Sunday, October 12, 2014

#ILIL photography challenge kokkuvõte #2 nädal

Võtan kokku #ILIL fotograafia väljakutse teise nädala. Tunnistan - olin veidi laisem ja oli sellist ergast tunnet vähem. Eks see ole loomulik, et suur alguse erutus läheb üle. Jääb üle vaid tõsine töö või nö kaasa hulpimine. Mul on midagi vahepealset (pange tähele, mis asendis on KÕIK pildid tehtud!). Kuid luban kolmandalt nädalalt rohkem, sest siis on ka muid ettevõtmisi vähe. Kõigest sünnipäev ja kaks fotosessiooni ja muud nipet-näpet. Mis need siis minusugusele tugevale lõuna-eesti naisele ära pole! :D

#6 From distance


#7 Bad habit


#8 Morning



#9 Books



#10 Something sweet


#11 Your choise of topic


#12 Pattern


Mul tuli just meelde, et pean kahe neiu pildid näoraamatusse ülesse laadima. Kuid kas mulle ainult tundub, et meid on veidi hõredamaks jäänud? Või täna õhtul veel tulevad viimased pingutused? Loodan, et kõik nägid mu videot, kus soovin kõiki osavõtjad tänada ja ajan muud osavõtmatut juttu. Midagi Arno-laadset. Igatahes, once again!
















6 Responses to “#ILIL photography challenge kokkuvõte #2 nädal”

  1. Sa oled super fotograaf! Väga armas videopostitus. Tundub tõesti kuidagi päev päevalt vähem aktiivseid pildipostitusi. Olen igati tänulik, et väljakutse minuni jõudis ja saan mõelda "kastist" välja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Karmen! Oled liiga armas. :D

      Seda on väga tore kuulda ja tundub, et õpid iga päevaga midagi uut. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Awwwww, sina ka, mu ilus blondu <3

      Delete
  3. See "sweet" pilt on lihtsalt üliarmas! Niii ilus tüdruk! Kas tal on päriselt nii rohelised silmad? :) Väga andekas oled tõepoolest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui mul on sinise-rohelise-pruuni segu silmavärv, siis temal ongi päris rohelised silmad. Küll veidi kollakad seestpoolt. :)

      Aitäh. :)

      Delete