Wednesday, October 15, 2014

Like one of those french girls

Täna lõpetasin nende piltidega, mida pildistasin koos Igori ema ja õega pühapäeval. Ehk siis see fotoseeria, mil ma hakkasin kahtlema enda võimetes ja tundsin nagu peata kana. Vaadates kõik pildid üle, näen, et puudu jäi erinevatest portree piltidest, ehk sellised, kus on ema ja laps eraldi. Rohkem poose ja rohkem erineva nurga alt pildistamist. 

Leidsin ühe hea skeemi, millelt jätta meelde lihtsamad poosid. Kardan küll, et Igori ma ma poleks tahtnud valge kleidiga murule visata, kuid mõne noorema neiu - heameelega. Seega, who is next? Asi nüüd siis Sloveeniasse üks kiire reis teha! :)


Lisan siia mõned minu lemmikpildid, mis valmisid viimasest fotosessioonist. Hea, et selle tegime eelmisel nädalavahetusel ära, sest nüüd on juba teine päev vihmast ilma ja piimvalget udu meie ümber. Rohkem pilte võid kaeda In Love in Ljubljana fotograafia blogist.




























7 Responses to “Like one of those french girls”

  1. Jalutamise pilt on nii vahva! Ja kui ma peaks nüüd kunagi Sloveeniasse sattuma, siis teeme kindlasti mõned pildid :D

    ReplyDelete
  2. Kes see väike laps on? Ta on nii Igori näoga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta on Igori väike õde. :D Täiega ühtekad. :)

      Delete
    2. Jumal tänatud, et õde. Muidu oleks mehel seletustööd vaja teha :D Neil mõlemad, õel ja Igoril on selline päti nägu ees. Selline, et kohe viskaks mõne vimpka :D

      Delete
  3. Hakkasin nyyd asju pakkima :)
    Homme olen kohal :D
    Pildid on super ilusad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleks ka juba aeg, et keegi mind Sloveenias külastab. PS Ära vaata lennupiletite hindasid, need on sky high! :(

      Aga heameelega saaksin sinuga kokku. :)

      Delete