Monday, October 06, 2014

Minuinimesed

Ma ei tea, kas on grammatiliselt korrektne kasutada sõna "minuinimesed", kuid see polegi antud postituses oluline. Oleme Igoriga tihti arutanud seda, kuidas meie ümber satuvad inimesed, kes astuvad sammu jäädavalt meie ellu, nii ühesugused. Nii naljakas, kui see ka poleks, on teil tihti üks ühine joon - nad on sündinud siis, kuid päikest on näha vähem, kui pimedust.

Võtan kõigepealt ette lapsed. Minu lastest üks on sündinud oktoobris ja teine jaanuaris. Igori vanemate lapsed on sündinud novembris, jaanuaris (Igor) ja veebruaris. Mina, kui enda vanemate laps, nägin ilmavalgust detsembris. Mõned üksikud kevadel. Kas mulle ja Igorile kõige lähematest on sündinud suvel? Mitte ükski!



Järgmisena sõbrad. Kõige paremini saan ma läbi sõpradega, kelle sünnipäev on detsembris. Nemad on siis sõna otseses mõttes bestikad. Lisaks veel paar väga olulist sõpra jaanuarist ja veebruarist. Väga üksikud kevadest. Suvelapsed pole minu parimad sõbrad, või määravad mu elus väga vähe rolli (edit: ma loodan, et keegi nüüd ei solvunud, suveinimesed võivad olla mul head tuttavad).

Ma ei hakka rääkima tähemärkidest, sest kuigi ma veidi usun sellesse (olen kõige tüüpilisem ambur ever), tundub see loogiliselt võttes üdini jabur. Kuidas saab määrata selle, kes ma olen üks teatud aeg, mil ma sündisin? Samas miks tulevad mu ümber talvelapsed? Ma ju ei küsi kelleltki tema sünnikuupäeva ja ei selekteeri sealt välja, need, kes mulle kölbavad. Ei! Ma saan uut tutvust tehes kiiresti aru, kas meil on klapp ja see, miski säde või mitte. Kui ei, siis pressima ma ei hakka.

Kõik see kokku on veelgi jaburam, kui mõelda, et lähedased pereliikmed on kõik, kas sügisest, talvest (enamik) ja osad kevadest. Küsin, kas teil on sama lugu nagu minul? Võib isegi olla vastupidi ja, miks? Tundub, et Jaanika on väga segaduses. :D






13 Responses to “Minuinimesed”

  1. Noh, ma vähemalt saan aru miks me läbi saame :D

    Aga mina üldiselt sellisesse aastaaegade lõikes sobivusse ei usu, küll usun ma eri tähemärkide sobivusse/mittesobivusse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures ega ma ei teagi, kuna su sünnipäev on.. but it makes all sense! :D

      Delete
  2. Tere Rael olen.

    Käin siin ikka piilumas ja tore on uudistada.
    Elan Ljubljanas oma pesakonnaga ja peaaegu esimene asi, mis ma kunagi googlist eestlaste ja Ljubljana kohta leidsin oli sinu blogi. Aitäh selle eest.

    Aga tähtede kohta. Ma pole vist suuremat sorti uskuja nende pihta. Sünnipäevad on lähedastel ka mööda ilma laiali. Ja kui aus olla, siis peret planeerides oleme meelega vaadanud, et kõigil oleks täitsa oma aeg ning keegi ei peaks näiteks jõuludega võistlema.

    Lehvitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, Rael. :)

      Avastasin sind juba mõnda aega tagasi läbi Instagrami. Ja üllatus üllatus, käisime see nädalavahetus perega Horvaarias ning kohtusime Killuga, kellega sa oled kindlasti juba suhelnud. Tore, et veidi toetajaid siin koos minuga Sloveenias on. See teeb mul alati südame soojaks. Kaua te siia planeerite jääda?

      Delete
    2. Järgmise aasta lõpuni. Päris mitu hetke veel. :D

      Delete
  3. Mina pole sellist mustrit oma elus märganud, aga tean, et kallimal on küll mingi värk kaaludega :D Väidetavalt on kõik talle tähtsamad inimesed kaalud olnud. Mina ja tema ema oleme kusjuures täpselt samal päeval sündinud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda olen ka tähele pannud, et sageli on minial ja ämmal samal kuul sünnipäev ja muidugi veel see ka, et neil on teatud sarnasusi välimusel (he loves his mom forever!) :D

      Delete
  4. Oot, sa ikka tead, millal minu sünnipäev on? Vôi Saara oma :P Aga ma ise ei ole ka sellist mustrit märganud, peaelgi tundub, et hetkel valin sôpru ja tuttavaid asukoha, mitte sünniaja järgi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vot ei tea, kuid sa kindlasti nüüd kinnitad erandiga mu reeglit. :P

      Delete
  5. Minul olid nooruses kõik kavalerid kalad. No täitsa lõpp. Järjest olid siis kolm tükki. Mu parimad sõbrannad on kalad. Kui eelmiste peikadega sai aastakaupa koos oldud ning siis taibatud et asi pole õige siis mõtlesin teha kübaratriki ja võtsin paar tähtkuju edasi kevadelapse. Niisiis sain sõnni. Sõbranna on õnneks endiselt alles. Aga muster oli alguses lausa hirmuäratav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõlab nii nagu sa lõpuks pididki pääsema kaladest, et leida õnne ühes armas sõnnis. :)

      Delete
  6. No minul on nii, et mina, minu abikaasa, minu õde, tema õde, meie mõlema emad ja tema kasuisa on kõik maikuus sündinud. Hull sünnipäevakuu. Ja minu parim sõbranna on sündinud 30. aprillil, seega peaaegu mais :)

    PS. Üks toredamaid asju 30päevase fotoväljakutse juures on see, et avastasin sinu blogi. Mõnus lugemine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oleks tegelikult päris hea meel, kui mu sünipäev oleks näiteks maikuus, kui on kevad ja veed vulisevad ja talv hakkab lahkuma.. oeh. :) Teil on vist mai kartulisalati kuu. :D

      Aitäh, mul on väga hea meel, kui sa tuled mu blogisse lugema. :)

      Delete