Wednesday, November 05, 2014

Confessions of a shopaholic vol 1

Me olime Igoriga see aasta eriti agarad ja see aasta ostsime esimese jõulukingi juba septembris. Selles pole midagi imestada, sest me oleme lihtsalt liiga vaesed, et maksta detsembris rohkem ja korraga liiga palju. Tasa ja targu. Tutvustan teile lähemalt, kuidas elavad kaks shopahoolikut ja, kuidas ostame enamikke riideid, kosmeetikat ja tarbeasju.

Ulmeline Filly torn, mille hind kõigub 30 € juurest 70 € juurde :D


Eelmiste jõulude ajal käisime lastega koos Mülleri kaubamaja mänguasja osakonnas ning tüdrukud avaldasid enda soove. Anne Maile jäi silma Filly ponide torn, mis oli allahinnatud 50-le 70 € pealt. Tookord jäi mänguasi ostmata ja tüdrukud valisid endale hoopis Barbie matkaauto. Ma olin väga üllatunud, kui septembris leidsin selle sama Filly torni samast poest hoopis.. 30 euroga! Ja tegemist  ei olnud isegi soodushinnaga, kuid ma pakun, et detsembris on see mänguasi palju kallim. Võite kaks korda arvata, kas see uhke printsessi torn tuli meiega kaasa!

Paar nädalat tagasi käisime suures kaubanduskeskuses, ning avastasime, et Sparis oli tehtud tarbekaupade outlet, kust meiesugused soodukakütid said tunda ennast nagu põrsad poris. :D Ostsime hunniku petshoppe, mille tüki hind oli 1 €. Lisaks saime Angry Birdsi mängu 10 €-ga ja veel mõned mänguasjad, mille hind oli 1-3 €. Viimaseks jõulukingi ostuks lastele jäi Lego Friends koolimaja - soodushinnaga, duh.

Ma olen mitu korda maininud seda, et ilutooteid ostan sellisest poest nagu DM. See on nagu drugstore pood, kus on leida peaaegu kõike - kosmeetika, kehahooldus, kodukeemia, kodulooma tarbed, lõhnad ja isegi toitu. Nagu enamikel poodidel on ka neil oma kliendikaart, kuhu saab koguda punkte. Punktide eest saab soetada eraldi kuponge, kupongiraamatut või osaleda loosimistes. Ma sain vahepeal väga palju kuponge töökaaslase käest ning tänu nendele kupongidele soetasin tooteid 50 % soodsamalt. Ühe kupongiga saab kuni kolm toodet ja osadega, kus pole peal kindlat toodet, vaid ainult grupp (näiteks lõhnaküünlad-õhuvärskendajad), ainult ühe. Kui ma nüüd hästi mõtlema hakkan, siis ega ma ei mäletagi, kuna ma viimati ostsin shampoone-palsameid-tampoone-dushigeele täishinnaga.. Pakun, et see võis olla Eestis. :D

Riideid ostan ka täishinnaga, sest kui ikka kõik retuusid on korraga auguliseks kukutud, tuleb uued muretseda. Samas Sloveenias on piisavalt palju odavkette, et need paar hilpu ei koorma rahakotti. Mis ei tähenda jälle, et siis, kui riietepoodides on suured ales, ma sinna ei lähe. Mkm. Näiteks üleriideid ostan kasvõi aasta ette. Samamoodi jalanõudega. Second hand poode siin kahjuks pole.

Jätan netipoodidest seekord rääkimata, sest nad vajavad eraldi teemat, kuid võin vihjeks öelda, et KÕIK mu parfüümid on tellitud internetipoodidest. Sama teema on ka erinevate kosmeetikabrändidega, mida tavapoes ei leidu.

Selliste soodushindade jahtimisega on muidugi see teema, et aega peab olema. Ja kui mul seda vaba aega nii palju käes poleks, siis ma kindlasti ei kulutaks nii palju seda soodukate otsimisele. Kuid kuniks sellist lõbusat elu jätkub, tuleb ära kasutada.

Küsin nüüd, kas ma olen ainuke koi, kes ei raatsi kaupmeest toita ja pigem otsib soodukaid või ostab üldse internetist?




13 Responses to “Confessions of a shopaholic vol 1”

  1. Kust Sa parfüüme tellid ja kas on ikka originaalid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eestis tellisin Levelzonist, ja siin ühelt Tšehhi lehelt http://www.parfums.cz/. Hinnad jaga nii 26-ga, ma täpset kurssi ei oska öelda. Seda ma tean, et Levelzone on 100% kindel enda toodete originaalsuses.

      Delete
    2. Hmm, aga on ju olnud juhtumeid küll, kus ka Levelzonest on koopia tulnud. Buduaari foorumis olen teemasid näinud, mujalt ei mäleta. Seda muidugi usun, et üldjuhul on neil tõesti originaalid, lihtsalt kuidagi on juhtunud ka neid erandjuhtumeid sisse.

      Delete
    3. Eks nemadki võivad tünni saada, kuid loodetavasti siis parandati oma viga. Ma kunagi tellisin neilt Escada tualettvee ja kartsin, et pole originaal. Kuid hiljem selgus, et need Escada tualettveed ongi ülihalva püsivusega.

      Delete
  2. Ma olen ka üsna koi ja vaatan, kust ikka odavamlt saab. Eks rahaline seis ka nõuab seda hindade vahel laveerimist. Aga kui häda käes, siis peab ikka täishinnaga ostma ja just laste riietega kipub nii olema. Õnneks laste kasvuvahe on selline, et hästi hoitud vanema lapse üleriided ja jalanõud jäävad järgmisel hooajal nooremale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle väga meeldib suurema lapse riideid alles hoida ja, kui need hiljemad välja võtta, siis tuleb nii palju mälestusi meelde. :)

      Delete
  3. Mina olen ka koi! :D Kui on rohkem vaba aega (mida muidugi ei ole), siis kondan kaltsukates. Kui aega ei ole, siis vahel vaatan osta.ee-s ringi, just täna sain kätte 0.20 maksnud pealtnäha uued imearmsad kingad :D Poes vaatan ka enne ikka need asjad üle, mis on allahindlusega. Kuidagi on see sisse jäänud, et niisama raha ei kuluta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma annaks kõik, et saaks jälle kaltsukates surfamas käia. :D Samas viimasel ajal need kaltsukate hinnad polnud ka kõige odavamad - vähemalt Tartus. Kunagi käisin ka Ostas, mõnus hasart sealt odavamalt asju osta. :)

      Delete
    2. Jaa, osad kaltsukad on tõesti kalliks läinud. 5 eurot kaltsust ostetud asjale tundub ikka jube palju :D aga õnneks leidub veel normaalseid ka.

      Delete
  4. Me oleme mehega ikka totaalselt säästuhullud! Alles üks päev jäime mõttesse, et mida me üldse täishinnaga ostnud oleme? Viimaks meenusid sokid :D Lihtsalt ei suuda täishinnaga asju osta, sest kaupmees on liiga ahne :P Palju riideid leian ka kaltsukatest, kus õega "kvaliteetaega" veetmas käime :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa, meie Igoriga oleme ka paras kamp säästuhulle. Ja eriti meeldib talle hiljem kiidelda, mida soodsama hinnaga saanud on.:D

      Delete
  5. ma päris ausalt, käsi südamel, ei mäleta, millal ma viimati endale poest midagi täishinnaga ostsin. :D ei tuleks sellise pöörase mõtte pealegi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõustun sinuga, pöörane mõte missugune! :D

      Delete