Friday, December 19, 2014

Kiidan Eesti tegijaid

Olles bloginud juba üle aasta, tean, et blogija on see inimene, kes ei pane ainult virtuaalmaailmas kirjas enda mõtteid, vaid on omamoodi ka kokk, kondiiter ja keevitaja. Näiteks minu töö ei piirdu ainult kirjutamisega, vaid lisaks teen blogile pilte, kujundan seda, levitan infot erinevates sotsiaalmeedia võrgustikes. Mis kahjuks küll ei tähenda, et alati saan ise kõigega hakkama. Kahjuks mitte. Sellepärast on mul au tutvustada kahte inimest, kes on andud pisikese tükikese enda käpast, et In Love in Ljubljana blogi voolida veelgi paremaks.



Kui ma esimest korda talle kirjutasin, või oli see teist korda, küsisin ma talt, kas Ann Buht on ta päris nimi, sest ei saa olla, et ühel inimesel on kohe valmis kunstniku nimi. Ann Buht. Lihtne, kuid tugev ja kõlav. Mida rohkem ma Anniga koos tööd tegin (loe: appi, Ann, ma ei saa midagi aru!), seda rohkem ta mulle meeldima hakkas. Ja mitte ainult sellepärast, et joonistab, haldab Photoshoppi nagu vana Miška, oskab kõigist meist paremini googeldada (jaa, ka see on anne tänapäeval) ning armastab loomi, on tal üks kuldne süda. 

Ma üldse ei kahtle Anni andekuses, kuid kõige olulisem on tema juures tahe õppida uut ja pidevalt areneda. Peale minu blogi on tema kätes veel paljude teiste Eesti blogijate lehed, ning ma usun, et tuleb ainult veidi oodata, et näha, kuidas see täht raketiga taevasse sööstab. 

Aitäh sulle, Ann, kõige hea ja armsa eest!

Anni tööl saate silma peal hoida tema blogis ning Facebooki lehel.



Sel ajal, kui mina trükin seda postitust siin mõnusas soojas toas või pildistan järjekordseid ilutooteid, teevad loodusfotograafid enda pilte umbes nii:




Seega vastus teie küsimusele, kas mina tegin selle imeilusa sinitihase pildi ise on ei. Selle töö autoriks on loodusfotograaf Karl Ander Adami, kelle tööd jäid mulle silma Facebooki Loodussõprade grupis. Miski selles hapras linnukeses ja õhkõrnas lumises taustas võitis mu südame ja ma teadsin, et see pilt peab jõudma minu blogisse. Ja siin ta nüüd ongi. 







Alates 2009. aastast on see tubli 23-aastane noormees noppinud erinevaid auhindu enda fotograafialaste tööde eest ning Karl Anderi kaks tööd on jõudnud loodusfotograafi märga unistusse ehk National Geographicusse. Võimas! Rohkem saate Karl Ander Adami töödega tutvuda kodulehel, Facebookis ja Flickeris

Karl Anderi töid on võimalik osta ka endale ning selleks tuleks pöörduda tema poole



Nii palju, kui mulle meeldivad jõulud ja detsember ja kogu see pühadehullus, ei jõua ma ära oodata, kuna see juba läbi saab. Tahaks nautida vaikust ja pisut rohkem tegevusetust, kuid siiani olen saanud tunda. Soovin kõigile mõnusat detsembri lõppu ja hoian pöidlaid, et lumi kiiresti maha sajaks!







Leave a Reply