Sunday, November 23, 2014

Sünnipäeva wishlist

Vanasti oli detsember mu kõige lemmikum kuu sellepärast, et:

- siis oli oodata lund
- minu sünnipäev
- jõulud
- koolivaheaeg !!!

Kuigi koolivaheaega mul enam pole, olen ma jätkuvalt väga õnnelik kolme esimese nimetatud sündmuse pärast. Pakun, et lumi tuleb Sloveenias maha heal juhul.. jaanuaris, seega jätkan hõiskamist minu sünnipäeva ja jõulude teemal. :)

Nagu ikka on ka minul suuremad ja väiksemad salasoovid, mida unistan, et keegi ulataks säravas kinkepakis mulle sünnipäeva hommikul.. mmm. Seekord räägin väiksematest, sest suuremate unistustega on nii, et need ma hoian endale ja kunagi kui nad on käes, noh, küll siis näete isegi!


1. Mul on ALATI olnud üks lemmiklõhn, mida kasutan iga päev, iga sündmuse puhul ja see on justkui memmemusi, mis saadab mind alati vapralt teele. Kuid nüüd, niuks, pole leidnud ma enam sellist memmemusi kandidaati.. kuni mu teele sattus Chanel Chance Eau Fraiche tualettvesi. Võib olla ma muidu jätaks poodi nii kalli hinnaga lõhna, kuid selle toote püsivus on lihtsalt uskumatult pikk! Ja see lõhn.. mmm. Tundub, et minu uus parim sõber on varsti saabumas. Chanel Chance Eau Fraiche tualettvett (50 ml) saab osta Levelzone'i veebipoest hinnaga 66,59 €.

2. Olen vapralt pea aasta aega kasutanud Aliexpressist tellitud pintsleid ja käsi südamel - nad on teinud oma tööd väga korralikult. Kuid mida rohkem ma neid kasutan, seda rohkem näen, et osad pintslid pole sealt komplektist kõige paremad. Minu kõige kasutatavamad pintslid on puudri-, kulmu- ja silmapintslid. Sooviks võtta kasutusele ka väga head jumestuskreemipintslit, mis ei oleks selline lapik, vaid pigem tömbi otsaga ja kahe erinevat sorti karvadega. Real Technique'i pintslid tunduvad mulle liiga paksud (kuigi kindlasti on RT ka väga häid pintseleid) ja sellepärast noolin sellise saksa firma nagu Zoeva pintsleid juba mõnda aega. Hetkel ma ei tea, kas tellida komplekt või ainult kolm eelnimetatud pintslit. Igatahes ka Zoeva on väga kiidetud paljude blogijate poolt ja no vaadake vaid seda ilusat roosat komplekti! Klassikaline roosat värvi pintslikomplekt maksab 65 € ja Zoeva tooteid on võimalik tellida ka mujale riikidesse.

3. Kui Sloveenias pole suvi on siin, kas udu või päikesepaiste. Panin juba eelmise kaameraga tähele, et pea võimatu on keskpäeval mingeid pilte teha, sest objekt või taust jääb tohutult hele, mida ei anna ka kõrvaldada kasutades under exposure'i. Õnneks on mul targem sõbranna Ann, kes soovitas muretseda polariseeriv filter kaamerale ning praeguse seisuga on see järgmine hädavajalik tarvik, mille muretsen oma nunnule. PS Kuidas teie oma Canonit kutsute? Minu nunnu hüüdnimeks on Kannu. :D See on ka kaamera wifi nimi! Canoni filtrite laia valikut pakub Overall

4. Ma olen alati kartnud kõrgeid kontsi. Ehk sellepärast, et ma olen niigi pikk ja pole kunagi näinud suurt vajadust saavutada veelgi kõrgem efekt. Kuid praegu tunnen, et aitab, aitab nendest tennistest ja madalatest saabastest! Mu jalg on selle tõttu niigi laiaks läinud ning nüüd oleks aeg unustada hirm enda pikkuse suhtes. Sellepärast soovin, et minu heaks kaaslaseks saaksid just taolised kontsaga kingad nagu pildil - kindlasti peavad nad olema nahast, musta värvi ja mulle meeldib ka terav nina. Kuid, et leida sellist perfect kingapaari.. ma usun, et kordades lihtsam oli see siia wishlisti panna, kui reaalselt need lemmikud poest leida (ja samas mitte maksta üle!). 

