Monday, November 03, 2014

ILIL photography challenge - THE END

Mul on nii raske alustada ILIL 30 päeva fotograafia väljakutse viimast kokkuvõttet. Tahaks kõigepealt rääkida sellest, kui rahul ma olen kõikide osavõtjatega, kes tegid väljakutse otsast lõpuni kaasa. Või sellest, kui palju uut ma enda jaoks õppisin, järjekindlus üheks nendest. Lisaks uskumatu kambavaim, mis tekkis üle sajal inimesel ühes grupis koos tööd tehes. Okei.. Üritan nüüd ennast kokku võtta!

Kindlasti praeguseks tahate te teada, kuidas jagasin auhinnad. Ma usun, et te mõistate mind, kui ütlen, et see oli raske. Ma olen lugenud teie kokkuvõtteid ja üritanud jälgida teie töid nii palju kui võimalik. Ning kuigi enamik teist olid väga tublid, jäid mõned osalejad silma erakordse aktiivsuse ja ideerohkusega.

Ma arvan, et olete minuga nõus, kui viskan õhku sellised nimed nagu Merlin Kase, Paula Johanna Adamson ja Kätlin Käresk. Eelnimetatud neiude pildid jõudsid alati ühe või mitme pildiga teie kokkuvõttetesse. Ehk siis omamoodi ka teie andsite neile hääle.

Merlin Kase

Selle punapäise neiu energiamahtu on raske hinnata – kuid ma pakun, et ta käib ringi Duracelli patarei käekotis. Peale selle, et ta jõuab pidada huvitavat blogi, käia koolis ja tööl, andis ta alati parima, et iga päev oleks pilt valmis. Nagu ta ise mõnikord tunnistas, et ei jõudnud anda endast 100%, et teha töö valmis, said ometi ta pildid tihedalt ja rohkelt tähelepanu. Tagasihoidlik oled, Merlin! Kuid nagu tõeliste ja andekate tähtedega ikka – nad teevad tööd ja säravad heledamalt taevas, kuid need, kes peavad endale käraga tähelepanu tõmbama.

Paula Johanna Adamson

Peale selle, et enamik ta töödest olid vapustavad, on ta mulle kõige suuremaks.. trofeeks. Paula Johanna oli nimelt see osaleja, kes tänu väljakutsele haaras tihedalt kätte enda kaamera, õppis erinevaid tehnikaid ja läks kasvõi maailma lõppu, et klõpsata pilt väljakutse tarvis. Taaskord ei saa keegi mulle vastu vaielda, kui ütlen, et Paula on üks andekas neiu ning tõusev täht. Nagu ma juba enne ütlesin, andsite ka teie talle tunnustuse läbi kokkuvõttete.

Kätlin Käresk

Kui paljud meist postitasid pilte hiljem või jätsid väljakutse pooleli, siis Kätlin oli nagu tubliduse etalon ning eeskuju. Tihti oli ta esimene, kes lisas pildi albumisse ning oleks see siis lihtsalt klõps olnud – oh ei! Tema tööd said tihti palju positiivset tagasisidet teistelt osalejatelt ning nagu katkine grammofon, kordan kolmandat korda – ka tema tööd olid enamikes kokkuvõttetes. Sellised osalejad nagu Kätlin on väga vajalikud, hoides terve grupi vaimu ja motivatsiooni tugevana, et isegi ei tekiks mõtet väljakutse pooleli jätta. Kes veel ei tea, siis Kätlin oli ka üks nendest inimestest, kes tänu väljakutsele õppis palju vajalikku, mida üks õige fotograaf peaks teadma peegelkaamerast.



Kõik eelnimetatud neiud saavad valida ühe EQUA pudeli EQUA CMYK Kollektsiooni või bpa vabade pudelite hulgast (va eriväljaande pudelid). 

Lisaks jagas fortuuna helde käsi õnne veel Maaria Tammele ja Kaidi Kontaveitile, kes saavad mõlemad valida ühe bpa vaba plastikpudeli. Suurepärane brunch restoranis Diip kahele täiskasvanule ja ühele lapsele potsatas Enely Rajale. Palju õnne!

Pudelid saab välja valida EQUA veebipoest ja ma võtan võitjatega ise ühendust.

Ma ei hakka täna rohkem juttu puhuma, kuid mul on juba mõned ideed (tänu teile peamiselt), kuidas meie vahva grupp võiks koos jätkata ja õppida. Seniks lendavad teie poole minu suured, soojad ja tänulikud kiidusõnad - te olete lihtsalt parimad ja see oli minu au teiega fantastiline oktoober koos veeta! :)








11 Responses to “ILIL photography challenge - THE END”

  1. Õnnesoovid võitjatele! Super töö! :)

    ReplyDelete
  2. Seda elevust ja südamevärinat on raske edasi anda. Minu sünnipäev saab see aasta toreda mälestuse DIIPi külastades. Suur tänu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna siis teada, kuidas kui hea restoran Diip on ja, kui hästi toit mekkis. :)

      Delete
  3. Ma olen väga meelitatud ja uhke sellise tunnustuse eest! Aitäh tõesti kõigile kellele meeldib see mida ma nende 30 päeva jooksul tegin. Jään ootama uusi põnevaid tegemisi :)
    Kallid-paid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa peadki uhke olema, olid tõesti väga tubli. :)

      Delete
  4. Minu esimesed emotsioonid potsatasid Sulle juba postkasti aga ma ütleks veel korra, et Sa oled nii armas inimene ja oskad nii kenasti öelda. Pai sulle. Ja aitäh! Sa ise vääriks ka ju väikest kingitust kogu selle korralduse eest, seega viin sind kooki sööma, kui Tallinnasse satud (;

    ReplyDelete
  5. Liituks teiste ilusate sõnadega, ilmselt oled seda challenge'i jooksul kõike juba korduvalt kuulnud, aga oled seda kindlasti väärt ka. Igatahes minu maailma muutsid oma challenge'iga küll päris kõvasti, kõike ainult heas suunas. Ja mul on nii hea meel, et sellest osa sain. Suur-suur aitäh Sulle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on ka väga hea meel sinu üle! :)

      Delete