Friday, October 03, 2014

Day 3 #ILILphotography challenge

Close up

Valisin välja kompositsiooni, kus mingi element on vee all ja soov oli saada mullikesi pinnale. Sain! :) Praegu vaatan, siis minu meelest need merikarbid näevad liiga poo-poo moodi välja. :D Ehk siis ühest kabist ehk oleks piisanud.




Oleksin võinud veelgi lähemale minna, kuid see oli parim, mis välja tuli. Kuid meie grupis on tohutult palju vingeid töid, nii, et tundub, et latt on üsna kõrgele aetud. :)





2 Responses to “Day 3 #ILILphotography challenge”

  1. Latt on kõrgel jah, aga samas on see lahe, siis on veel rohkem tahtmist paremini teha :)
    Mina andsin oma ideega alla ja leidsin uue ja hakkan nüüd teistkordselt hulluks minema, kuigi ma tean, et oleks päevavalgust vaja, aga noh.. katsetada võib :D

    Ja kui välja ei tule, siis mul on üks vana võilillepilt, mis ehk päästab mind :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhm, juba esimesest päevast said paljud aru, et polegi ainult tore mäng, ja hakati rohkem pingutama.:) Ja mulle väga meeldib see. Olen pidanud alla vanduma paljudele, kelle pildid on väga ideerohked. :)

      Delete