Friday, October 31, 2014

Minu juuste hooldus - Halloween special



Kui ma andsin ühe sõrme blondijumalale, siis ma teadsin, et samal ajal võttis terve minu käe ka blondikurat. Ehk siis värvides (või nagu mulle meeldib kutsuda - kärsatades) juuksed blondiks, tuleb paratamatult selline tulemus, kus juuste hooldusele tuleb kulutada rohkem aega kui tavaliselt. Brünetid võivad siin vastu vaielda, kuid blondid teavad paremini. :D

Kõigepealt vahvat Halloweeni kõigile! Tänane postitus tuleb veidi oranži ja kõrvitsate ja hellouviini maiguline, sest vähemalt mulle on see lõbus püha küll nahavahele pugenud. :) Varsti võtame ette kõrvitsate lõikamise vahvateks laternateks ja õhtul vaatame mõnuga minu lemmik õudukaid - üks neist on näiteks Conjuring.



Tuleme nüüd tagasi blondide juuste hoolduse juurde ja ma näitan teile, milliseid tooteid vajan, et saada juustele piisavalt sära, ergast värvi ja pehmet tekstuuri.

Minu juuste hooldusalgab juba enne pesemist, ehk siis, kui ma liiga tihedalt pesen juukseid, lisan neile enne ühe kaitsva kihi. Selleks on mul mandli-argaaniõli - lisan peopessa rohkelt õli ja katan sellega peanaha ja juuksed täies ulatus. See on üks parimatest nippidest, mis aitab kuivade juuste vastu!

Kui varem olid mu vannitoas suvalised poe shampoonid-palsamid, siis nüüd olen juuste pesemisse rohkem investeerinud ja minu valikuks said John Frieda Sheer Blonde tooted. Need kaks potsikutäit puhast sära on ideaalsed, et hoida värv erksana ja, mitte lasta sel tuhmuda või muutuda kollakaks. Lisaks on neil hästi kerge, kuid mõnus lõhn.



Bad hair day puhul (näiteks, kui vähkren terve öö padjal) võtan peale pesu kasutusele Schwarzkopfi Gliss Hair Repair õli-eliksiiri. Kui miski ei suuda mu juukseid taltsutada, siis Schwartzkopfi õli lööb korra majja. Paremate päevade puhul on mul kasutusel Schwarzkopfi Gliss Kuri Haarspitzenfluid (keegi hea inimene nüüd tõlgib!), mis on nii tänuväärne toode, et pole vaja isegi sirgendustööd hiljem teha. Ehk siis see seerum teeb juuksed peale pesu kammitavaks, võtab ära kahususe ja jätab juuksed läikivad. Minu lemmiktoode ja hetkel läheb juba neljas topsik.

Viimasena võtan kasutusele Schwarzkopfi Gliss Kuri Liquid Sild Antifrizz seerumi - see toode on peamiselt juusteotste silumiseks ja viimase sära andmiseks juustele. Eriti kasutan toodet siis, kui sirgendan ja tulemus on väga kaunis. 

Soovin teile kõigile ülivinget Halloweeni ja davai, kõik nüüd kõrvitsaid voolima! :)





4 Responses to “Minu juuste hooldus - Halloween special”

  1. No oleks ma ometi kannatanud kulutustega.. :D Vaagisin nädala keskel tükk aega, milline hõbešampoon või -palsam või muu hooldusvahend soetada (või mitu), tulin tagasi Cutrini hõbepalsamiga, sest enda tavalise šampooni ja palsamiga olen praegu küll väga rahul.. Aga vot nüüd siis. Eks järgmine kord! Kuigi mul tekkis hetkeks hirmsuur kiusatus juuksed taas tumedamaks võõbata, no niiiii ilusaid toone oli riiulis... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh, järgmine kord siis! :D

      Mina ei kannata üldse ühe tooniga kaua olla ja juba mõtlen, kas ja kaua veel blond olen ja, mis värv on järgmine. Kuid samas, vaadates pilte, sobib blond kõige paremini - seega vb peatun sel värvil veel pikaks ajaks. :)

      Jaa, tumedaid on nii palju ilusaid toone!

      Delete
  2. See peaks ehk olema juukseseerum, mis on sirgendava toimega. Otsetõlkes juusteotsade evedelik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vot, alles nüüd ma sain teada, et see peabki sirgendama! Aitäh sulle. :)

      Delete