Thursday, November 13, 2014

Reidi eri

Aitäh kõigile, kes postitasid oma kauneid reidi pilte - need olid tõepoolest tähelepanu väärt. :D Sel ajal, kui reit Eestisse tuli, olin mina juba 17 või 18 ehk siis peajagu teist vanem ning väga hulle pilte pakkuda ei saa. Lisaks polnud ma kunagi mimm ja minu puhul jäid ära ka "panen vöö seelikuks" pildid. Kuid see ei tähenda, et puudusid klassikalised pildid nagu - mina raudteel, mina pargipingil, mina oma bestikaga, mina eriti nukker, mina traktorikummil ja loomulikul - mina purjus.

Ja siit nad nüüd tulevad!

 Mina ükskord siis, kui otsustasin blonde juukseid hõbedashampooniga pesta.

Mina ükskord Lidos, jätkuvalt väga lilla.

Mina Elva-Tartu bussis. No vaadake vaid neid alt laienevaid pükse!

 Ma ju ütlesin, et üks pilt tuleb traktorikummil!

 Üllatus! See pilt on hoopiski kapotil.

Kodutu raudteejaamas.

 Mina koolis- triiksärk kampsuni alt välja piilumas ja puha.

 Täpselt 1 tonn meiki.

Üritan veoautot lahti muukida. Üks jalg üleval.

 Kõikidel khuulidel pliksidel olid Adidas Original's tossud siis.

 Hahahahahahahaaa. Ühel kotserdil Pärnus. Hahahahahhahaaa.

 Sinised juuksed. Alumised juuksed obviously!

Ükskord stuudios. Huvitav, kas ma juukseid enne ikka kammisin. 

 Täitsa präänikud.

 Enam bestikamaks minna ei saanud!

Mina ja karu. Karu ja mina. 

Ja siiiiiis.. sai õnneks reit minu elus otsa ja tuli selline portaal nagu Orkut. :D 





14 Responses to “Reidi eri”

  1. Ajas naerma küll, aga ise ei taha ma neid reidiaegu isegi meenutada mitte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu jaoks oli isegi Orkut väga piinlik. :D

      Delete
  2. See hõbešampoon pidi ikka päris kange kraam olema! Mulle nii meeldivad need vanade piltide postitused, õhtu läheb alati lõbusamaks! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga vb see oli hoopis kergvärv? Igatahes pudel oli nagu tavalisel šampoonil. :D

      Tore, kui keegi naerda sai. :P

      Delete
  3. Mis neist laiasäärtega pükstest, vot need seelikuga püksid on eriti mainimist väärt. Mul olid taolised mustad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need oli mu lemmikud! Õnneks palju ei kandnud, kuna nad olid valged ja pidevalt mustad.:D

      Delete
  4. Ulme ikka mis pilte sai kunagi sinna ratesse ja orkutisse ülesse pandud!:) Ja need pealkirjad olid ka alati nii koomilised,,ma mäletan ,et mul oli kunagi mingi pilt kus mul oli mingi siiruviiruline taust ja alla kirjutasin et olen Veenuselt !:)) Jummel küll:) Praegu leiab sealt ainult mingeid meeleheitel keskealisi kes igal võimalusel 10 jagavad:) Prrrrr!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa, jaa see pealkirja välja mõtlemine oli eriline ooper. :D

      Delete
  5. Hehe, õnneks või kahjuks mul oli rate konto väga lühikest aega ja pilte sinna eriti ei lisanud ja ka need vähesed on jäädavalt kadunud :D Mood muutub kiirelt, lahe vaadata kuidas inimesed kunagi riides käisid :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täitsa 10 aastat tagasi, kuid mulle tundub ikka nagu eile - õnneks riiete järgi saab paremini aru tõesti. :)

      Delete
  6. Hahaaa, minu stiilipunktid lähevad 2., 4. ja 5. pildile :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viies on kohe väga eriline pärl. :D

      Delete