Wednesday, November 12, 2014

Kassilood siinpool sood vol 2

Kõik siin räägivad oma beebidest või kõhuelanikest nii suure innukusega, et mul tekkis kadedus peale. Ma tahan ka! Ja tegelikult mul on ka ju üks pisibeebi kodus - kassipoeg Mia, kelle korjasin 3 nädalat tagasi teeäärest üles. 

Nimi
Nime panekuga oli selline lugu, et mitte miski ei sobinud. Igor ajab seda tagasi ja ütleb, et tema pole midagi sellist öelnud, kuid ma mäletab täpselt, et esimesel päeval, kui ma kassipoega paitasin, tuli ja küsis ta: "Kuidas printsessil läheb?" :D Noh, printsess siis. Midagi ilusat ja lühikest ning suupärast inglise, eesti ja sloveeni keeles juurde - Mia. Ja vot niimoodi saigi kassipoeg endale nime - (printsess) Mia. 

Söömine
Esimesel õhtul, kui me ta koju tõime, sõi ta ära KÕIK, mida ette panin - sink, kassikrõbinad, mida Nuru suurema nälja korral sööb, pehme kassitoit.. Lõpuks ma lihtsalt pidasin hoo kinni ja ei andnud talle enam midagi, sest ta kõht oli nagu pall! Ma nägin seal tee ääres ja õues tookord vähemalt 4-5 kassi ning ma arvan, et toit oli seal suures kassikoloonias luksus. Jätkuvalt sööb ta kõike, kuid me ei anna nii palju pehmet toitu, sest ta kõht läks sellest lahti. 

Magamine
Esimesel ööl magas ta minu padja peal ja üleüldse keeldus mu voodist lahkumast. Pressis hästi lähedale ja nurrus kõvasti. Naljakas oli see, kui palju ta alguses magas! Kaks päeva järjest tegi silmad lahti ainult selleks, et vahepeal süüa ja potil käia. Ta lihtsalt NII VÄGA nautis seda, et saab soojas toas ja pehmel asemel magada. :) Meil on küll kassiase, mis oli Ljubljanas Nuru lemmik, kuid hetkel ei maga seal keegi. Mõlemad kassid magavad enamiku ajast kellegi voodis. Õnneks kas jalgade peal või voodi äärel - padja peale ta ei tule (ja mul on väga hea meel selle üle, sest mul oli varem kaks kassi, kes mõlemad magasid mu padjal!).

Mängimine
Päeval Mia enamiku ajast magab ja alles õhtul muutub aktiivsemaks. Olen üritanud temaga mängida, et ta ennast ka päeval liigutaks, kuid see pole õnnestunud. Praegu teeme Igoriga nii, et õhtul 8 ajal teeme mõlemale kassile nö trenni ehk siis mängime pulga ja nööri otsas hiirega, kuni nad on ikka parajalt väsinud ja ei hakka öösel elamist segi keerama. Tavaliselt veab nii kella kuueni välja ja siis tuleb äratuseks üks korralik kassitornaado ehk ohjeldamatu toas jooksmine. Kassiomanikud teavad, millest ma räägin. :D

Mia ja Nuru
Nagu arvata oli seda susisemist alguses väga palju. Esimene nädal ei kannatanud mõlemad isegi üksteise varju. Mingi hetk hakkasid nad koos sööma, veidi mängisid, siis said juba ühte voodit jagada ning mingi hetk magasid külg-külje kõrval. Suurem kass on endale võtnud ema rolli ning kutsub pisemat sööma, peseb teda ja mängib, ning kui vaja annab keretäie. Minu kartused, et nad võib olla ei saagi kunagi läbi, olid asjatud. 

Õues käimine
Õues on olnud viimasel ajal kõledad ja udused ilmad, ning ma pole teda iga päev välja viinud. Kujutage ette, kui terve maja ümbruses on keskpäeval piimvalge udu - uhh, sinna ei tahaks isegi minna. Üks päev tegin pilte toas ja tahtsin, et kasse poleks jalus ning viisin ta üksi välja. Tund aega hiljem kükitas ta ikka trepi juures. Kuid eks ta natuke oli ikka jalutanud, sest kõht oli märg. Tundub, et õue kassist hakkab tasapisi välja kujunema tubane miisu. Kusjuures mina olen alati arvanud, et kassid tahavad pigem toas olla - samas mul pole kunagi olnud õuekassi.

Nagu näha on kassilood siinpool sood kõik väga hästi. Ma pean varsti hakkama uurima, kas ja kus on loomaarst, et teha talle vajalikud süstid. Ning selleks, et meie vahva Mia saaks mõnusalt elu nautida, niks-naks steriliseerimine. Ohh, ma olen ikka nii rahul, et me ta koju tõime, sest lisaks sellele, et Mia on tõeline printsess, puhas ja korralik, on ta väga hea sõber Nurule, kes ei tunne enam nii üksikuna. 

Ja nüüd olge valmis, et teie nunnumeeter tõuseb lakke! :D Kas mul pole mitte armas kassitita? :)










11 Responses to “Kassilood siinpool sood vol 2”

  1. Ma juba Instas imetlesin koos emaga, et jube nunnu kass, ilusate toonidega ja puha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tal on jah väga lahe kasukas. Kui me ta leidsime, siis üks kassimamma kantseldas seal oma tittesid ning ma pakun, et see oranž kass oligi ta ema. :)

      Delete
  2. Kla ära aja meile siin tite isu peale :) Kassitite ma pean silmas :D
    Ta on lihtsalt imearmas karvakera. Kujutan ette kuidas ta soojas mõnusalt nurru lööb....
    Oeh, kuidas tahaks ka kiisukest koju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh.. mida vanemaks ma jään, seda vähem ma tahan igasuguseid tittesid tbh. :D Kuid no tema oli erand - mis küll ei tähenda, et titesoov oleks saanud lõpu. :)

      Kas sul praegu siis pole kassi?

      Delete
    2. Praegu on jah ainult Frodo. Enne teda oli küll meil üks väga eriline nurrumootor aga teda me uue kiisuga asendada ei suutnud.
      Tegelikult on Frodo ka väga vahva tegelinski aga kui teiste kiisupilte vaatan, siis tuleb kassi igatsus küll.

      Delete
  3. Mulle niiiii meeldivad loomad ja kassid ja eriti selliseid karvased kiisupojad! Suuuuur kiisupai talle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen ka täiesti lummuses kõikidest pikakarvalistest kassidest ja koertest ka! :) Aitäh pai eest :)

      Delete
  4. Siin räägib nüüd tõeline kassiinimene, aga kassid on parimad :) Endal kodus siiamist sülekass, kel aastaid kukil juba 9. Miks nad ei või leiutada kassitõugu, mis jääbki selliseks pisikeseks pojaks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda ma olen juba enne öelnud, et kass peab olema majas! :D Mul poleks ka midagi selle vastu, kui nad jääkski väikseks. ;)

      Delete