Monday, January 05, 2015

Bonjour, Chanel!

Ma olin kaua hädas sellega, et ei leidnud "minulikku" lõhna. Kõik, mida poes testrile või varrukanurgale kandsin, tundusid head, kuid ei tekitanud vau-efekti. Kusjuures kolm eelmist lemmikut leidsin läbi selle, et keegi kandis neid. Minu esimest lõhnavett Halloweeni kandsid paljud sõbrannad, klassikaline Lacoste oli mu õel, The One oli ühe töökaaslase lemmik ja Trussardi Bianco leidsin läbi akadeemilise ema.

 Ja nüüd ma elan in the middle of nowhere ja sõpru pole. :)

Õnneks ei andnud ma alla, sest parfüümipudel vähenes märgataval kiirusel ja varsti oleksin olnud.. lõhnatu. Pealegi oli mul kohe-kohe sünnipäev ja Igor ootas heameelega vihjeid.

Lõpuks ta ikka tuli mu juurde. Alates sellest hetkest kui nuusutasin poes pudelit, lasin prooviks randmele ja teate, see lõhn oli seal alles isegi järgmisel päeval. Mu viimased parfüümid ja lõhnaveed ei hiilanud just püsivusega, seega teadsin, et vähemalt nüüd jään 100% rahule.



Ma ei liialda, kui ütlen, et Chanel Chance Eau Fraiche tualettvesi (!) on maailma parima püsivusega! 2007. a ilmavalgust näinud lõhna esimesteks nootideks on sidrun ja seeder, vahenootideks vesi hüatsint ja jasmiin ning roosa pipar, baasnootideks puit, iiris, merevaik, patšuli, vetiver ja valge muskus. Selle lõhna puhul meeldivad mulle kõige rohkem baasnoodid, mis tasakaalustavad vahenoote. Esimesed noodid on selle Chaneli lõhna puhul pisut liiga tugevad, kuid selle vastu aitab lõhnavee vähene doseerimine.

Nagu ma juba ütlesin, on tegemist kange kraamiga ja piisab sellest, kui sortsutada lõhna 1-2 korda. See on väga harukordne, sest näiteks Escada Cherry in the Air pidin korraga peale laskma nii pool pudelit ja ikka püsis see peal vaevalt tunnikese. Chanel Chance Eau Fraiche suurepärane püsivus põhjendab selgelt lõhna kõrgema hinna.



Ma ei kasuta seda igapäevasel, pigem õhtustel üritustel. Päeval on mul hoopis teine uus lõhn, millest räägin juba varsti blogis. Milline on teie viimane lemmik?





17 Responses to “Bonjour, Chanel!”

  1. Mul oli kunagi Oriflame lõhn lemmik. Rohelises kõrges silindrjas pudelis. Ja peale seda... tühjus. Ma olen hästi värskete lõhnade fänn, aga pole isegi poes midagi sobivat leidnud. Üks meeldis, aga 100€ pudeli peale pole võimalik kulutada. Niisiis olen veel lõhnatu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuidas on sul lood Elizabeth Ardeni Green Tea tualettveega - hästi kerge ja netipoodides on see tavaliselt päris soodsa hinnaga. Oh jah.. 100€.. jumala eest ära mõtle, kui mitu krooni see on. :D

      Delete
    2. Ei mõtle, ei mõtle, muidu tulevad õudusunenäod. Aga võtan selle nime näppu ja lähen nuusutan poe ;)

      Delete
  2. Esimesed ja viimased armastused on olnud:
    Nina Ricci Nina (http://parfyym.pri.ee/?op=body&id=115&cid=6825&cgid=0)

    ning

    Escada Into the blue (http://www.ebay.com/bhp/escada-into-the-blue)

    :)

    Kuna viimast pole poelettidelt enam leida.. siis ma olen peaaegu et lõhnatu :D
    Pidin juba ostma Flora by Gucci, aga nuuskisin ja nuuskisin.. ja ikka tundus LIIGA magusalt lääge..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma üritasin ka ennast vahepeal Flora by Gucci ühte lõhna armuma panna, kuid midagi oli seal too much. Kuigi mulle meeldib magus. :)

      Delete
  3. Minu viimane lemmik ootab poes kunas ma ta lõpuks ära raatsin osta :D
    Aga enne seda oli Moschino Glamour

    ReplyDelete
  4. Ohh, Jaanika, millisesse organisatsiooni kuulu(si)d? :)
    Mina plaanin soetada Paco Rabanne Lady Millioni - miskipärast valin enda lõhnad meestelõhnade järgi. Tundub, et kui meestekas meeldib, on naiste parfüüm ka täitsa meeldiv, niisiis seni on minu lemmik Hugo Bossi Orange (naiste oma ikka, aga kui sobiks, kannaksin just meestelõhnu... :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ENÜS, kuigi viimased miljon aastat pole aktiivne olnud.

      Ma kinkisin Igorile Hugo Bossi Orange üheks aastapäevaks, küll Summer versiooni, aga nii nii hea lõhn. Muuseas mul on üks meestelõhn, mida kanname Igoriga pooleks. :)

      Delete
  5. Mulle meeldis üks Yves Rocheri lõhn Vanille Noire nimega aga YR katalooge näeb nagu kuuvarjutust, kui niigi palju ja isegi kui kataloog on, siis 80% kordadest pole seda lõhna seal sees, nii et ma oma viimast sortsu lõhna ei julgegi endale peale lasta - mida ma muidu kapinurgal nuusutamas käin. Senini on see ainuke lõhn, millest ma esimese paari nädalaga ära ei tüdine ja emale-õele ära ei anna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead, meil on isegi Yves Rocheri pood siin! Nii, et kui satud siiakanti, siis ma võin su shoppama viia. ;)

      Delete
  6. Äkki see Chanel tundub nii kauapüsiv selle pärast, et su nina pole sellega veel harjunud? Minul oli nii, et lasin endale vanasti pmts pool pudelit parfüümi peale, ise ei saanud midagi... pereliikmed on hiljem öelnud, et kui mina tulin, siis seda oli alguses korrus allpool juba TUNDA. :D niiet jah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nojah, nüüd ma ei imesta üldse, miks mul nii vähe sõpru on. :(

      Võibolla tõesti on asi selles, et Chanel on uus ja harjumatu, kuid Cherry in the Airi püsivust sai katsetatud nii kampsunil ning pärast 10 sortsu kampsunil polnud seal tunni möödudes mitte haisugi. :D

      Delete
  7. Ma ihaldan seda sama Chaneli lõhna sellest hetkest, kui ma esimest korda seda poes proovisin. Samamoodi tundsin ära, et see on nüüd minu lõhn. Aga ei ole raatsinud osta omale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis oota mõni suurem sündmus ja tee kaasale kingivihje nagu mina tegin, ;)

      Delete
  8. Mul on ka Cherry in the air ja tavaliselt 2-4 sortsu tähendab seda et kui järgmisel päeval seda riideeset nuusutan, mida kandsin, siis on seda ikka tunda :D Mul pole see väga lemmik lõhn seega max kord kuus kasutades pole mu nina sellega veel harjunud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vot, ja mina tegin ka kampsuni testi. :D Lasin kampsikule, pakkisin kokku ja panin kappi. Järgmine päev nuusutasin ja seal polnud grammigi lõhna. :(

      Delete