tootjate ökosertifikaadiga Lumi intensiivniisutusega kätekreemi. Ehk see looduslik toode aitaks ka minu kätel karedusest lahti saada?

4. Mõned aastad tagasi sain kokku sõbranna, kes oli kasutanud paar-kolm kuud Maxeylashi ripsmeseerumit ja võite ainult arvata, kas tal olid tõelised vasikaripsmed, millega lehvitas tuult mulle näkku? Olid! Kuna ma ei suuda kanda kunstripsmeid nende raskuse tõttu ja tahaks siiski eriliselt pikki ripsmeid pulmadeks, siis Maxeylash on üks must have. Ja nähes, kui head tööd see toode tegi mu sõbrannal, siis ma arvan, et see on igati väärt seda kulutust.

5. Rääkides näonahast, siis minu lahutamatu lemmik on olnud Vestige Verdanti orgaaniline mask. Ja kuigi mulle alati tundus, et seda maski jätkub igaveseks, räägib topsiku põhi hoopis muud lugu. Jah, viimased näomaskid veel teha ning see imeline toode saab otsa. Kuidas ta on mind siiani aidanud? Esiteks mitte miski ei tee mu nahka nii pehmeks nagu Vestige Verdant. Teiseks on see mustavärvi mask aidanud puhastada poore, kui ülejäänud näohooldustooteid on jätnud mind hätta. Olen märganud ka teisi orgaanilisimaske Eesti turul, kuid kas need on ka sama tõhusad, kui Vestige Verdanti oma?

Millised on teie kogemused nende toodetega, mis on minu soovide nimekirjas?




8 Responses to “Soovide nimekiri: pulma ilueri”

  1. Sama lugu siin Vestige Verdant maskiga. Mõtsin, et jagub igaveseks, aga võta näpust... põhi piilub juba :D Minul on see täiesti asendamatu toode, üksi ta mul ei toimi (kasutan ka öko näovett ja näokreemi, kuna ei meigi siis muud vaja pole), aga teised asjad ilma VV'ta ka hakkama ei saa. Igasugused poorid ja väikesed nähtamatud punnid saab lahti kui ilusti regulaarselt seda kasutada! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kujutan ette, et neil, kel pole väga raske juhtumiga nahk, on VV veelgi parem abimees. Olen märganud ka teisi brände Eesti turul, peaks vist ära proovima, kui põhi juba paistab? :)

      Delete
  2. Kas sa kummikindaid ei kasuta, kui nõusid pesed? Mul muutsid igasugused nõudepesuvahendid käed väga kuivaks, lisada sinna veel külmad ilmad ja tööjuures riidetolm ja riidepuude metallkohtade "puru", siis käed olid ikka väga-väga kehvas seisus aga nüüd kasutan kummkindaid, siis tundub, et üks "pahategija" on eemaldatud :)

    Mask on mul endal ka olemas aga häbi öelda - ma pole seda veel proovinudki... tagumine aeg päkad sisse ajada (ja loodetavasti mitte sõltuvusse jääda) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen siiani eelistanud ilma, kuid mnjah.. tuleb vist tõesti harjumusi muuta. :)

      Loomulikult hakka seda maski kasutama - pärast imestad, miks nii kaua ootasid. :D

      Delete
  3. Mina olen tarvitanud ära kaks purki Vestige Verdant maski. Siis proovisin ära Turblissi maski ning see jäi seisma. Ta ei tõmba nahka selliselt siledaks nagu Vestige Verdant, ei puhasta poore, see tuli kanda niiskele nahale ja lubatud efekte polnud. Kuna mu ema kasutab ainult looduskosmeetikat, siis leidis ta Turblissi maski koostislehelt ohtlikke aineid, millest kavatsen oma blogis peagi kirjutada. Olin pikalt Eestist ära puhkusel, kuid naasen vaikselt blogimise lainele. Edu!

    http://alexandralovesbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kirjuta jah, ma ei kujutanud ette, et sellisesse mudamaski saab üldse midagi ohtlikku panna.

      Mul on hea meel kuulda, et oled varsti jälle blogilainel, sul on päris huvitav blogi. :)

      Delete
    2. Tere Jaanika!
      Minu nimi on Margit ja olen üks Turblissi omanikest.Jäi silma Alexandra vastus ja sooviksin omalt poolt ka asja kommenteerida.Turblissi maskid,koosnevad põhiliselt mikroniseeritud e.purustatud ravi- e. balneoloogilisest turbast.Turvas on pärit Eestist ja humiinainete (need on need ained,mis teevad turbast raviturba) hulk on testitud laboris.Meie valikus on 6 erinevat maski. Meie kõikidele nahatüüpidele mõeldud maskile ja Vestige Verdanti maskile võib sisuliselt vahele panna võrdusmärgi - mõlemad koosnevad vaid mikroniseeritud raviturbast(vist oli Vestige maskile lisatud ka dest.vett).Meie teised maskid on rikastatud ökosertifitseeritud lillevetega.Ja nüüd siis sellest väidetavalt ohtlikust säilitusainest - tootaja Natural Thinking kirjutab pudelile järgmised laused:An effective and naturally based preservative system.The preservative system has a wide compatibility and is allowed by the Soil Association for those products looking to be certified Organic. Selle säilitusaine koostisosad on kenasti kirjas ka meie pakendil.Lisaks veel juurde ka selle,et kasutame säilitusainet EU direktiivide järgi lubatud kogusest vaid veidi üle poole ühiku kohta (lubatud 1.96%,meil 1%). Veidi selgituseks ka,et miks tuleb turbamaski hoida niiskena - turba molekul on hüdrofoobne e.vetthülgav.Kui lasta maskil näol ära kuivada,siis on teda esiteks väga raske maha pesta ja kõige tähtsam on see,et lõppeb turba toime nahale.Jääb vaid kuiv kiskuv tunne ja veidi punetust.Pikemalt maskide kasutamisest võib lugeda meie kodulehelt www.turbliss.eu või fb lehelt,kus on ka mitmete blogijate kommentaare meie toodetele.Kui aga olete huvitatud meie mõne toote katsetamisest,saadaks heal meelel proovimiseks,eks oma silm ole ikka kuningas :-). Parimate soovidega Margit Naptal

      Delete
    3. Aitäh selle pika seletava kommentaari eest!

      Mis puudutab seda, et maski tuleb niisutada, siis ma tegin alati sama VV maski puhul. Muidu oli suhteliselt võimatu seda näolt kätte saada ja hiljem oli nahk punane. Või teine variant on lisada korraga paksem kogus, kuid kallist maski ei taha ju väga raisata. :)

      Võtan kindlasti ühendust, sest mul on üks pereliige, kel on hädasti vaja sügavpuhastavat maski proovida.

      Delete