Tuesday, December 16, 2014

Jõulupakk otsib häid lapsi!

Teate, mulle kirjutas ükspäev jõuluvana ja ütles, et tema läheb varsti Eestisse sel põhjusel, et seal on jubedalt palju häid lapsi. Küsisin temalt, kas ehk jätkub saanis ruumi ka minu kingitusele, sest ma tean, et saaksin aidata tal neid häid lapsi kostitada. Ja mõelge vaid, ta oli nõus!

Alates tänasest kuni reedeni saate teie, minu kallid blogi lugejad, osa võtta hea lapse konkursist. Muud pole vaja teha, kui kirjutada mulle, mis on teie uueaasta lubadus ja, kui te olete see inimene, kes ei pea lubadusi tegema, siis pange kirja, kas teil on uueks aastaks ette võetud mõni suurem sündmus - pulmad, reis, vanaema juubel jne. 

Hea lapse auhinnakott sisaldab eriti koduseid ja eriti häid asju nagu:

- eriti ökod kreekapähklid mees
- kodukootud apelsinipiparkoogid (paksud) glasuuriga
- kotitäis kodust pastat
- suurte pähklitega suur šokolaad
- Hiirekommid (minu lemmikud kommid, mis maitsevad
   nagu Kinderi šokolaad pähkli tükkidega)



Lisaks jäta kommentaari ka enda emailiaadress. Pakk tuleb sinuni läbi Smarti pakiautomaadi. Ühe võitja loosin reedel, 19.detsembril. Osa võtma on oodatud kõik suured ja väikesed blogi lugejad Eestist!






36 Responses to “Jõulupakk otsib häid lapsi!”

  1. Kui ma oma kaloreid ei loeks, paneks kõhklematult end loosi kirja, õel oled! :D

    ReplyDelete
  2. Ma ei hakka lubadusi uueks aastaks andma. Varasemad aastad on näidanud, et lubaduste andmine ja nende täitmine minu puhul kokku ei käi. Seega parem jätan need teistele.
    Aga uuel aastal ootab mind ees elu muutev sündmus - ma saan esimest korda emaks :). Pea on täis küsimusi ja ka hirme, aga kõige selle virr-varri sees toob naeratuse näole minu sees kasvava tegelase märguanded tema olemasolust :)

    /triin@hinnosaar.net/

    ReplyDelete
  3. Mina ei anna uueks aastaks lubadusi, aga järgmise aasta suurem sündmus on hetkel ainult see, et peaks lapse lasteaeda panema ja ise uuesti tööle minema.
    tulks@hot.ee

    ReplyDelete
  4. Tahaks hambad korda teha. Lükkan muudkui edasi ja kikud lagunevad :(
    Ja muidugi võiks toitumist jälgima hakata :)

    kaidikontaveit@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Uue aasta plaan on lõpetada korteri renoveerimine ja kolida oma koju.

    nelesutt@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ma ei ole andnud varasemalt uusaasta lubadusi, nagunii lähevad need meelest ära. Aga järgmise aasta suurem sündmus võiks olla välismaale kolimine või selle plaanimine. Praegu ootan ühe programmi tulemusi, aga kui ma sinna valituks ei osutu, siis kuidagi sisemus ütleb, et võiks teha veel ühe aastakese piiri taga mõnes uues riigis, kuskil kaugel. Eks ootan neid tulemusi ja kui jah/ei vastus käes, saan edasi mõelda, kuhu ja kuidas. Valikuriigid on igaljuhul USA, Uus-Meremaa, Kanada, Austraalia.

    ReplyDelete
  7. Mina luban olla rahaga kokkuhoidlikum, et saaksin suvel oma noorema õe (kes pole veel naaberriikidest kaugemale jõudnud) kuhugi mõnusasse kohta reisile viia. Ma kulutan niigi tühja-tähja peale liiga palju raha, seega halba see säästlikum eluviis kindlasti ei tee. ;)

    mariliisrs[at]gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ma lubadusi ei taha anda, need lähevad millegi pärast vett vedama :D
    Aga ma üritan uuel aastal trenni tegema hakata. Ja järmisel aastal tahaks mõnest motokrossi võistlustest ka osa võtta - selle nimel pean rohkem sõitma, praeguse tempoga ma ei jõua kuhugi.


    Merjely@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Ma ei ole suur lubaduste tegija. Küll aga lubasin seekord, et saan uuel aastal taas kaalulangetuse teele tagasi. Samuti üritan õppida veelgi kannatlikum olema. Eriti kuna see on seotud parem ema olemisega. Ees on ootamas ka paar toredat sündmust. Näiteks kalli ämma (mu ämm on super!) juubel :)
    enely100@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Ma tavaliselt uusaasta lubadusi ei anna, ma pigem iga kuu alguses mõtlen, mida ma kuu lõpuks tahan saavutada. Aga järgmine aasta plaanin lõpuks uuesti Londonis ära käia, viimasest korrast on nii pikk aeg möödas.
    liibetviira@gmail.com

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Ma ei tee uusaasta lubadusi, sest lubadusi võin ma endale iga kell teha, selleks ei pea uus aasta tulema :) Hetkel ei tea küll, et mingi suur sündmus oleks tulekul.. :) Loodetavasti lõpetan magistrantuuri, siis see on küllalt suur sündmus :D