5. Kui me Igoriga saime lähedaseks, teadsime juba esimesel päeval, et we are meant to be! Seega ei tulnud meile üllatusena, kui abiellumise plaani lihtsalt rääkisime koos välja. Võib olla see ei kõla teile nii romantiliselt ja just nagu filmis, kuid meile sobis ja mulle pole kunagi meeldinud olla see unistav neiu, kes ootab ettepanekut. Mis ei tähenda üldse, et mul jääb sõrmus saamata! Nimelt mu kallis soovib, et valiksin ise endale sõrmuse ja teate, mul on selle üle tohutult hea meel, sest tahaksin just sellist kihlasõrmust, mis sobiks mu abielusõrmusega kokku. Ehk siis üks sõrmus (arvatavasti kihlasõrmus) tuleb hästi peenikese rõnga ja suure kiviga ning abielusõrmus paksem. Koos võiksid nad mu kätt ehtida ning suure uhkusega kannaksin seda komplekti iga päev. :) Oehh, ma ei jõua meie pulmapäeva enam ära oodata!

Juba 12.detsembril on minu sünnipäev ja hetkel mõtlen, mida toredat võiksin sel päeval teha. Suurt sünnipäeva ja kartulisalati ei viitsi teha - seega rääkide teie, mida olete ette võtnud oma sünnipäeval. Ning, kas minu sünnipäeva wishlistis on ka teie soovid?














8 Responses to “Sünnipäeva wishlist”

  1. Mul oli oma abikaasaga sama "romantiline kihlumine". Päris kihlumiseks seda nimetada ei saa, sest sain lihtsalt sünnipäevaks sõrmuse, kui polnud veel aastatki koos olnud ja siis paar aastat hiljem tavaline õhtu kodus ja tavalised jutud ning leppisime kokku,et teeks äkki järgmisel suvel pulmad. Ja nii oligi :) Eks me mõlemad oleme sellised mitte eriti romantilised ja pigem praktilised inimesed :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub, et meil on üks ühine joon. :) Ja milline oli teie pulm? Pean tõdema, et ma pole isegi pulma osas suur romantik ja detailide tagaotsija. Pigem eelistan lihtsalt vinget pidu ja isegi kleit võiks olla tagasihoidlik. :)

      Delete
  2. Chaneli parfüümid on tõesti imelised! Ise olen kõiki kolme kasutanud, olenevalt aastaajast :) Roosa on täielik kevadekuulutaja, samas esimene pruunikarva lõhn sobib kõikjale ja alati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alguses ma proovisin ainult ühte neist ja nii meeldis ja seejärel teisi ka ja tead.. ma ei saanud enam midagi aru, kõik olid nii head. :D Aga kui ma neid teisi mõnda aega randmel ja kampsuniotsal nuusutasin, siis tulin ikka esimese juurde tagasi. :)

      Delete
  3. Hah, ma nillin täpselt samu roosasid Zoeva pintsleid! Või noh, tegelikult paelub mind äkki silmapintslite komplekt isegi rohkem... (otsustusvõimetus) aga kindlasti roosana! Nad on imeilusad... ehk oleme piisavalt paid ja jõuluvana toob :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei tea, kuidas sinu jõuluvanaga on, kuid minu oma saab küll kreepsu, kui näeb, mis on nende karvatuustide hinnad. :D Kardetavasti pean ikka ise ostma.. Kuid paid võime ikka olla. ;)

      Delete
    2. Ma see vana suslik, kes alustab asja hea diili nurga alt, et näe vaata, need tuleks x-koma-midagi eurot tükk - siis ei tundugi nii hull :D

      Delete
    3. See on väga kaval tegu. :D

      Delete