Thursday, October 02, 2014

Delicious Diip - Auhind nr 2

Esimene päev on saanud läbi ja juba täna on minu meilile laekunud teie tööd küünlavalgusest. Põnev, mida uus päev ja väljakutse küll toob. :) Kuigi emaile on palju, siis enamik teist kirjutab nii armsalt ja tänab ja hoiab kõigile pöidlaid ja, olete nii südamlikud. Tahaks teile seda tänu kuidagi vastu anda ning ma usun, et kuidagi on see teostatav.



Peale selle, et väljakutse lõpus saavad 5 inimest endale EQUA bpa vabad pudelid, on mul hea meel teada anda, et lisaks tuleb üks maitsev kink restoran Diipi poolt. Eveliis teab, et tublidel fotograafidel võib kõht tühjaks minna ning pakkus sellise suurepärase kingituse meile - brunch kahele täiskasvanule ja ühele lapsele restoranis Diip. Siin kohal oleks õige aeg öelda - om nom nom! :D



Ausõna, kui ma elaksin Eestis, siis ma läheksin juba oktoobris kindlasti Diipi, sest 44-s Eesti tipprestoranis läsk käima veiselihakuu. Miks? Sest mul on tõsiselt kopp ees sealihast ja minu meelest on väga head veiseliha palju raskem teha ning jätaksin selle töö parimate kokkade hooleks. Eveliisi blogis saab lähemalt lugeda, kuidas on põnev oktoober veiselihaga küllastatud - võiks isegi öelda, et sama nagu meie fotograafia väljakutse. :)

Soovitan piiluda Diipi facebooki lehele, et hoida kursis viimaste uudiste kohta, sest Diip on selline koht, mis pakub tihti midagi uut ja põnevat. 

Ja nüüd küsimus - ma võin selle auhinna ju endale välja loosida, eks? Keegi poleks pahane? :D






6 Responses to “Delicious Diip - Auhind nr 2”

  1. Oh, tahan! http://margariin.blogspot.com/search/label/30dayphotographychallenge

    ReplyDelete
  2. Võid! Üldse ei kortsutaks kulmu :)

    ReplyDelete
  3. Sa peaksidki kogu selle vaeva eest need auhinnad endale loosima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii armas. :) Mul on hetkel selline kanaema tunne, kus autasu on rõõm, mida näen osalejates.:)

      Delete