    Need hiirekommid tunduvad eriti delicious :D
    kaditambaum@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Mulle ei meeldi anda uue aasta lubadusi, sest ma usun, et ma ei hakkaks neid niikuinii täitma. Kui midagi teha, siis teha seda kohe. Aga kui ma annaksin uueks aastaks lubaduse, siis tahaksin loota, et suudan jätkata oma tervislikku toitumist ja muidugi sooviksin, et oleks rohkem aega ning motivatsiooni pildistada. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja meiliaadress on pamelaraestu@gmail.com

      Delete
  14. Ma luban et ma lasen endal rohkem puhata. Ja ma ei muretse nii palju. Ja ma teen rohkem neid tegevusi, mis mind rõõmsaks teevad. Ja puhkan. Ja puhkan veel natuke. Ja veel natuke. Aga samas olen töökas ja muidu tubli. Aga ma ei tohi ära unustada puhkamist!! :D
    Email: k2tlin.lahtvee@gmail.com

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Luban pühalikult, et järgneva aasta jooksul ma sünnitan! :D
    britt.tatter@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Uusaastalubaduseks on õppida iga kuu üks uus asi. Kuitahes suur või väike see kokkuvõttes on, 12 vast suudab ära teha küll :)
    karini88@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. Uue aasta plaaniks on soetada oma kodu.
    monikasoodla@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Ma ei anna endale lubadusi, lihtsalt tegutsen Itaalia vanasõna järgi, et võimatut tahtes saab parima võimaliku :)
    Uuel aastal tahaks maja renoveerimisega hooga edasi minna, hetkel kõik seisab, kuid vähemalt saime nüüd uue trepi üles ja saame jõulud siin ikka pidada. Lisaks pean alustama praktikaga ja tundub, et üleüldse hakkab uuel aastal palju uut ja põnevat toimuma, can´t wait! :)

    Tegelikult aga tahtsin blogisse tulles kohe hõisata uue headeri üle! Imeline!! Tegid selle pildi ise? Super!!! :)
    EneliRahula@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Tavaliselt ma uusaastalubadusi ei anna. aga järgmise aasta plaaniks on peale kolme ebaõnnestunud katset lõpuks ARKi sõidueksam tehtud saada. kristel.tamm94@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Ma ei tee ka tavaliselt lubadusi, aga sellel korral on vähe teisiti. Luban endale, et uuel aastal tarbin rohkem vett ja püüan korralikumalt toituda :)
    annnni112@gmail.com

    ReplyDelete
  22. 2012. aastal lõpetasin kaks kooli, 2013. aastal tahtsin uuesti niiväga ülikooli minna kuid kunagiste pooleli jäänud õpingute tõttu ei saanud ma karistuseks 9 aastat sama kraadi omandama hakata. 2014. aastal muutus minu jaoks kõik - mul õnnestus lõpuks TTÜ-sse tasuta kohale õppima saada ning lisaks oma kehakaalust enam kui 10 kg kaotada. 2015. aastal katsun viimasedki lisakilod maha raputada ning koolis veel rohkem A-sid kirja saada :)
    I love my life! =)

    mannu005@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Mina luban olla aktiivsem ja sportlikum kui sel aastal olin. Püüan kasutada kõiki võimalusi, et end harida. :-) karmenlepp@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Uusaasta lubadusi ma andma ei hakka, sest tean, et sellest ei tule midagi välja. Ei teagi, et oleks uuel aastal mõni suurem sündmus ees.. tuleb elada päev korraga. ehk ikka midagi suurt ja põnevat saab juhtuma:)

    Sa oled niiiiiiiiiiiiiii tubli oma koduste kingitustega ikka! :)

    svearoosilill@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Otseselt mul lubadusi ei ole, aga suur suur soov on küll:) Loodan et juhtub ime ja ükspäev helistatakse haiglast ja öeldakse et saan operatsioonile, siis saaks valudest lahti. Järgmine aasta ehk siis 2015 saab mehega ka 5 aastat täis jaa loodan et tuleb ka ettepanek:) Ja suurem sündmus on võibolla siis see, et laps läheb lasteaeda ja mina uuesti tööle;)
    kadikongot@hot.ee

    ReplyDelete
  26. Luban uuel aastal olla tähelepanelikum oma lähedastele, lubas veeta rohkem aega oma lastega ja anda nendele rohkem armastust ja soojust. maria.sultanova@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Mina plaanin algaval aastal üle pika aja õpinguid jätkata. Ning pärast mõningast pausi taas tööle minna.
    rivereden32@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Mina kavatsen lõpuks ometi hakata oma tegemistega õigeks ajaks valmis jõudma. Ma olen nimelt parandamatu hilineja olnud kogu elu ja ei jõua midagi kunagi õigel ajal valmis tehtud. Loodan siiski, et suudan ennast käsile võtta :)

    Uue aasta lubaduste terviseks :D

    evamariimarii@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Minu uusaasta lubadus on taas hakata joonistama, paberile pliiatsiga. Nii kaua olen sellele pausi pannud, et ei julge enam avada seda ust :)
    annbuht@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Üritan rahulikumalt võtta ja elust rõõmu tunda

    hennnoggel@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Ikka plaaniks mõne huvitava reisi uuel aastal kindlasti :)

    karinlappo@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Minu uue aasta lubadus on töö leida ja kaalust alla võtta.

    ReplyDelete
  33. Oh kurja. Vajutasin publish enne kui emaili jõudsin kirjutada. pisiassu@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Registreerisin end keelekursusele, hakkan jaanuarist pihta :)
    lauramaasalu1@gmail.com

    ReplyDelete