Friday, October 17, 2014

Cherry cola lips

Tahtsin juba mõnda aega teha seda postitust, kuid olen tähele pannud, et meigitoodetest räägin ma alati nii, et panen 200% hinge sinna sisse. Kui midagi ei õnnestu, siis jätan pooleli. :D Õnneks täna seda ei juhtunud ja pean tänama blogijat Jaanikat, kelle postitusest sain inspiratsiooni ja tahtejõudu.



Ma ei vaata eriti neid meigibrände, millest ma pole kuulnud, ja kuigi Misslyn pole mulle täiesti tundmatu, oli see mu siiani külmaks jätnud. Kuni ühel päeval, kui otsisin uut ja põnevat huulepulka, millega sügis vastu võtta. Kui ma kevadel Eestis käisin, siis mu õde ostis Misslyni suure meigitoodete komplekti ning müüja kiitis, et seda brändi tehakse samas tehases, kus ka Artdecot (AD on üks mu lemmikutest). 

Vaadates Misslyini huulepulga toonide valikut, andis see silmad ette nii mõnelegi tuntumale brändile. Nii palju erinevaid toone polnud ma pikka aega näinud! Ja mitte ainult 50 erinevat roosat, vaid väga erineva tooni ja tugevusastmetega huulepulkasid. Hind oli neil Sloveenias 5 € sentidega.



Kuna mul on roosasid-punaseid värve juba liiga palju, siis hakkasin otsima tumedaid toone, mida pole poes eriti leida. Ning kui mu mälu mind ei peta, siis kõige tumedamaid oli seal kaks tükki - üks veidi lillakam ja teine rohkem pruunikarva. Mina valisin selle viimase ning tõin koju Misslyni huulepulga numbriga 122

Huulepulk on matt, kuid ei kuivata huuli. Pigem isegi niisutab. Püsivus on keskmine, ning peale söömist tuleks huuli jälle kohendada. Kindlasti tasub kasutada selle huulepulgaga pliiatsit. Kuid seda ennekõike sellepärast, et värvida võimalikult korralikult. Minul veel käsi veidi väriseb nii tumeda tooniga. :)



Otsisin piltide jaoks ka õiget silmavärvi ning pühkisin tolmu enda L'Oreali Color Appeal Trio nr 316 karbilt. Need sädelevad värvid on mul kasutusel eelkõige siis, kui sätin ennast veidi rohkem, kui tavaliselt. Kuid tumedate ning mattide huultega sobisid need kolm heledat värvi ideaalselt. Järgmine kord, kui läheme Igoriga välja, on mul üks element vähemalt ette planeeritud. :)

Tavaliselt mul pole õrna aimugi milliseid värve näos sobitada ning tihti haarab käsi just selle toote järele, millega olen harjunud. Kuidas teil on - kas kasutate palju erinevaid kooslusi või valite vana, hea ja kindla?





Mõnusat nädalavahetust! :)





9 Responses to “Cherry cola lips”

  1. Vauu, nii kena! See huulepulga toon sobib sulle nagu valatult :)
    Mina kasutan tavaliselt kõike seda, millega olen harjunud ja tean, et sobib kindlasti. Näiteks kui ostan uue riideeseme, siis seisab tükk aega kapis, kuna pole kindel, kas ikka sobib....Kuigi üritan ennast viimasel ajal muuta ja olla avatum uutele asjadele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on ka sama teema, et uued riideesemed istuvad päris mõnda aega kapis, enne kui neid kasutama hakkan. Justkui ootavad seda sobivat hetke. Aitäh, ma olen ise ka sellesse tooni täiesti armunud. :)

      Delete
  2. Väga, väga ilus huulepulga toon ja sobib Sulle imehästi! Kuigi meil on sarnane naha- ja juuksetoon, siis mina seda huulepulka ilmselt välja ei kannaks. Vähemalt mitte nii edukalt kui Sina. Ma kodus nelja seina vahel võin igasuguseid asju ja ekstreemsusigi katsetada, aga kodust väljaminekuks on siiski sellised turvalised kombinatsioonid kujunenud. Vahel ikka üritan oma mugavustsoonist välja tulla. Aga meigibrändide koha pealt, mind just huvitavad igasugused vähemtuntumad ja uuemad. Sageli sellised, mida pole kodumaal saada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! Ma tihti valin sellise tooni, mille puhul olen kindel, et sobib mu silmade värviga. :)

      Oi jah.. ma olen kodus ka väga ekstreemsusi katsetaud, kuid karnevalist või koduuksest kaugemale ei lähe. :D Eks see ole vist tavaline, et kujuneb välja selline tuttav meigikombinatsioon, mida üha uuesti kanda. Samas pakun, et ka sul on meigisahtel üsna täis. Mul on üks sõbranna, kes ütles, et ei kanna ühesugust meiki rohkem, kui kolm korda järjest ka siismuudab - tundub, et võiks ise ka midagi sellist proovida. :)

      Delete
  3. Ossa kui vinge toon!:) Sulle nii sobib!:)

    ReplyDelete
  4. Mind tabas eelmine sügis meeletu tumeda huulepulga maania. Aga mitte kuskilt ei leidnud sobivat tooni. Siis lõpuks katse-eksituse meetodil leidsin IDEAALSE värvitooni, mis tundub täpselt samasugune nagu sinu huultel. Ja mis kõige parem...see püsib peal IMEKAUA. See on selline kahepoolne huule...asi (ma ei tea kuidas nimetada). Ühel pool on nagu marker, millega teed piirjooned nagu huulepliiatsiga ning siis värvid seest ära. Teisel pool on selline läbipaistev pulk, millega saad lisada läiget (aga saad jätta ka matiks). Huuled ei kuiva. Kui ma siis seda proovisin ning maha hakkasin võtma...see EI TULE.Selline tunne nagu olekski veekindla markeriga joonistanud. Seega kui tavalise huulepulga eemaldamiseks piisab salhvrätist, siis seda pidin võtma vati ja meigieemaldajaga. Ma tellisin selle siit: http://www.fragrancedirect.co.uk/astor/astor-perfect-stay-transferproof-lip-tint/invt/0043644 hind on ainult 1,24€!!!!!! Seda soovitati väga, mul on ka teistes toonides seda. Kui pakub huvi, kirjuta mulle facebooki ja ma saan saata toonist täpsema pildi ning ka tooni nime (ma hetkel voodis). Mulle aga see värv eriti ei sobi. Ma kujutan ette, et see sobiks väga heleda nahaga või siis vastupidi mustanahalisele. Mul on aga kergelt jumekas nahatoon. Pealegi teeb see mu näo kuidagi ekstra ümmarguseks :D

    ReplyDelete
  5. Whaat sellise hinnaga võib ju terve kollektsiooni tellida! :D Kirjutan sulle facebooki. :)

    ReplyDelete
  6. See on küll väga mõnus sügisene värv!!

    ReplyDelete