Monday, October 20, 2014

Aliexpressi jullad

Kui tunned, et sinu kodu on otsast ääreni täis kõikvõimalikke kummi -ja plastmassmänguasju, ning kui keegi lisaks ühe asja juurde, ning sa võiksid kukkudes surma saada, lõpeta postituse lugemine KOHE! Ja lisaks, kuid oled grammar nazi, hoiatan ette! Kavatsen kasutada sõnu nagu julla, jubin ja paljusid teisi koledusi, mis ei muuda seda blogi professionaalseks.

Ülejäänud võivad edasi lugeda ning saada teada, kuidas:

a) hoida raha kokku
b) saada sületäis mõnu internetishoppamisest
c) täita laste südamesoovid.

Ma olen selline ema, kes heameelega ostab lastele populaarseid mänguasju, kuid need just ei maksa hingehinda. Mäletan isegi, kui elevil olin, kogudes udukaid ja kleepse, ning näiteks minu kullakallis kleepsualbum on siiani veel alles. Kuskil Eestis. Kui Anete septembris teise klassi läks, tuli ta esimesel päeval koolist koju nii, et randmeid katsid erinevad värvilised käevõrud, tehtud väikestest kummijulladest. Ta palus, et ostaksin tallegi neid ja mina pakkusin välja, et ta saab need sünnipäevaks - päris kaval, eh?

Mänguasjad, mis annavad lapsele huvitavat tegemist ja arendavad käsitööd - miks ka mitte!



Pisike internetishoppaja ütles mu sees, et neid jullasid leidub kindlasti Aliexpressis. Ma pole seda lehte mõnda aega külastanud, kuid sisestades märksõna "loom bands", tuli hunnik vasteid. Veidi tuhnimist ja valisin välja karbi, kus on 2000 erinevat kummi, lisaks töövahendid, kinnitused ja piltidega lisajubinad. Pakk tuli meieni täpselt 1 kuu ja 2 päeva, sünnipäevaks  kohale ei jõudnud. 

..ja sealt läksid Igori viimased mehelikkuse raasud (mitte, et tal selles kanakarjas üldse suurt lootust oli!)

Vahepeal jõudis keegi ühe karbi neid jullasid kinkida ning olen jõudnud osad juba tolmuimejasse tõmmata lastetoa roosalt vaibalt - no andke andeks, mul on väga halb silmanägemine! Kingitud karbis oli sees 600 tk kumme ning lisad. Nägin seda poes nii 15 €-ga. Minu tellitud Aliexpressi komplekt maksis 8 €. Kuid soovite, võite tellida sama müüja käest (hetkel on hind 9 €), kuid surfates veidi ringi, võite leida veel parema hinna. 

Jõudsin tüdrukutega paar lihtsamat võru juba valmis meisterdada, ja käed sügelevad raskemate tehnikate järgi. Kuidas oleks ühe uue jakiga saabuvaks talveks? :)






8 Responses to “Aliexpressi jullad”

  1. Pane mingi pilt ka tehtud võrudest, täitsa põnev tundub :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma panen aga enda lapstööjõu tööle. :D

      Delete
  2. Oh mu väike õde samal lainel...eile just surfasime koos aliexpressis, sest seda sama komplekti ju vaja:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kummitootmistehased hõiskavad selle peale. :D Kuule ma leidsin isegi ühe komplekti 5 €-ga nüüd. :) Kui paned otsingusse loom bands, siis suht esimesel lehel.

      Delete
  3. Kas sul see alus ka on, kus peal neid asju veel parem teha on?
    https://www.facebook.com/LoomBandEstonia/photos/a.744225048982435.1073741829.743447002393573/751884461549827/?type=1&theater
    Youtube kubiseb nendest õpetustest :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veidi pisem, kuid samalaadne plastmass jubin oli küll kaasas. :D Tuleb siis hoogsalt youtubi puurima minna. :)

      Delete
  4. Põhimõtteliselt räägid Sa esimeses reas/lõigus minu elamisest. Minu kodus on põrandapinda plastmassiuputuse (ehk legoklotside) alt sageli keeruline näha ning eks ole minugi tolmuimeja tihti umbes.:) Aga ma ikkagi riskisin ja lugesin edasi. Põnev! Ei tea, kuidas väikesed poisid sellisesse heegeldamisse suhtuvad? Peaks katsetama.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai, lego klotsid on nii valusad! :D Kuuldavasti mängivad ka poisid nendega, iseasi, kas just kannavad. Kuid võivad teha emmele, vanaemale ja sõbrannadele ilusaid kingitusi. :)

      Delete