Monday, November 17, 2014

ILIL fotograafia väljakutse JÄRG

Tänapäeval on üsna tavaline see, et inimesed õpivad tänu interneti juhistele peaaegu KÕIKE. Võib olla küll mitte arstiks.. ehkki! Eks neid neti diagnoose ole endale kõik pannud. Kuid kõik muu, eriti , mis puudutab kunsti ja selle erinevaid liike - aga palun. Otsingusõna guuglisse ja terve maailm on valla!

Miks ma üldse internetist õppimisest räägin on see, et ma ise kord alustasin nii ja see oli üsna ebakorrektne. Ma ei alustanud erinevaid teemasid teatud järjekorras, vaid võtsin ette nii kuidas paremaks arvasin. Eks sellepärast ei tootnud ma alguses just vapustavaid pilte, vaid pigem üsna nigelaid. Mul oleks tookord väga hea meel olnud, kui keegi oleks mind juhendanud ning kasvõi veidikene õigele teele juhatanud.

Sellepärast on mul oivaliselt hea meel teada anda, et alates tänasest jätkab ILIL 30 päeva fotograafia väljakutse millegi uue ja põnevaga! Nimetame nüüd seda ILIL fotograafia väljakutseks, kus õpime fotograafia põhitõdesid läbi eneseharimise, loovuse ja üksteise abistamise. See vahva grupp, mis meil praegu Facebookis pesitseb, läheb suure hooga edasi ja kutsun ülesse uusi liikmeid - teretulemast meie sekka! Gruppi ja 30 päeva väljakutseks tehtud pilte saate piiluda Facebookis

Seekord on igaks ülesandeks aega täpselt kaks nädalat, seega neile, kellele 30 päeva järjest pilte teha oli liig, peaks uus lahendus sobiv olema. Nagu ikka tuleb rohkelt tööd ise ära teha, kuid alati annan teile ingliskeelsed märksõnad, mille järgi otsida. Pisut teooriat (olenevalt nädalast) ja sinna juurde ka praktilist tööd. 

Selline näeb välja meie graafik kuni jaanuari lõpuni:

Esimene samm fotograafiasse (17-30 nov)

Kompositsioon ehk paigustuslik tasakaal (1-14 dets)

Kodune stuudio (15-28 dets)

Puhkepaus (29 dets - 4 jaan)

The Suur ülesanne (5-31 jaan)

Juhendid on üleval googli dokumendina ja seal saab alati käia lugemas ja jätta kommentaare.

Kui 30 päeva fotograafia väljakutse tarvis sobis iga riistapuu, siis seekord on soovituslik fotokaamera. Ja nagu ma enne olen maininud, on ka digikaameratel enamikel manuaalrežiim, millega saab täpselt samamoodi muuta seadeid. Seega ma usun, et sellest väljakutsest ei tohiks välja jääda need, kel pole peegelkaamerat. 

Erilise soojusega südames sai üle vaadatud KÕIK meie 30 päeva väljakutse albumid ja valisin enda jaoks need 30 pilti, mis tekitasid selle miski hea tunde mu sees. Kuigi tegelikult ma olen enda lemmikud juba kord välja valinud, siis tõeliselt tore oli jälle albumeid lapata!


Aitäh veelkord kõikidele, kes andsid endast meie esimeses väljakutses parima ja vedasid tervet seltkonda lõpuni! :)

Madli Viigimaa

Enelyn Kandver

Pirgit Smirnov

Angela Lüll

Tiina Rebane

Johan Hallimäe

Svea Roosilill

Kadri Niine

Katre Suits

Aili Alber

Kadri Pikkmets

Britten Sillaots

Jaanika Laas

Merilin Sepp

Kärt Mikli

Anni Ulm

Kertu Roosalk

Katri-Helen Siirak

Kati Kuusik

Mirjam-Johanna Loddes

Paula Johanna Adamson

Karin Kreek

Aet Altement

Kätlin Tursk

Riin Agur

Kriste Kosseson

Kirsika Kägo

Liina Selter

Kaidi Helleng

Kätlin Käresk

Ann Buht

Ja nüüd.. kas olete valmis fotograafia maailmas edasi rokkima? :)





6 Responses to “ILIL fotograafia väljakutse JÄRG”

  1. Mina olen kindlasti käpp!! Nii vinge :)

    ReplyDelete
  2. mina ka! Hakkaski igavaks kiskuma ise endale teemasid välja mõeldes :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen tähele pannud, et isegi fb täägitakse inimesi mingitesse fotograafia väljakutsetesse. :)

      Delete