Monday, December 08, 2014

Kodune selfie stuudio

Tegelikult ma tahtsin näidata, kui õnnestunud oli kodune juuste värvimine ehk suur hüpe blondist brünetiks. Oops, kui nüüd hästi pilte vaatate, siis brünetist pole seal haisugi ning juuksed on kergelt öeldes pipikarva. Hea värv blond oli nii tubli ja tegi värvi tõeliselt erksaks ja ilusaks, kuigi see polnud mu eesmärk. Aga las mõnda aega olla. Küll see brünett kord tuleb. 



Mis jällegi tuletas meelde, et ma pole ennast blogis ammu näidanud. Minu blogi ja muud ma siia ei postita, kui mingeid jubedalt maitsvate kingituste pilte - mis see nüüd olgu! 

Vahel ma viitsin, kuid vahel ei taha kohe üldse teisi tülitada ja, siis üritan endast ise pilte teha. Ka see parempoolne pilt siin blogis on puhastverd selfie. Ise tehtud, hästi tehtud. ;)

Eelmisel korral ei kasutanud ma reflektorit ja väga hästi oli näha, kust poolt tuleb valgus. Seekord haarasin paremasse kätte suure plastikpaberi ning mõlemad näo pooled on valgustatud enamvähem sama palju. Vasakus käes on mul telefon, millega teen pilte. Tähendab, ma ei tee telefoniga pilte, vaid kasutan seda puldina ning tegelikult minu ees on statiivil kaamera. 



Minu tänuväärne Canon on selline tore loom, millel on peal wifi ja seda saab kiiresti erinevate nutiseadmetega ühendada.

Kui aus olla, siis päris raske oli vaadata kaamerasse ja samal ajal vajutada telefonil õigel kohal nupule. Mõnikord klõpsisin nii kaua kuni pidin alla vaatama ja just sel hetkel tegi kaamera pilti. :D Tavaliselt teen ma miljon kaadrit, millest lõpuks valin välja mõned kobedamad, mida kasutan näiteks Facebooki profiilipildina. 

Peale pildistamist algab järeltöötlus. Ma eelistan pigem valgusega mängida ja sellega aidata luua illusioon nagu mul oleks ilusam näonahk. Kuid siiski päris palju poore, kortsukesi, sünnimärke jääb nähtavale ja selle vastu pole mul midagi. Pigem loomulik, kui üle retušeeritud. 



Ja nüüd tahaks ma teid kõiki kallistada, sest meil oli ÜLE KUU AJA lõpuks ometi päike väljas !!! Enne seda oli udu, veel natuke udu ja rohkelt vihma, nii et maa uppus. See on ikka uskumatu, kui palju annab hea ilm enesetundele juurde ja kohe tunnen, kuidas tahaks kõike teha ja kõikjale jõuda. 

Ärge nüüd mind mutta lööge aga.. PÄIKEST! :D





Leave a Reply