Wednesday, September 17, 2014

Woop woop photoshoot


Eelmisel nädalal käisin ma kaks korda Ljubljanas ja teine kord viis mind sinna fotosessioon EQUA uue kataloogi tarvis. Nagu arvata võite oli minu ametiks seal fotograaf. Oh sa poiss, kus minu nägemus fotograafi tööst muutus!

Canon 550D-d sain klõpsida täpselt 3 tundi ilma pikemate pausideta. Ma olen üsna hea võhmaga, kuid peale esimest tundi oli mul higimull otsa ees. Ilma liialdamiseta. Peale teist tundi sain korraks istuda, kui juba alustasime uue stseeniga. Viskasin enda pooliku võiku karpi ja jätkasin tööd. Peale kolmandat tundi oli mul kala nägu ees ja lõpuks sain diivanil jalga puhata. Teised samal ajal vaatasid huviga pilte. Mind huvitas rohkem mu poolik võileib. 

Müts maha fotograafide ees! Siiani on minu fotosessioonid kestnud maksimaalselt tund aega ja siis on mul veel piisavalt energiat üle, et võtta ette piltide ülevaatus ja töötlemine. Seekord sain ma jätta selle töö meie graafilisele disainerile ning käed taskus koju minna. Jäi üle vaid oodata kannatamatult pilte. 

Tegelikult mul on tohutult hea meel, et sain harjutada kätt nii tähtsal tööl. Isegi, kui terve kere valutas ja selline tunne, et ma ei taha enam ühtegi kaamerat näha ka, läks see ühe ööga mööda. Hommikul hing puhanud ja pea jällegi ideedest pungil. Ma loen iga päev erinevaid fotograafia teemalisi artikleid, kuid parimaks harjutuseks pean ikkagi praktikat ja seda sain tänu EQUA-le suure koormatäie, aitäh!

Panen kirja ka mõned kriitilisemad kohad, mis vajavad küllaga harjutamist:
- võttete arv. Vähem klõpsimist ja rohkem läbimõeldud võtteid.
- koostöö modelli ja fotosessiooni juhendajatega.
- kiirem õige säriaja leidmine vastavalt olukorrale.
- kaamera veelgi parema hoidmise harjutamine. 

Ja täna sain ma endale uue kaamera koos objektiiviga! Pam-paraa! Ma valisin kauaoodatud kallikest pikka aega ja põhjalikult sai läbi uuritud mitmed erinevad brändid ja mudelid. Juba varsti pikem postitus minu uuest nunnust. Kuigi ma tean, et teenisin uue pilli ise välja, olen väga tänulik kõikidele inimestele, kes on olnud mulle toeks, aidanud nõu või jõuaga viimasel aastal. Igaühel teist on minu elus oluline roll. SUUR AITÄH!


I had a glamurous vision of photographers work which was shattered into pieces after my first 3 hours photoshoot. Yes, my body was all auchy after first hour and I was sweating like I had ran a marathon. Yes, I was so tired and couldn't move a finger after we were done. I read every day many photography related articles, but I also know practising is the best way to better work. That is why I am very grateful to EQUA for giving me this chance! Besides now knowing that being a photographer can be a hard work, I am more convinced I want to make it into something long lasting. Work as hobby, hobby as work - doesn't it sound marvellous! :) I also got to know my weakest sides I need to work on to improve and be a kick ass one day. Again, thank you EQUA! I had such amazing directors at photoshoot. Everyone so different, but so interesting and useful at the same time. Here goes a lot of warm hugs to Stella, Anja, Asja and Miha! Not to forget the wonderful model Tanja and Domen. :)

Here are some of my favorite pictures.Even this bottle Drop Key is my favorite. :) Edited by Miha Hribar, model Tanja. More pictures at EQUA Flickr.





What do you think should I continue with my photography hobby? I think it's pretty good thinking I was taking photos on automatic only one year ago.:D






Leave a Reply