Monday, November 03, 2014

UUS! Vestige Verdant Rare Oil Blend + giveaway

Ma olin üdini meelitatud, kui Vestige Verdant pakkus mulle katsetamiseks uut ja luskuslikku Rare Oil Blendi. Kohe lõi mul peas tuluke ning panin sellele õlile suured lootused - peale nädalast kasutamist olen ma meeldivalt üllatunud. Sellepärast jagan ka teiega uudist uue suurepärase toote kohta!





Vestige Verdanti Rare Oil Blend on loodud erinevatest kõrge kvaliteediga haruldatest õlidest nagu neroli õli Itaaliast, porgandiseemne õli Nepaalist, astelpajuõli Saksamaalt (järgmine kord ehk Eestist! ;) ja argaaniaõli Marokost. Lisaks luskuslikele koostisosadele pakub Rare Oil Blend kasutamisel kašmiirpehmet nahka, naharakkude kiiret taastumist, ühtlast ja tervislikku jume, nooruslikku siledust ja tõelist värskust näonahal ning kaelal. Kui sind hakkas selline bränd nagu Vestige Verdant huvitama, soovitan külastada Vestige Verdanti kodulehte ja lugeda detailsemat infot. 

Hakkasin intensiivselt õli kasutama koos Vestige Verdant maskiga ning kuu lõpus anna teada tulemused. Kuigi ma olen 100% kindel Rare Oil Blendi pehmendavatesse omadustesse, olen ma kahtleval seisukohal, mis puudutab ühtlase jume saavutamist. Minusuguse raske naha omaniku tõestamiseks tuleb sel õlil anda endast parim. ;)

Soovid samamoodi nagu mina proovida luksuslikku Vestige Verdant Rare Oil Blendi? Selleks, et võtta osa järgi juhiseid:

- hakka ILIL facebooki lehe fänniks
- anna like pildile, jaga ja jäta kommentaar
- lisahäält on võimalik saada, kui hakkad blogi jälgijaks 

Võitja selgub 12.novembril!





11 Responses to “UUS! Vestige Verdant Rare Oil Blend + giveaway”

  1. Osalen, jagasin ja kommenteerisin ka facebookis :)

    ReplyDelete
  2. Osalen ja tehtud mis reeglid ette näevad :)

    ReplyDelete
  3. Osalen, jagasin ja kommenteerisin ka facebookis.
    Olen blogi jälgija :)

    ReplyDelete
  4. Liitusin Teie lehega ja kutsusin sõbrad sama tegema :)

    ReplyDelete
  5. Liitusin facebookis ja blogis ning jagasin ka :)

    ReplyDelete
  6. Täitsin kõik nõudmised, ainult jälgija olen juba pikemat aega.

    ReplyDelete
  7. lahe ja põnev blogi,jälgin pikemat aega ja ei kahetse!

    ReplyDelete
  8. Osalen ja soovin võita

    ReplyDelete