Tuesday, December 09, 2014

10 kodust kingitust: Hoiukarp

Meie peres on alati olnud üks sodisahtel, kuhu jõuavad kõik sellised väikesed asjad. Ma üritan enda uues kodus hoolsam olla ja sellisel sodisahtlil üldse mitte lasta tekkida ning sellepärast mulle meeldib sorteerida. Olgu selleks siis puhtaks pestud väiksed Nutella klaastopsid või Ferrero Roche karbid. 

Nagu ma juba ühes kingiidee postituses mainisin, siis ma heameelega ei kingi kodusisustus elemente, kuna pole lihtne tabada teiste maitset. Kuid ma arvan, et 99% tõenäosusega ei saa panna puuse, kui teha jõulukingiks tore sorteerimiskast. Seega praktiline ja tarvilik kingitus on minu arvates hea valik. 

"Paljas" karp

Käsitööpoodides on tavaliselt tore valik karpide puidust toorikuid, mida saab endale meeldivaks kaunistada. Hästi lihtne kaunistamise viis on decoupage, kus läheb vaja kõigest pildiga salvrätikuid, decoupage'i liimi, vajadusel lakki ning põhjaks akrüülvärvi. Decoupage'ist rääkisin lähemalt postituses "Appi, decoupage!".



Peale selle, et võid kinkida kaunistatud tühja karbi, võib karpi kasutada alusena, kuhu lisada kingitus. Mul oli viimasest metsas käigust alles veel sammalt ja täitsin sellega karbi põhja, ning lisasin sinna pisikesed kaktusepotid. Miks mitte üks teemaline karp -  näiteks mereteemaline, ning karbis dušigeel, seep, kehapiim, koorija jne. Põhimõtteliselt ideede meri on suur ja lai, ning pole paha uurida kingisaajalt, millest on tal kõige rohkem puudus. :)

Täna oli esimene mittesöödav kingitus, lõpuks ometi! Ja juba homme pakun teile sellist kingideed, mis pole söödav ja samas on söödav. Hmm, mis see küll olla võiks? ;)

Eelmised kingiideed:








2 Responses to “10 kodust kingitust: Hoiukarp”