Wednesday, December 10, 2014

10 kodust kingitust: piparkoogine kehakoorija

Mina ostsin kunagi suure hurraaga endale topsikutäie kookosrasva. Eks ma alguses kasutasingi seda tublilt - määrisin õhtuti peale pesemist näonahale, tegin juuksemakse nii endale kui ka Igorile ja.. kuidagi läks nii üle, et kergem oli ikka võtta valmiskujul juuksemaski või kreemipurk lahti teha. Ja sinna ta jäigi. 

Kui mu peanahk on hakanud sügelema, siis ainuke vahend on kookosõli, mis aitab peanaha kuivuse vastu. Terve öö tubli kogus õli peanahal ja sügelus on kadunud. Siiski kulub kookosõli mul imevähe ning sisu ei näi otsa saavat. 

Otsides kingituste ideid, olin kindel, et vähemalt üks nendest peab olema kehahooldustoode ning, kes meist poleks siis suhkruga koorimisest kuulnud. Mina leidsin Pinterestist piparkoogilõhnalise kehakoorija õpetuse, tegin veidi ümber lisades mitmekülgset kookorasva ning mett.



Piparkoogine kehakoorija

1,5 klaasi pruuni suhkrut
3/4 klaasi kookosrasva
2 sl mett
2 tl kaneeli
2 tl muskaatpähklipulbrit
2 tl ingveripulbrit

Kui sul pole kookosõli, vaid paks rasv, siis sulata seda korraks madalal temperatuuril ning lase jahtuda - praegu on hea pott kiiresti õue panna, sest on külm. Sega kausis kokku suhkur, kaneel, muskaatpähkel, ingver ning vala see üle mee ning kookosõliga. Sega korralikult, et suhkur ei jääks tükki. 

Mina panin kausi igaks juhuks rõdule, et suhkur ei hakkaks sulama - peale paari minutit oli segu juba hangunud. Selle koguse jaoks sobib ideaalselt suurem klaaspurk (Nutella). Kahjuks ei oska ma enda topsi suurust öelda, sest sildid olid juba maha pestud. Kuid terve kogus mahtus suurepäraselt sinna.



Ma ei ole siiani pannud suurt rõhku looduslikele ilutoodetele, kuid mul on meeles selline soovitus - pane oma nahale tooteid, mida paneksid ka endale suhu ehk sööksid. Nahk on meie suurim organ, mis peaks kaitsema kõige välise eest. Ometi on nahk õrn ning erinevalt maost ei ole tal lagundavat soolhapet. 

See kehakoorija on hädavajalik pai sinu nahale ning lisaks jõuluteemalise lõhnale, niisutab kookoseõli igat su keharakku. :) Seekordse kingituse saab mu uus tuttav Sloveeniast - loodan, et see meeldib talle sama palju, kui mulle!



Eelmised kingiideed:




5 Responses to “10 kodust kingitust: piparkoogine kehakoorija”

  1. Nii lihtne-kerge-hea-kiire teha ja oi kuidas ma hetkel seda endale teha tahaks, aga ma tõsimeeli kipun harvama, et see jääks mul seisma nagu kõik teised kehakoorijad. Kuidagi lihtsalt ei tunne nende järgi vajadust, aga samas peaks ehk lihtsalt pisi-pisi koguse tegema. Ning noh, kui kehale ära ei kasuta võib vist alati lusikaga maiustada (*lusikas kaasas istun vannis ja võtan kehakoorija purgi ette*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma esimese asjana limpsisin lusikat ja kujutasin ette, kas seda annab saiale määrida. :D

      Mõtlesin ise ka selle peale, kas ma üldse jõuaksin selle ära kasutada, kuid ju siis tuleb leida üks iluhullust sõber, kellele meeldivad sellised tooted. Või pakendada pisikestesse purkidesse - ma ostsin endale hulgim beebipüreesid ja pidin neid tühjendama. :)

      Delete
  2. Mmm, see on kindlasti väga mõnus juba vaimusilmas kujutan seda lõhna ette! Aitäh, selle toreda idee jagamise eest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On mõnus :) Prooviks isegi heameelega ja järgmise laari vist teengi endale ;)

      Delete
  3. Oooo, see tundub midagi eriti mõnusat olevat! Lõpptulemus jäi sul ka super kena :)

    ReplyDelete