Thursday, October 02, 2014

Day 2 #ILILphotographychallenge

Woo hoo teine päev! Kuigi ma mõtlesin juba varahommikul välja, mida tahan teha, võtsin projekti kätte alles õhtul, kui olin poest "mõned" küünlad toonud. Seekord läks siis nii, et idee oli parem, kui teostus. Juhul, kui järgmine kord tahan uuesti midagi sarnast teha, siis tean millele tähelepanu pöörata. Aga tegelikult läks ju teine päev ikkagi korda, sest õppisin midagi uut - mis, siis, et feilisin. :D




UUED REEGLID! Edaspidi, juntsud, olete nii nunnud ja laete kõik enda pildid ise ülesse. Britt oli nii armas ja aitas mõelda parema lahenduse, kuidas teil kõigil hea meel ja mina ei pea väsimusest voodisse pikali kukkuma. Liitu Facebooki grupiga ILIL Photography Challenge. Otsid fotode alt õige päeva albumi ja laed pildi ülesse. Ja nii lihtne ongi. Pilte pole vaja mulle enam emailile saata. Aga võite alati mulle niisama kirjutada ja juttu vesta - päriselt kohe. :)








13 Responses to “Day 2 #ILILphotographychallenge”

  1. Kui ma korra nädalas blogisse need pildid lisan, siis võin emailile lingi saata ikka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, lae pildid kaustadesse - loomulikult, kui sinu soov on enda pilte teistega jagada. :)

      Delete
  2. Kurb, et kogu üritus fb-sse üle kolib. Ise ma seal ei käi ja pole plaanis ka ennast sellega siduda, nii et astun teie ridadest välja.
    Pilte teen küll edasi ja lisan oma blogisse, sest üritus iseenesest on põnev.
    Su alumine küünla pilt on väga kena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu mõte alguses: osa võtab max 20 inimest, pildid laetakse sinna, kuhu süda soovib ja siis saadetakse mulle ka, ning valin parimad.
      Mis tuli välja: hetkeseisuga võtab osa pea 100 inimest, eile laadisin üle 70 pildi arvutisse ja seejärel fb albumisse, sest teised soovivad ka üksteise pilte näha.

      Kokkuvõttena veetsin terve päeva vastates emailidele ja laadides ülesse pilte. Ja nii peaksin tegema 30 päeva järjest, ilma puhkepäevadeta. Õnneks leidsime lahenduse, kuidas inimesed saavad pilte ise ülesse laadida ja ma väga loodan, et osalejad on rahul.

      Ma üldse ei kurda, ausõna. Sest mul pole kunagi nii põnev olnud. Ja tegelikult ju minu soov inimesi kaasa haarata õnnestus. Kuid ma loodan, et mõistad, et üleootuste kasvas osavõtt tohutuks ja pidin tegema korrektuurid.

      Kindlasti jätka osalemist, ja ma usun, et isegi ilma fb abita, on sul sama tore, kui kõikidel teistel. :)

      Delete
    2. Hei! Kas ma võin saata iga pühapäev pildid Sinu meilile?
      Ise Facebooki ei kasuta!

      Delete
    3. Kui keegi midagi küsib siis oleks viisakas vastata eriti kui sa need enne avaldamist läbi loed!

      Delete
    4. Kullake, ära ole pahane! Ma olen pm üksinda ja ei jõua kõigele vastata, kuid kõik need, kes on mulle emailile kirja saatnud, on saanud ka vastuse. :)

      tegin väljakutses osalemise lihtsamaks ja edaspidi saad pildid ise lisada. Selleks liitu grupiga:
      https://www.facebook.com/groups/1532856813593642/

      Mine fotode alla ja leia sealt vastava päevaga album, kuhu saad ülesse laadida enda pildi.


      Delete
    5. Aga kui mul ei ole Facebooki?

      Delete
    6. No siis tuleb ikka emailile saata. :)

      Delete
  3. Ei fun ka see fb teema. Ei lase albumisse pilti laadida. Nii kui albumi avan, siis näitab vaid nö kommentaaride sektsiooni...Ei pilte ega võimalust sinna ise pilti lisada :(

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete