Sunday, December 14, 2014

10 kodust kingitust: lemmiklooma eri



Jõulude ajal ei tohiks unustada ära pere pisemaid ja karvasemaid liikmeid - ei, ma ei räägi sinu lühikesest kasvu karvasest vanaonust. :D Räägin hoopis lemmikutest, kellele meeldib pugeda soojale asemele ja seal päevad läbi magada. 

Minu kassid käivad tihti rõdul värsket õhku hingamas ning siiani on nad istunud kas rõdu äärel või tooli peal. Tegelikult Nurule meeldib olla õues vaid sooja ilmaga, kuid Mia on põline õuekass ning tal pole probleemi seal iga ilmaga olla. Järgmine jõulukingitus sai tehtud temale mõeldes.



Lemmikuase

1 pikkade varrukatega pluus või kampsun
Varrukad: täidiseks vatti või vanu riideid
Keskosa: 1 pisem padi või vatt.
Niit
Nõel

Kõigpealt täida pluusi/ kampsuni keskmine osa, kas padjaga (mul oli üks pisike 50 x 50 cm padi) või pehme vatiga. Keera alumine osa sisse, et hoida kinni sisu. Täida varrukad samamoodi. Mina lisasin sinna, kus on pluusil kaelaosa (kaelaosa tuleb enne kinni õmmelda) rohkem riidetäidist, et tekiks kõrgem äär. Sidusin alt varrukad kokku nagu keegi hoiaks käsi risti ning hakkasin õmblema. Kui sul on samasugune kõrge kaelusega kampsun või pluus, siis lihtsalt keera kaelus sisse ja hiljem käi nõelaga üle, et jääks kinni. Tegin veel ühe ringi sisu ja äärte vahelt, et aseme äär tuleks märgatavam.

Minul kulus ühe aseme sisuks kolm t-särki ja 1 padi.



Kui Igor otsis mulle kapist enda vanu t-särke, siis tegime lubaduse, et uuel aastal koristame ja sorteerime kõik riidekapid läbi, sest vanu riideid on nii palju.. liiga palju! Selliste lahenduste nagu lemmiklooma asemega on võimalik leida vanadele riietele uus elu, ning kindlasti otsin Pinterestist veel põnevaid lahendusi.

Taaskasutus, sõbrad, taaskasutus! :)

Aga mina sain mõned päevad tagasi postkasti huvitava kirja, mis pakkus midagi väga erakordset. Ning mina mõtlesin välja ühe plaani, kuidas rõõmustada blogilugejaid jõulude puhul. Püsige lainel. ;)

Eelmised kingiideed:





5 Responses to “10 kodust kingitust: lemmiklooma eri”

  1. Replies
    1. On jah, mulle ka meeldib. :) Mõtlesin veel, et teeks sinna kasti ka ümber.

      Delete
  2. Minu kass eelistab magada pesukausis, kastis, mis on jalanõusid täis, pea alaspidi trepil jne, seega kui ma talle sellise asja meisterdaks oleks see puhas ajaraisk.

    Samas koerale väga meeldiks selline pesa. Oleme ostnud poest ning ta mõnuga magab seal (või siis läheb sinna kass magama, aga ainult siis kui ta saab aru, et Lipsu seal olla tahab). Kahjuks talle meeldib asju lõhkuda ning me ei jõua neid nii palju osta kui tema lõhkuda jõuab :D Teha talle ka ei saa ise, sest kahjuks (või siis siiski õnneks) ei ole meil keegi peres nii suur, et saaks sellisele volaskile mingist kampsonist aseme meisterdada :D

    ReplyDelete