Tuesday, October 07, 2014

Minu halvad harjumused

Tänane 7. päeva teema on toonud nii palju põnevaid pilte ja kindlasti tunnete ennast paljudes ära. Vähemalt mul tekitasid nii mõnedki piinlikust  - mina ju ka.. Kuid osad halvad harjumused on sellised, mille kallal pean kõvasti tööd tegema ning see tundub igikestev ülesanne. 

Saiatooted
Ma armastan kõike, mille sisse on lisatud pärmi ja need on mõnusalt soojad ja kohevad. Kaneelirullid, Moskva saiad, lihapirukad, seenepirukad, kringlid, stritslid, croissantid... midaiganes! Võin süüa nii palju kuni kõik on otsas. Jagada ei meeldi, sest mu saiakeseahnusel pole piire. Praegu on selline lugu, et söön väga harva isegi tavalist saia. Võileibu peaaegu enam ei teegi. Põhjus on mu nahavahel olev pekike. 

Suitsetamine
Olen suitsu kimunud alates sellest ajast, kui olin 15-aastane. Vahel rohkem, vahel vähem, vahel peaaegu üldse. Kui ma jäin teise lapse ootele, siis lõpetasin täiesti suitsetamise ja nüüd pole pea 5 aastat enam regulaarne suitsetaja. Kahjuks see ei tähenda, et sigarett ei satu mu näppude vahele üldse. Siiani armastan olla sotsiaalnesuitsetaja ja mulle on alati meeldinud kellegagi suitsunurgas juttu puhuda. See on eriti tobe, sest peaaegu üldse mitte suitsu tehes, on ta üsna kange ja üldsegi mitte meeldiv. Õnneks väljas eriti ei käi. :D

Punnide näppimine
Pakun, et 95% minu paiste läinud punnidest on selle süü, et topin oma mustad käed näonahale. Fui, Jaanika! Kuid nii raske on seda mitte teha, sest mul on poorne nahk ja koguaeg tekib kuhugi uus täpp juurde. Või on vaja poore pigistada. Nagu pildilt näha, on mul isegi peegel arvuti kõrval. :D



Tehnika sõltuvus
Ma ei oska alustada enda päeva nii, et ma ei vaata telefoniga facebooki. Ma ei oska jätkata oma päeva nii, et ma ei pane tööle läpakat. Ma ei oska nii, et täna blogisse ei lähe, isegi mitte teiste blogisid lugema. Ma ei oska nii, et youtubist või mõnest muust kanalist kõrvaklappidega mussi ei kuula. Ma ei oska nii, et täna ei tee kaameraga mitte ühtegi pilti, või telefoniga. Ma ei oska nii, et ma ei passi pikka aega arvutis, vaadates või töödeldes pilte, ning kasvõi lugedes fotograafia teemalisi veebilehti. Ma ei oska olla enam ilma enda tehnikata. Wifist ärme üldse räägimegi..

Kindlasti on mul veel mingeid jaburusi, kuid jätan mõned faktid enda teada. Ning võib olla, kui tulevikus kohtume, saate ise näha. :D






7 Responses to “Minu halvad harjumused”

  1. Vot mina poleks küll arvanud, et üks sinu pahedest on aeg ajalt suitsu teha.
    Kuidagi ei sobi nagu sulle. Suutsid jälle üllatada, kuid seekord kahjuks mitte positiivselt.
    Aga noh, mis ma siin ikka teiste pahesid nina alla hõõrun. Pole me keegi täiesti puhtad tydrukud.
    Mina küll suitsu pole kunagi teinud (välja arvatud teismelise eas kuskil peol moe pärast koni imemine, nii et isegi alla ei osanud tõmmata) aga selle eest on mul teisi inetuid saladusi!
    Tänane teema on tõesti põnev. Huvitav näha inimeste ideid oma halbade harjumuste jagamisest teistega.
    Minu oma on veel hetkel pildistamata, sest eks valik on ju suur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen kuulnud midagi sellist, et mul on nii baby face, et minust ei saa ometi oodata selliseid asju. :D No näed, vaga vesi, sügav põhi. :D Ootan huviga sinu halbu harjumusi, muidu tundudki liiga armas ja hea. :)

      Delete
  2. Mina ka poleks osanud arvata, et Jaanika aeg-ajalt suitsetab, aga samas mingit "üllatusmomenti" negatiivselt või positiivselt pole, sest minu jaoks selline asi ongi harjumus ja ei muuda minu arvamust inimesest. St tore inimene on tore nii või naa, kas ta siis suitsetab või mitte. No vähemalt minu jaoks :)

    Mina olen suutnud sama asjaga inimesi "üllatada" ( kuigi enam ma juba üle kahe aasta ei suitseta) ja küll on olnud palju kommentaare " issand, mu arvamus kohe muutus sinust". No mina nüüd ei tea, et kuidas saab see muuta seda milline inimene ma olen. Minu jaoks sama hea, kui et Matile on Madis lemmiknaaber, aga kui kuuleb, et Madis on gei, siis äkitselt vihkab Madist :D

    Loll näide, aga no sobis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh... Näide on väga super :)
      Kuid kaitsen end korraks, juhuks kui keegi minust valesti aru sai.
      Minu arvamus Jaanikast kindlasti selliste asjade pärast ei muutu :)

      Delete
    2. Mati ja Madis - kõlab ju nagu kaks geid, loomulikult nad meeldivad üksteisele. :D

      Delete
  3. Väga huvitav. Ma siiski otsustasin väljakutses mitte osaleda, üks päev polnud aega ja siis mõtlesin, et ei viitsi ma teha neid tagantjärgi ja vanu pilte kasutama hakata..., teen niisama sarnaseid- teemade pilte siis kui meeles on. Aga jälgin sinu postitusi ikkagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kusjuures siiani tuleb veel inimesi juurde. Muidugi siis tuleb tagantjärgi tööd teha ja pildid albumitesse ülesse laadida. Ning see võibolla pole nii põnev, sest minnakse kaasa just uuemate teemadega. :) Aga eks siis järgmine kord!

      Delete