Friday, January 23, 2015

Katsetasin: Vestige Verdant Rare Oil Blend

Aeg on möödunud nii märkamatult! Alles oli novembri algus, kui mulle saadeti katsetamiseks Vestige Verdanti Rare Oil Blend ja täna on juba jaanuari lõpp ning uskuge või mitte - see kaunis pudelis orgaaniliste õlide segu oli kõik need 3 kuud mu parim kaaslane. 


Koostis: loodud erinevatest kõrge kvaliteediga haruldatest õlidest nagu neroli õli Itaaliast, porgandiseemne õli Nepaalist, astelpajuõli Saksamaalt ja argaaniaõli Marokost. Lisaks veel linalool ja limonene. 


Kasutamine: õli tuleks kanda puhastatud ja meigivabale näonahale ja kaelale. Korraga võtta 2-3 tilka õli ning kanda sõrmeotstega nii näole kui ka kaelale. Probleemsematele kohtadele kulutada kauem aega ning masseerida pikemalt. 

Lubab: lisaks luskuslikele koostisosadele pakub Rare Oil Blend kasutamisel kašmiirpehmet nahka, naharakkude kiiret taastumist, ühtlast ja tervislikku jume, nooruslikku siledust ja tõelist värskust näonahal ning kaelal. 



Mina kasutasin õli igal õhtul peale meigi eemaldamist. Õli masseerisin pikalt ja mõnuga ning need kohad, mis on eriti kuivad, said rohkem õli. Mulle tohutult meeldib, et Vestige Verdant õlil on tagasihoidlik lõhn ning see ei ärrita mu nahka.

Mul on talvel kohutavalt kuiv nahk ja ma pean liiga paksud jumestuskreemid kosmeetikalaualt eemaldama, kuna muidu näen nagu üks suur puudrihunnik välja. Nahk imab kreemist viimsei niiskuseraasu välja ning nina ja laup ning põsed ketendavad. Rare Oil Blend suurepäraselt leevendas seda olukorda. Ja kuigi ma kasutasin õli rohkem õhtuti, panin seda päeval meigi alla ja nii vältisin ketendava naha tekkimist. 

Rääkides punnidest ja pooridest, siis mina kahjuks ei märganud pooride ja rasususe vähenemist. Tekkis hoopis vastupidine lugu ja ma ei saanud panna õli kõige probleemsemale piirkonnale - lõuale. Kuid jätkasin õli kasutamist laubal, ninal ning põskedel. 



Hetkel ma rohkem seda Vestige Verdanti õli ei kasuta, sest otsustasin proovida aknele kalduva naha sarja ning lasen nahal õlist mõnda aega puhata, et see kunagi jälle kasutusele võtta. Mis üldsegi ei tähenda, et Rare Oil Blend jääb igaveseks seisma. Siiani on Vestige Verdanti näoõli olnud kõige parem abimees, kui mitte miski ei aita kuiva naha vastu. Täpselt sama lugu oli ka nende maskiga - tõesti kõige parem vahend, kui soov on saada beebipehme nahk.

Aitäh, Vestige Verdanti meeskonnale!




4 Responses to “Katsetasin: Vestige Verdant Rare Oil Blend”